Joanna Jędrzejczyk przeszła do PLAY

Udostępnij

Początek tygodnia warto rozpocząć silnym kopnięciem. W przypadku tego wpisu to bardzo dosłowne, bo mamy do czynienia z prawdziwą mistrzynią w naszej nowej kampanii :) Co tu dużo mówić – Joanna Jędrzejczyk przeszła do PLAY i jestem z tego powodu bardzo dumny! Zobaczcie jakie materiały przygotował team:

TV:

OOH:

INTERNET:

W SALONACH SPRZEDAŻY:

Zobacz więcej

18 KOMENTARZE

  1. Bomba! Mega fajna i pracowita osoba! Miła odmiana od niektórych celebrytów:)

    Ps. Play ma teraz własnego Chucka Norissa #kopniakZpolObrotu

  2. Przeważnie takie info wychodzi gdy jest sporo umów do przedłużenia lub za dużo odchodzi…Coraz więcej klientów stawia na jakość a nie na cenę… Może warto iść w tym kierunku..

    • To już tradycją się staje.. 😂

      A zatem – ogłoście wyniki zaleglych konkursów! Kto wygrał LG V10 ???????!!!!!!!!!

  3. Szkoda że ta kombinacja z 0:15 urwana bo ładne mawashi geri wyszło (czy jak kto woli high-kicj) i szykowało się na ładny cios w kamerę ;) i w tym momencie zrobić efekt pękniętej szyby …

  4. Ja Play dziekuje za 15zl mam no-limit i 3GB a w sieci rozmowy i sms-y za darmo bez oplat.Za 4 abonamenty place 60zl.A Play za to samo chcial 199zl i umowa na 24miesiace.Nie jest to Nju ani Plush

    • dobre bajki, przy stanie nielimitowanym mini za 4 numery wychodzi 80 zł, Przy stanie nielimitowanym no limit full opcje 120 zł za 4 numery( na każdym TIDAL na 24 mce i na 12 showmax) dostajesz 2 dodatkowe usługi gdzie normalnie za osobę wynoszą po 40 zł miesięcznie + ew. rabaty za KDR – Więc Twoja śmieszna oferta nie ma podjazdu do tego co PLAY oferuje ;)

  5. Jakaś fajna odmiana po mdłych celebrytach. I bez urazy ale z Pani Joanny aktorka to raczej nie jest. Ten „knockout” to mi strasznie sztucznie zabrzmiał w 0:34. Choć osoba zaiste pozytywna.

  6. „Bo zawsze jest coś, co można zrobić lepiej. Mocniej. Bardziej. Bo limity są tylko w naszych głowach.” Przekonujące. Bo proste i oczywiste. :)

  7. Za dobrą kasę każdy „przejdzie do Play”, czyli poświruje w reklamie. Problem w tym, że jakość usług Play jest na żenująco niskim poziomie, tak samo jak i obsługa klienta. Możecie umieścić w reklamie nawet małpę na sznurku, też będzie podrygiwać i kręcić sie jak bąk, ale prawdy to nie zmieni.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości