Tako rzecze rzecznik Play

budujemy.play.pl

Już po transmisji, ale dla wolących słowo pisane skrót najważniejszych informacji wraz ze slajdami ;)

Często dostaję pytania od ludzi zainteresowanych postawieniem stacji bazowej na ich działce – mailem, na Facebooku czy Twitterze. Bardzo mocno rozbudowujemy naszą fioletową sieć, więc takich działek szukamy nieustannie. Teraz można je zgłaszać bezpośrednio na stronie budujemy.play.pl.

Po wypełnieniu formularza dane spływają do działu technicznego, który analizuje czy podana lokalizacja spełnia nasze wymagania pod względem miejsca i warunków technicznych. Szukamy najróżniejszych miejsc w całym kraju: dachów, słupów, wież, wysokich budynków gdzie zainstalujemy się na dachu, a także działek na których możemy podnająć około 120 m2. Mogą się do nas zgłaszać osoby prywatne, spółdzielnie, firmy, a nawet gminy – te ostatnie szczególnie zachęcamy. W końcu każdy włodarz terenu dba o to, żeby jego gmina rozwijała się pod względem atrakcyjności i bezpieczeństwa.

Ile można zarobić? Każda lokalizacja jest przez nas wyceniana indywidualnie na podstawie jej atrakcyjności i zakresu potrzebnych do wykonania robót. Wraz ze stacją wynajmującemu dajemy ekstra ofertę telekomunikacyjną. Prywatny BTS i VIPowska oferta tylko u nas! :)

„Spożycie” działek i lokalizacji jest u nas duże. ;-)

Komentarze

  1. PINOKIO napisał(a):

    Wyjątkowo przejrzyste.:)Raportuj

  2. Diego Armando napisał(a):

    świetna akcja!!!Raportuj

  3. xtr napisał(a):

    Czy trzeba mieć zgodę sąsiadów. Znaczy czy w jakiś sposób mogą zablokować chęć współpracy z Play?Raportuj

  4. PINOKIO napisał(a):

    A dałoby się tę ofertę wzbogacić o ofertę „Poleć BTS Play znajomemu” . Jakaś prowizja od każdej zrealizowanej lokalizacji z polecenia komuś budujemy.play. Nie każdy ma działkę, dom, komin lub dach. Ale znajomych z takimi walorami się miewa. Ot parę złotych na jesienną politurę. Albo jakiś gadżet. Choćby skarpety.:) (Jeśli konkurs jakiś trwa to niech to będzie pytanie konkursowe) ?Raportuj

  5. S napisał(a):

    Huur duur nadajnik be, bo promieniowanie! Huur duur Play be, bo zasięgu nie mają!!!

    Taka mentalność rodaków.Raportuj

  6. Ucho prezesa napisał(a):

    Osobiście szacuje samodzielność infrastrukturalną Play na 2030-40 rok uwzględniając wojny z wioskowiczami, którzy w myśl zasady jak ja nie zarobię to i sąsiadowi nie pozwolę oprotestują wszystko, nawet eko terrorystów sprowadzą, bo żuczki chronione mają tereny lęgowe i inne bzdury. Jestem ze wsi i wiem, że tam jest mentalne średniowiecze.Raportuj

  7. tomasz napisał(a):

    Czy XTR, który ostatnio przy raportach o przenoszeniu numerów skomentuje to:
    http://rpkom.pl/artykul/1339954.html

    Fioletowi mają tendencję spadkową, konkurencja zyskuje :)
    A co ciekawe szefowa VM, która pytana o spadek klientów VM mówi, że to wina jakości sieci Play :DRaportuj

    • xtr napisał(a):

      xtr, który ostatnio co? Bo coś tam dzwoni w Twojej wypowiedzi tylko nie wiadomo co. Przecież dalej jest na plusie więc pewnie jesteś niepocieszony. Ale to że klienci odchodzą czy przychodzą to przecież nie mój problem czy Twój tylko danej sieci. I na koniec, jak już cytujesz czyjąś wypowiedź to zrób to rzetelnie. Szanowna Pani na pierwszym miejscu wymieniła roaming. Na razie tyle się stało że Play ma 2 miejsce z W4.Raportuj

      • tomasz napisał(a):

        Pisałeś jakiś czas temu, kiedy różnica w oddanych numerach a pozyskanych to było 19 tysięcy, że nie jest źle. A widać, że tendencja jest spadkowa. Play jest na plusie ale niewiele a co raport widać, że jest coraz gorzej. Po prostu drogie telefony,zaniedbanie sieci i wałkowanie celebrytów przynoszą złe skutki ;)Raportuj

  8. mike278 napisał(a):

    Pinokio zamiast konkursu (nie sądzę by Marcin i Krzysiek mieli ochotę jakiś organizowac -i wcale im się nie dziwię) za 5 dni bardzo chętnie poprosilbym o dluzszy soczysto-wspominkowy vlog. :)Raportuj

  9. mike278 napisał(a):

    A pozatym dziś jest czwartek? No to brak info obnizkowego. ;)Raportuj

  10. dede napisał(a):

    Ta i za taka lokalizacje 2000 zł / miesięcznie … ( dach bloku ) ciekawe kto się na to zgodzi.Raportuj

  11. walgav napisał(a):

    A ja tam cały czas czekam aż będzie WIFI Calling na niebrandowanych przez Play telefonach – takie ograniczenie jest kompletnie bez sensu i nie ma najmniejszej racji bytuRaportuj

    • mike278 napisał(a):

      Sprecyzuj proszę jak skoro wificalling w play jest natywny mają to ma on znależć się w nie ich sofcie bo aż jestem ciekaw.Raportuj

      • walgav napisał(a):

        Jak w takim razie radzi sobie chociażby włoski Vodafon, który oferuje tą usługę na KAŻDYM telefonie z andrutem? Jak włożyłem ich kartę sim do telefonu kupionego w Polsce (Saturn) po prostu ściągnęła się aktualizacja i już mogłem z tej funkcji korzystaćRaportuj

        • walgav napisał(a):

          Poza tym – wificalling jest (podobno) ustandaryzowanym rozwiązaniem. W takim razie nie powinno być przymusu przepłacania za telefony w salonie operatoraRaportuj

        • mike278 napisał(a):

          Aktualizacja czy aplikacja?
          Bo to jednak krańcowo różne rozwiązania.Raportuj

          • walgav napisał(a):

            aktualizacja systemu. żadnych apek.Raportuj

            • mike278 napisał(a):

              Coś mi się nie wydaje.
              Po pierwsze z tego co wiem aktualizacje systemowe przygotowuje producent telefonu, jeśli jest brand wtedy operator dostosowuje do siebie po tym jak się ukaże czysta wersja od Google.
              Po drugie na pewno nie KAŻDY telefon z androidem obsłużyć może wificalling. I w to na pewno nie uwierzę, z tego co wiem trzeba Androida minimum Lolipopa.Raportuj

  12. mike278 napisał(a):

    A przynajmniej aplikacje w Orange go potrzebują. I nie wierzę żeby ktokolwiek cofał się z aktualizacjami dla starych telefonów.
    Ale @KRZYSIEK Sylwerski mógłbyś zapytać swoich kolegów i rozstrzygnąć dylemat, bardzo prosiłbym bo aż mnie zaciekawiło to.Raportuj

    • walgav napisał(a):

      Mam tel z androidem 7, we Włoszech byłem niecałe 2 miesiące temu. I jestem bardziej niż pewien, że miałem w ichniejszej sieci aktywną usługę WifiCalling. Ale jak nie wierzysz to jest to Twój problem, nie mójRaportuj

      • mike278 napisał(a):

        Ależ ja nie mam z tym żadnego problemu. Dziwne to dla mnie i dlatego poprosilem Krzyska (o ile znajdzie czas) o wyjaśnienie czy taki numer jest możliwy. Może sie czegoś nowego nauczęRaportuj

  13. Kamil | My mobile napisał(a):

    Panie Marcinie,

    Czy ta modernizacja ma związek z moimi wzrostami transferu w mieście Toruń wynoszącymi teraz zawsze około 85 Mb/s, choć dawniej było marne 20 Mb/s? Czekam zatem na 100 Mb/s ;o)

    http://www.my-mobile.pl/index.php/2017/10/04/szybki-staly-rowny-transfer-predkosc-mobilnego-internetu-4g-lte-play-torun/Raportuj

  14. UpadlyAniol napisał(a):

    jak na tej stronie wyslac zgloszenie ?tam nie ma zadnego enteraRaportuj

  15. pio4 napisał(a):

    Próbowałem wysłać nie można przejść opisu działki co by nie wpisać wywala błąd czyli działa jak Play24Raportuj

  16. UpadlyAniol napisał(a):

    u mnie nie ma przycisku WyslijRaportuj

  17. Tymo napisał(a):

    Wysłałem zgłoszenie… tylko fajnie by było, żeby była jakaś informacja na maila, że dotarło, bez względu na to czy wykorzystacie czy nie. Bo teraz nie wiem czy dotarło, ktoś i kiedy się odezwie czy nie?Raportuj

  18. GieGie napisał(a):

    To jeszcze żebyście wiedzieli gdzie szukać miejsc pod nowe nadajniki zróbcie stronę gdzie można zgłaszać białe plamy. Czy to z brakiem zasięgu czy ze słabym zasięgiem czy z marnymi prędkościami.Raportuj

  19. lukaszp napisał(a):

    Mnie Play i ich inwestycje smieszy.U mnie na bloku chcieli postawic BTS i to za darmo.Nie dostali zgody.Aero2 i Plus przebili ich oferte.Za 20zl kazdy uzytkownik ma 100GB oraz 200GB od 1-8 to plus zaoferowal.Aero2 dalo pakiet 30GB za darmo bez oplat.W Krakowie wiecej BTS Play znika albo zostaja zdemontowane na skargi mieszkancowRaportuj

  20. M napisał(a):

    Od dwóch dni próbuje wysłać zgłoszenie.
    Wyswietla się bład danych w polu z opisem działki.
    Próbowałem na różnych komputerach, przeglądarkach i systemach.
    Zna ktoś może przyczynę problemu?Raportuj

  21. Tomi napisał(a):

    U mnie to samo w polu z opisem działki wywala błąd.Raportuj

  22. Gargamel napisał(a):

    Brawo moderatorze, należy ci się medal za wybitne zasługi w dziedzinie usuwania niewygodnych faktów, ale kasując komentarz potwierdziłeś tylko to o czym napisałem. Najlepiej usunąć, zamieść sprawę pod dywan i udawać, że problemu nie ma. Abonament opłacam w wyznaczonym terminie, płacę za usługi z których z waszej winy nie mogę od pewnego czasu nie mogę normalnie korzystać, to nie ja się nie wywiązuję ze swoich zobowiązań wynikających z podpisanej umowy, to wy lecicie sobie w kulki. Zobaczymy co do powiedzenia w tej sprawie będzie miał rzecznik praw konsumenta.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Oj, nie – lepiej przestrzegać regulaminu bloga. Tylko dlatego komentarz został ukryty.Raportuj

      • Gargamel napisał(a):

        Serio? A co takiego niezgodnego z regulaminem było w tamtym komentarzu? Napisanie wprost, że dział techniczny ma gdzieś to co dzieje się z siecią na określonym terenie i za każdym razem słyszę tylko „z naszej strony wszystko jest OK”? Przez pięć lat (dwa w prepaid, potem trzy w abonamencie) wszystko było w jak najlepszym porządku, zarówno pod względem rozmów jak i prędkości transmisji danych, potem nagle następuje dziwny dziesięciominutowy „blackout”, gdzie w okolicy przestają działać wszystkie telefony w fioletowej sieci, po czym sygnał wraca i od tego momentu dzieją się cuda na kiju, transfer ledwie działa, rozmowy brzmią jakby były prowadzone pod wodą, a telefony które wcześniej nie miały problemu z zasięgiem sieci ledwie wykrywają jej obecność, ale dział techniczny od dwóch lat nadal nie widzi problemu i twierdzi, że wszystko jest OK.Raportuj

  23. Majk napisał(a):

    Stona nie działa…. Proxy ErrorRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Może spróbuj innej przeglądarki, innego urządzenia lub czyszczenia danych przeglądania? Wszystko ze stroną jest w porządku.Raportuj

  24. Mr A. napisał(a):

    Nie da się wysłać formularza…Występuje błąd przy wysyłaniu dla pola opisu działki. Przepraszam ale jaki kretyn pisał ten formularz? Pomijam tu fakt braku możliwości wysłania. Od kiedy w opisie wolno tylko litery i cyfry używać? O kropkach, przecinkach itp. to już ktoś zapomniał. A jak ktoś chcę link ze zdjęciem wrzucić to zbrodnia rozumiem?Raportuj

  25. rafalpl napisał(a):

    Fajna inicjatywaRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty