Tako rzecze rzecznik Play

Czwartkowe nowości i tańsze urządzenia

Czwartkowe zmiany ciąg dalszy :) Czasem zdarzy się zmiana także w inne dni – najczęściej w związku z przedsprzedażą poszczególnych modeli.

Zmiana cen urządzeń:

  • HTC U Play
  • Sony Xperia XZ

  • Xiaomi Redmi 4A 32GB Dual SIM
  • Krüger&Matz KM0198 Action camera

Z kolei mamy też w ofercie nowość:

  • ZTE Blade V8 lite Dual SIM

A do oferty na życzenie dodajemy kolejnego odpornego smartfona oraz zestawu LG z czytnikiem ebooków ;)

  • Krüger&Matz Drive 4S Dual SIM
  • PocketBook Touch Lux 3 + LG K10 (2017) Dual SIM

Cennik 12.10

Komentarze

  1. Rukki napisał(a):

    Hej Marcin A czy Samsung J3 2017 wróci do Was do oferty Na chwile obecna macie już tylko wersje 2016 Pytam bo chciałbym przedłużyć umowę w salonie i dać siostrze ten telefon Dzięki za infoRaportuj

  2. dziwne pytanie napisał(a):

    Eeeee tam, ja czekam na informację nt. konkursowego lg…Raportuj

  3. Paweł napisał(a):

    kiedy dodacie do oferty ps4 pro ?Raportuj

  4. PINOKIO napisał(a):

    OK. Tradycja wraca. :)Raportuj

  5. mike278 napisał(a):

    Tradycyjnie. W dół czyli na plus.Raportuj

  6. Bartosz napisał(a):

    Witam, przepraszam za wybraną formę kontaktu, ale proszę mi wierzyć że próbowałem już wszytskiego bezskutecznie.

    Zwracam się do Pana z uprzejmą prośbą o pomoc w znalezieniu sensownego wyjścia z sytuacji która spotkała mnie ze strony operatora sieci Play. Jako wasz klient czuję się bezsilny i w na pozór prostej sprawie jestem mówiąc kolokwialnie traktowany jako zło konieczne. Odmawia mi się kontaktu z działem odpowiedzialnym, w zamian oferując możliwość zakładania kolejnych zgłoszeń reklamacyjnych.

    Dnia 25.09.2016 w salonie Play znajdującym się w Bytomiu przy ul. Jeziorańskiego 25 skorzystałem z możliwości przedłużenia abonamentu z telefonem Samsung Galaxy Note8. Dopełniając związanych z tym formalności wyraziłem chęć posiadania urządzenia w kolorze czarnym. Podpisałem umowę, pozostało czekać aż zamówiony przez obsługę telefon dotrze na adres wskazany w zamówieniu. Niestety w wyniku błędu osoby która mnie obsługiwała wysłano do mnie urządzenie w niewłaściwym kolorze o czym dowiedziałem się z wiadomości SMS wysłanej na numery telefonu którego dotyczyła umowa. Jeszcze tego samego dnia poinformowałem o zaistniałej sytuacji Pana który dokonywał zamówienia. Pracownik Play złożył zgłoszenie w tej sprawie, które jak potem się okazało było zgłoszeniem reklamacyjnym w imieniu klienta a nie jak mogłem wywnioskować to z rozmowy wewnętrzną korespondencją na linii pracownik – magazyn. Polecono mi nie odbierać przesyłki i oczekiwać na wysłanie do mnie urządzenia we właściwym kolorze. Żeby skrócić czas oczekiwania a co za tym idzie czas rozwiązania całej sytuacji zwróciłem wysłaną do mnie paczkę jeszcze z poziomu listu przewozowego za pomocą strony www firmy kurierskiej która ją obsługiwała. Nadawca odebrał przesyłkę dnia 28.09.2017. Kilka dni później skontaktował się ze mną przedstawiciel firmy Play i oświadczył że „sprawa wymaga dodatkowej weryfikacji. Zapewnił mnie również że właśnie kieruje się drogą mailową z zapytaniem do sprzedawcy w celu potwierdzenia jego winy. Zaraz po rozmowie z przedstawicielem postanowiłem zadzwonić do salonu i w celu przyspieszenia rozwiązania poinformowałem go o konieczności odpowiedzi na kontakt mailowy od działu zajmującego się moim. zgłoszeniem, oczywiście zapewnił mnie ze zrobi to natychmiast. Niestety od tego momentu sprawa stanęła w miejscu a pod numerem infolinii oraz w salonie odmówiono mi kontaktu z osobą zajmującą się moim zgłoszeniem powołując się na wewnętrzne procedury firmy. Dnia 10.10.2017 skontaktował się ze mną telefonicznie pracownik który jak twierdzi zajmował się „rozpatrzeniem mojej reklamacji” który przekazał mi informacje pokrywające się z pisemną odpowiedzią którą otrzymałem na swoim koncie klienta w Play24 a mianowicie:

    „Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie dotyczące niedogodności związanej z otrzymaniem urządzenia w kolorze którego Pan nie zamawiał, które otrzymałem dnia 29 września 2017 roku. Prosi Pan o wymianę urządzenia na kolor czarny. Zająłem się Pana sprawą i podczas kontaktu telefonicznego przekazałem Panu możliwości rozwiązania tej sprawy. Pierwszą możliwością jaką Panu zaproponowałem to przyznam Panu rekompensatę w wysokości 180 złotych rozłożonych na 6 okresów rozliczeniowych po 30 złotych. Drugą możliwością jest rozwiązanie umowy kupna/sprzedaży urządzenia. W celu poznania Pana decyzji proszę o założenie nowego zgłoszenia”.

    Odmówiłem skorzystania z zaproponowanych mi „możliwości”. Uważam że zaproponowane mi rozwiązania są kuriozalne ponieważ po pierwsze i najważniejsze jak wiadomo wysokość abonamentu w takich przypadkach jest podyktowana ceną urządzenia. Po drugie zmusza się mnie w ten sposób do korzystania z usługi którą nie byłem zainteresowany bo to właśnie urządzenie było decydującym aspektem przy wyborze operatora i oferty abonamentu. Pozwolę sobie powstrzymać się od komentarza na temat drugiego z zaproponowanych rozwiązań, ponieważ oferowanie klientowi pogodzenie się z błędem sprzedawcy w zamian za 180 zł rekompensaty w przypadku zobowiązania opiewającego na tak znaczną kwotę to zwyczajna kpina. Rozmówca oświadczył że innej możliwości nie ma i muszę się zdecydować na jedno z powyższych rozwiązań, swoją decyzję uzasadniając tym że wewnętrzne procedury firmy nie pozwalają na wymianę urządzenia zamówionego ma adres domowy. Dodał że jeśli urządzenie zostało by zamówione do salonu to cała sytuacja rozwiązała by się pomyślnie. Od tego czasu kontakt z działem reklamacji się urwał i nikt nie ma zamiaru rozwiązać problemu w sposób polubowny. Proszę o pomoc ponieważ nie wiem co jeszcze można zrobić żeby rozwiązać problem we wskazany przeze mnie, w mojej opinii jedyny właściwy sposób.

    Na chwilę obecną moje zgłoszenie zostało zamknięte pomimo braku ugody bądź rozwiązania.Raportuj

    • Arkadiusz napisał(a):

      Współczuję, ale olewanie klienta w tej firmie to jest rzecz normalna. W ramach przedłużenia umowy zamówiłem Lenovo K6 Note. Owszem, to nie ta półka co Samsung Note 8, ale przysłano mi uszkodzony telefon. Mój błąd, że nie zerwałem umowy w przysługującym mi terminie, tylko oddałem telefon do salonu, celem wysłania go na serwis. W skrócie: Od 4 września jestem bez telefonu, Play (jak i salon w którym oddałem telefon na serwis) ma pisemne upoważnienie do wydania nowego telefonu, ponieważ nie dało się naprawić bubla który mi przysłano i… cisza. Kontakt czy zgłoszenia mailowe już mijają się z celem, bo tylko przepraszają, dostałem zniżkę na abonament, która akurat poktyła koszty kontaktów z infolinią, a telefonu jak nie było, tak nie ma. Za to faktury wystawiane są…Raportuj

  7. Speedster napisał(a):

    Witam, kiedy do oferty dołączy Xiaomi MI 6 ?Raportuj

  8. GieGie napisał(a):

    Może zapytajcie ludzi co chcą od Was dostawać a nie oferujcie nadcenionego sprzętu. Taka kamerka KM tylko pod inną nazwą jest o połowę tańsza na Amazonie. Z chińskiego sklepu kosztuje 50$. A jej parametry nie rzucają na kolana. Tak jak reszta KM.Raportuj

  9. luk napisał(a):

    Jest szansa na mate 10 lite?Raportuj

  10. Szyszunia napisał(a):

    A czy bedzie w ofercie huawei mate 7????? Ktos wie?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty