Lubię dla Was pisać, bo naprawdę zdecydowana większość komunikatów jest bardzo pozytywna :) Nie inaczej jest tym razem – ruszyliśmy z bardzo dobrą promocją. Na nowych starterach możecie za całe zero złotych otrzymać od nas bonus
- 50 GB (na Play na Kartę oraz Red Bull MOBILE)
lub nawet
- 100 GB (na Play Internet na Kartę)
Jak go uzyskać?
Po pierwsze trzeba mieć zarejestrowany starter – przypominam, że rejestracji możecie dokonać na wiele różnych sposobów :) Wszystkie znajdziecie na stronie play.pl/rejestracja :)
Po drugie wystarczy aktywować bonus krótkim kodem:
*111*873*1# w przypadku Play Internet na Kartę
lub
*111*872*1# w przypadku pozostałych taryf.
Bonus będzie ważny przez 30 dni a każda osoba może skorzystać z niego maksymalnie 3 razy.
Możecie też zajrzeć na stronę play.pl/rejestracja, gdzie znajdziecie szczegóły :) Akcja trwa do 9 stycznia 2018 roku.
Ładny bonusik. A łączy się z bonusem za przeniesienie? Bo wtedy to już dużo by było tych gigow. ;)
Obowiązuje to przy nowych starterach, nie przy przeniesieniu.
Czyli rozdzielnie. Ok. Czyli jak ktoś lubi kombinacje to za 10 PLN dostanie 50 giga. Dobra cena. :)
Czy nowy oznacza też niezarejestrowany dotychczas?
Mam w szufladzie zapasówkę kupioną na lato i czy system potraktuje ją jeszcze jako nową czy jako starą produkcję?
Byłoby jak znalazł do wypróbowania smartGwiazdora spod tegorocznej choinki. ;D
a kiedy bonus w postaci rozwiązanych konkursów?
O, widzę, że ktoś mnie uprzedził – oczywiście przyłączam się do pytania, bo przecież #NicNiePrzepada :-)
Krótkotrwała akcja na ściągnięcie narybku, nic przydatnego dla obecnych klientów. ;).
Baza numerów się uszczupliła i trzeba wyrobić normę do końca roku :)
To dziwne wszak jest tak wspaniale.
Widziałeś może nasze wyniki? Tu masz: https://blogplay.pl/2017/11/wyniki-spolki-play-communications-za-q3-2017-komunikat-prasowy/
W skrócie: największa sieć w Polsce, stabilne wzrosty zarówno w abonamencie jak i na kartę.
Psy szczekają… :)
BTW, jak wygląda procedura wymiany karty micro sim na nano sim?
dlaczego znow staly klient na kartę jest poszkodowany?
Nie dość że masz bez limitu za 25zł to jeszcze Ci źle ? masakra fraud na kartę
Widzę, że Play chce utrzymać #1 i nie ma zamiaru zasypiać gruszek w popiele. Ciekawe jaka będzie odpowiedź pomarańczowych. Oczywiście to klienci będą beneficjentami tej walki, oby również Ci stali :-)
Zasypiać to pewno będzie w smogu do nieodległej środy popielcowej. W tym czasie pomarańcza trafią na/pod/wokół choinki. :D
Dodajcie info o pakiecie 12 GB na święta za 20 zł.
Ciiiiiiiii, przecież to tajemnica ;-)
Ma być jak w wakacje, więc nie naganiaj biednych reniferów.
Powiało Magią Świąt… :)
W mojej ocenie – 6-ósteczka. :) Doskonale. :)
50GB i 100GB, biedne te stacje bazowe. :)
nic tylko sztuczne podnoszenie ilości aktywnych kart na koniec roku by zakończyć go z jak najlepszym wynikiem
Odpalcie jakąś fajna promocje dla „karciarzy” który są w sieci 5 czy 10 lat. Np. Ile lat w sieci tyle GB. Albo doładuj za 200zł by otrzymać 50GB.
@Krzysiek Sylwerski kontynuując rozmowę z newsa o „Sportowym Weekendzie w Play Now” umowa o dzierżawę pod maszt została podpisana. Dzwonię do Działu Księgowości, którego numer był podany na umowie. Po powołaniu się na Pana Witolda dostałem informację, że jest tam konsultantem, ale oni nic nie wiedzą i kazali dzwonić na 790 500 500, czyli do zwykłego BOK. Tam wybrałem opcję umów. Od miłej Pani dowiedziałem się, że przełączy mnie do działu sprzedaży, bo oni się tym zajmują. W dziale sprzedaży dowiedziałem się, że też nic nie wiedzą i mogą mi sprzedać abonament najlepiej z telefonem. Poza tym dowiedziałem się, że „Z tego co wiem to nie świadczymy takich usług”. Napisz mi na maila co mam z tym zrobić?
Taa dajcie nawet 1000gb jak wasz zasieg nie pozwoli nawet 10 MB wykorzystać… #Play zasieg dua lipa
Play to sieć typowo aglomeracyjna (póki co oczywiście…) i wybierając ją właśnie, trzeba być świadomym tego, że poza większymi skupiskami ludzkimi będzie kiepsko działać…
Niestety u mnie brak zasięgu Play.
Szkoda tylko, że tego bonusu nie da się włączyć. Próbowałem na paru starterach i zawsze komunikat, że usługa chwilowo niedostępna. Dwa kontakty z infolinią, w sobotę powiedziano mi, że jest awaria, a dziś niby Pani włączyła ale to było rano i dalej nic.