Tako rzecze rzecznik Play

„Pierwszy w Polsce Operator”

Wczoraj przeczytałem ciekawego newsa. Nasi różowi koledzy twierdzą, że jako „pierwszy w Polsce Operator” wprowadzili rozwiązanie zwane Mobile Connect.

Przyznam szczerze, że trochę się zdziwiliśmy, gdyż w PLAY taka usługa działa już od września 2015 (!) roku. Dokładniej rzecz ujmując wprowadzona została przy usłudze telefon.play.pl. Później w listopadzie 2015 również mogliście skorzystać z tej opcji jako jeden z wariantów aktywacji darmowego Tidala :) W sierpniu 2016 roku taki sposób weryfikacji pojawił się przy PLAY NOW a w lutym bieżącego roku przy Wirtualnej Centralce (usługa w opcji dla Firm).

W skrócie – rozwiązanie to możliwość uwierzytelnienia w serwisach online. Na czym polega?

  1. Podajesz na stronie swój numer.
  2. Na telefonie wyświetla się powiadomienie.
  3. W tym powiadomieniu potwierdzasz, że to Ty logujesz się na stronie.
  4. Masz dostęp!

Całość jest rozwiązaniem ekspresowym i bardzo prostym. Nie wymaga zakładania dodatkowych kont czy podawania haseł – wystarczy mieć pod ręką swój telefon :) No i nie trzeba mieć do tego jakiegoś konkretnego modelu telefonu, bo takie powiadomienie otrzymacie na ponad 99% urządzeń na rynku.

Zobaczcie jak działa to przypadku możliwości zalogowania się do przeglądarkowej wersji PLAY NOW – właśnie w taki sposób :)

 

I voilà!

Nie, nie nazywamy tego rozwiązania szumnie Mobile Connect. Ciekawostką może być to, że od roku trwają wspólne prace nad rozwojem Mobile Connect. Dodatkowo my jako jedyni zintegrowaliśmy naszą platformę Mobile Connect w projekcie mDokumenty, co pokazywaliśmy Pani Minister Annie Streżyńskiej.

To nie pierwszy już raz, kiedy różowi koledzy chwalą się wprowadzanym rozwiązaniem, które u nas funkcjonuje od jakiegoś czasu i chcą dopiąć sobie łatkę „pierwszych w Polsce”. Drodzy, polecam szerzej weryfikować informacje, które umieszczacie w swoich komunikatach prasowych :) Jak nie wiecie jak to robić to zapraszam – jesteśmy tuż po drugiej stronie ulicy ;)

Komentarze

  1. mike278 napisał(a):

    Marketingowcy lubią : pierwsi, najlepsi, najszybsi, nr. 1 etc.,etc.,etc.. I to nie tylko u „magentowych” a u każdego producenta/dostawcy/sieci handlowej itp..
    To że zdarza im się mijać z prawdą, czy nie dopowiedzieć czegoś to już pikuś.Raportuj

  2. PINOKIO napisał(a):

    Lubiłem Erę. Była niebieska. :)
    A róż ? Cóż róż ? Nie pomoże szminka, róż kiedy ……. :)Raportuj

  3. VioletForLife napisał(a):

    Uuuu poszedł diss :DRaportuj

  4. M@RTiNM@RTiN napisał(a):

    Marcin jest szansa na podkręcenie U900 do rozmów, bo trzyma mi U2100 i to takie słabe ok -95dBm. Miasto Jastrzębie-Zdrój, a ja muszę korzystać z Roamingu Krajowego z tego samego nadajnika co jest PLAY. Dodam, że mam 3 numery na firmę i jeden do neta, ale akurat LTE jest ok.Raportuj

  5. xtr napisał(a):

    Hmmm… no ale jako pierwsi zrobili koło tego szum ;)Raportuj

  6. Haha napisał(a):

    Dobrze wam tak, przynajmniej różowi mają się czym chwalić bo mają dobry zasięg a nie jak wy…Raportuj

    • aaaaddd napisał(a):

      co Ty gadasz za głupoty. Przez krajowy roaming play ma najlepszy zasięg.Raportuj

      • Nie? napisał(a):

        Chyba dzięki roamingu krajowego Play ma tylko lepsze kreski zasięgu ale usługi do du*y, wszyscy powinniśmy być traktowani równie a nie ktoś ma sieć macierzysty ma lepszą jakość usług a ci w roamingu nawet połączeń czasami nie mogą odebrać bo nie przychodzi pomimo pełnych kresek więc play to dno może kiedyś będzie lepszy jak Gruszke zwolnią i bedą mieli wszędzie swój zasięg.Raportuj

  7. zack napisał(a):

    Mam to gdzieś bo i tak przenoszę tam numerRaportuj

  8. Dario napisał(a):

    No jak dzieci z piaskownicy…Napiszcie jeszcze ze lizaki w takim kolorze tez mieliście wcześniej…Niby taki Operator a takie dziecinne zagrania..Żenujace to jest….Raportuj

  9. dziwne pytanie napisał(a):

    A na rozwiązane konkursu z LG V10 czekamy już od grudnia 2016 roku!!! Jest się czym chwalić ;-) #NicNiePrzepada???Raportuj

    • atqa napisał(a):

      A parafrazując wpis na FB;
      Skoro mowa o Fair Play, to -kilka słów o tym, jak to fioletowi koledzy chcieli niesłusznie przypiąć sobie ten tytuł. Mówię: sprawdzam!Raportuj

    • jack be napisał(a):

      Jeszcze żyjesz starymi rzeczami?Marcin Gruszka jest oszustem i wsio.Jakby kto nie wiedział,to ów rzecznik ogłosił na tym blogu wiele konkursów,za które nagród nie rozdał.osikać te nagrody,poważna osoba rozczarowała wielu ludzi psując dobrą zabawę.I nie sprostował sprawy,nie komentując jej w ogóle.Tchórz bez jaj.
      Taki mają wizerunek firmy – rzecznik twarzą każdejRaportuj

      • atqa napisał(a):

        jack be
        Cześć.
        Oj to już z przyzwaczejenia i dla zasady..ale brak odbiorcy…szkoda.

        Możliwe że @dziwne pytanie będzie sam przypominał o zaległych konkursach, bo do mnie ostatnio w komentarzach coś się przyczepiło _____________oblazło i gryzie 😔Raportuj

  10. Tom napisał(a):

    Tak jakby Play nigdy nie robił marketingowego szumu wokół czegoś co inni już mieli.Raportuj

  11. Yy napisał(a):

    Tylko szkoda że przed podpisaniem umowy nie informujecie o tym jakie będą problemy w roamingu krajowym nie chodzi o żadne limity tylko o to że mam problem z odbieraniem połączeń, może zacznijcie też zwracać uwagę swoim partenrom roamingowym że nie świadczą usług tak jak powinni, lub postarajcie się rozwijać tą waszą sieć szybciej.Raportuj

  12. Yy napisał(a):

    Możecie napisać w jakich lokalizacjach wpuszcza was do LTE orange, będę bardzo wdzięczny :)Raportuj

  13. atqa napisał(a):

    Czasem moralista jak kominiarz, czyści kominy a sam brudny 😛

    Zatem zacznijcie od siebie i voila : podajcieżżżesz w końcu wyniki, tak jak w konkursie z WATAHĄ na:
    – LG V10
    – głośniki bezprzewodowe JBL Clip 2
    – Xiaomi Redmi 4ARaportuj

    • mike278 napisał(a):

      Zapomniałaś o zewnętrznym routerze dachowym.
      Wiesz, mam wrażenie że Wasze posty zaczynają się ocierać o łamanie regulaminu. O spam ściśle rzecz biorąc. :)Raportuj

      • atqa napisał(a):

        mike278,
        Właśnie zarobiłeś plusa u Krzyśka i Marcina…ale nie wiem czy Ci gratulować…
        Może ignoruj takie wpisy po prostu ;)Raportuj

        • mike278 napisał(a):

          Nie zarobiłem, nie bój nic. SAM czekałem na MINIONKA i chyba coś ze streamu. Nie ma i pewnie nie będzie. To już nudzi po prostu, bez urazy mam nadzieję. I nie spełnia funkcji, nie działa. Czy chciałbym rozwiązania i najlepiej wygrania i wysłania mi nagród. Tak. Czy to się uda? Nie sądzę. Po prostu.Raportuj

          • atqa napisał(a):

            mike278
            Ale to jest Twój punkt widzenia.
            Mój jest inny i mam prawo do wyrażania własnego zdania i opinii nawet jeśli różnią się one od poglądów innych osób i nie godzę się na udzielanie mi pouczeń i połajanek.

            Zatem jeszcze raz
            Konkursy zostały ogloszone, zakończone, ale wyniki nie zostały podane, stąd oparte na faktach pytania w komentarzach.
            Nudne i nieskuteczne.
            Ignoruj je proszę.Raportuj

            • mike278 napisał(a):

              A w którym momencie przypomina to połajankę? Nie życzę sobie takich insynuacji. Ty stwierdzasz fakt że Marcin z Krzyśkiem nie zachowali się fair i nie rozwiązali konkursów? FAKT! To że czytanie w KAŻDYM jednym praktycznie ich wpisie tego samego jest nudne to też FAKT! Po prostu. Trąci to hipokryzją twierdzenie że masz prawo do własnych ocen i zabraniać innym. Poza tym jeśli jakaś taktyka nie przynosi rezultatów to się ją zmienia. A przewijanie na telefonie ciągle tego samego wprawia na dłuższą metę w irytację. I to też FAKT. Nie da się tego ignorować. Chcesz przypominać Krzyśkowi? Wiesz np. ma maila, albo poproś go o numer. A jeśli moje komentarze Ci nie odpowiadają ignoruj je po prostu.Raportuj

            • atqa napisał(a):

              mike278
              …ogarnij się człowieku.
              Na twoje szczęście Krzysiek w poprzednim temacie usunął twój wpis do mnie.
              Kto jednak przeczytał ten wie, że to ty zacząłeś komentować krytycznie moje wpisy, nie ja twoje.
              Myślałam że odpuścisz, ale nie!…coś się akurat do mnie doczepił?

              I w nosie mam co sobie życzysz a czego nie, będę pisała co mi się podoba ale nigdy do ciebie- więc uczyń to samo i odczep się wreszcie ode mnie!Raportuj

  14. Lila napisał(a):

    Co za manipulacja. Tytuł sugeruje jakby Play oznajmiał że stał się największym polskim operatorem.Raportuj

  15. Użytkownik napisał(a):

    Naprawdę manipulacja klientami :( Tytuł wpisu sugeruje że operator został pierwszym „największym operatorem” a tu bije się o to że t-m nazwał coś po ludzku i pierwszy w Polsce wiec jest w tym pierwszy bo jak to w komunikacie Gruszka przyznał w drugiej części komunikatu my nie nazwaliśmy tego Mobile Connect czyli trzeba umieć czytać miedzy wierszami T-Mobile BYŁ PIERWSZY!!!!!! Play nazwał pierwszy 4G technologie HSPA+ w tym był pierwszy i tego się trzymajmy!!!Raportuj

  16. Yj napisał(a):

    No tak, pierwsi też wprowadziliście LTE ULTRA, i to na świecie, jeszcze 4G też o ile pamiętam.Raportuj

  17. Wlaczciekawosc napisał(a):

    Lepiej niech Play poprawi jakość sieci bo każdy kto skorzysta ucieka jak może !Raportuj

  18. ABONENT napisał(a):

    Play poprawia jakość sieci na moim osiedlu pojawiło się pozwolenie na wszystkie możliwe pasma id nadajnika MSB0103 czekam cierpliwie na włączenie, miło by było jakby w święta już działał Marcinie :)Raportuj

    • Emil napisał(a):

      Od pozwolenia do uruchomienia minąć może nawet pół roku. I tak Play (26006) ID: KOB6001 ,Play ID: RZE4440 , Play (26006) ID: BRZ6003, pozwolenia radiowe dla tych stacji opublikowało UKE 25.04.2017. A z uruchomieniami jest następująco, pierwsza stacja w m. Raniżów uruchomiona została w październiku, druga w Łące już 1 listopada działała, a trzecia w Hłudnie stoi, anteny wiszą ale nie dociągnięty prąd , może na święta zdążą. Budowa sieci to skomplikowany proces, w jednym miejscu idzie szybciej, w innym jest trudniej dograć całość żeby odpalić stację,nawet w mieście kilku oszołomów przez protesty i pisma o rzekomej szkodliwości na długo mogą przeciągnąć cały proces.Raportuj

  19. PINOKIO napisał(a):

    no dobra, dobra…
    … możliwość uwierzytelnienia w serwisach online zwana Mobile Connect…
    czy jak tam zwał… okey … czyjaś urażona duma… kogoś tam nadmierna pycha…, feeria barw itd. ale clou wpisu to inna usługa poza PLAY NOW w wersji przeglądarkowej – WiFiCalling w wersji przeglądarkowej – telefon.play.pl, taka trochę zapomniana ale niezła – nawet nie trzeba telefonu mieć, a jakiś tam inny terminal a jeszcze jak dostosowany do potrzeb kogoś mocno ograniczonego ruchowo to rewelacja, droższe pieniędzy … tak mi się wydaje. :)
    Także, także… telefon.play.pl … :)Raportuj

  20. mat napisał(a):

    Pierwszy w nowym roku …Będę pierwszym klientem ,który w nowym roku przenosi swoje numery do plusa ( za limit na necie, za brak macierzystego zasięgu , za kłamliwą mapkę która pokazuje że mam LTE, za wieczne braki zasięgu i słabiutkiej jakości połączenia )… po x latachRaportuj

  21. mat napisał(a):

    i jeszcze za to że dzwoni do mnie piep.ny automat dzien i wieczór i każe czekać na konsultanta żeby ten mógł przedstawić oferte,Raportuj

  22. Pete napisał(a):

    To może jako pierwsi uruchomicie #WiFiCalling dla wszystkich, a nie tylko dla wybrańców z topowymi fonami kupionymi w Play? To by naprawdę było coś, czym warto byłoby się chwalić, o wdzięczności klientów w małych wioskach nie wspomnę.Raportuj

  23. Dariusz napisał(a):

    Mam pięć numerów w Play dla firm, i jeden w nomenklaturowym Orange ( karta w telefonie z dwoma sim ). Na wszystkich pięciu występuje problem, bardzo często nie można się z nimi połączyć pomimo, że mają pełny zasięg i przebywają w różnych miejscach ( często różnych miastach ). Co ciekawe numer Orange który jest jako drugi w jednym z telefonów działa bezbłędnie. O LTE to można zapomnieć. Usterka zgłoszona – co ciekawe zamknięta, a nie rozwiązana. Ponieważ znam kilka osób u których występuje ten sam problem wygląda, że Play przejął zbyt dużą ilość klientów nie dostosowując przed tym swojej infrastruktury i się zatkał. Ja tracę klientów od miesięcy gdyż świadczę usługi „na telefon”, nawet BOK się nadziało na ten efekt i sami odnotowali nieudaną próbę połączenia. Cóż z tego, że dostałem 3-miesięczną zniżkę na rachunku ( 30 zł ) jak nie każdy klient będzie wykręcał numer 3-4-5 razy zanim się połączy ( a ja tracę setki złotych ). Niestety nikomu już nie polecę tego operatora, a tych których wkopałem serdecznie przepraszam.Raportuj

  24. Lapka napisał(a):

    PLEY jest najlepszy mam kilka lat i jest okiRaportuj

  25. paweł napisał(a):

    ostatnie zdanie najlepsze ;DRaportuj

  26. Arek napisał(a):

    Play to oszuści drugi raz mnie oszukali . Konsultant mówi jedno a na fakturze wychodzi co innego.Raportuj

  27. UuPs nie mam napisał(a):

    Na „gurze ruze” na dole świeżaki play nigdy nie przestanie oszukiwać bo nie będzie miał jak zarabiać :) PS. Play dajcie tam do swoich ofert te świeżaki z biedronki ludzie oszaleli na tym punkcie więc zyskacie więcej klientów i będziecie mogli och oszukiwać :)Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty