Tako rzecze rzecznik Play

Gamingowe nowości w eshopie

Pisałem Wam już w notce, że mamy największą ofertę gamingową wśród operatorów. Mnóstwo sprzętu, akcesoriów i gadżetów, które uprzyjemnią rozgrywkę. Nie przestajemy na laurach i od tamtego czasu pojawiło się trochę nowości, o których chcę Wam powiedzieć ;)

Dzisiaj do fioletowej oferty trafił Xbox One X, czyli najpotężniejsza konsola na rynku. Ponoć wrażenia z gry niesamowite, nie miałem możliwości się jeszcze przekonać jak wypada 4K i HDR. Dużo było szumu, dużo widziałem postów i dyskusji na ten temat w mediach i zapowiada się naprawdę, naprawdę wybitnie :)Znacie Nvidia Shield TV? To coś więcej niż konsola. Można na nią także streamować gry z PC opartego na Windowsie lub smartfona z Androidem, dzięki czemu rozgrywka staje się bardziej wygodna. Ją także mamy w naszym eshopie :)

Dla graczy, którzy chcą mieć potężną maszynę do gier, która świetnie wygląda i można ją wyeksponować zamiast chować pod biurkiem a jednocześnie nie zajmuje dużo miejsca przygotowaliśmy w oferci MSI Trident 3. Wygląda tak:

Ale to jeszcze nie wszystko – wybierając ten komputer możecie otrzymać totalnie za darmo dwa dodatki:

  • gamingowe słuchawki
  • grę Assassin’s Creed: Origins

A teraz coś bardziej sprawdzonego i „standardowego”, ale wcale nie nudnego! Laptop Lenovo Legion Y520. Do zabrania ze sobą praktycznie wszędzie nie tracąc przy tym na jakości gier i wygodzie. Dodatkowo w komplecie mysz Lenovo Y :)

Mamy też konkretną ciekawostkę dla fanów produkcji zaczynających się tak:

Czyli do naszej oferty trafił zestaw Lenovo Star Wars Jedi Challenges! Zestaw AR dla zapalonych fanów Gwiezdnych Wojen. Prezentuje się tak:

i naprawdę może wciągnąć ;) Miałem je na głowie przez chwilę i stoczyłem pojedynek z Darthem Maulem :) Szło mi raczej marnie, słaby byłby ze mnie Jedi, ale jak powiedział Mistrz Yoda:

Musisz oduczyć się tego, czego się nauczyłeś i uczyć się od nowa.

Wszystkie nasze nowości znajdziecie oczywiście w naszym eshopie oraz pod numerem 884 800 100 :)

#GamersGonnaPLAY

Komentarze

  1. macq napisał(a):

    Właśnie przenoszę numer otrzymany od kaiko… a2mobile przebiło tę ofertę :PRaportuj

  2. xtr napisał(a):

    Szkoda tylko, że tak mało telefonów kompatybilnych z lenovo star wars.Raportuj

  3. Gie Gie napisał(a):

    Czyli jednak macie tv boxa w ofercie. :) Nvidia Shield TV to taki mocno wypasiony tv box. :)Raportuj

  4. Macieq napisał(a):

    Wiadomo kiedy będzie xiaomi a1?Raportuj

  5. PINOKIO napisał(a):

    Fajne. Tym bardziej, że podparte sentencją Mistrza. Z racji swego wieku, zaczynam się coraz mocniej zastanawiać czy gaming to nie jest niezły sposób na starcze zmiany w mózgu. Tym bardziej przy tych wszystkich coraz bardziej wymyślnych akcesoriach gamingowych które mogą zmuszać do pewnej porcji ruchu. :) Kiedyś było tylko wsparte kroplą hazardu BINGO. :)Raportuj

  6. Janek napisał(a):

    Czy wasi marketingowcy i ludzie od układania umów mają kuku na muniu czy egzystują w jakimś innym wymiarze? Kiedy miałem umowy w innych sieciach miałem na nich napisane wyraźnie jakiego abonamentu i w jakiej kwocie dotyczy umowa. U was zamówiłem abonament dla firm 80zł netto miesięcznie to na umowie jakaś czarna magia, nic nie można zrozumieć i nigdzie nie pisze że to taryfa 80zł tak jak pisało na stronie a koszty są kilkanaście złotych wyższe. Czy nikt u was nie potrafi sformułować umowy zrozumiale dla klienta?Raportuj

  7. Drewmar napisał(a):

    Wczoraj od północy przy wyborze Xbox One X pojawia się komunikat „Ups. Nie mamy już oferty, którą próbujesz dodać do koszyka.”Raportuj

  8. PINOKIO napisał(a):

    A co to za sms dzisiaj „Dzien Dobry. Uruchomilismy plynne przelaczanie miedzy Play, a sieciami naszych partnerow w roamingu krajowym: T-mobile, Orange, Plus. Jakosc uslug powinna byc lepsza. Pozdrawiamy, Zespol Play”
    :)Raportuj

  9. Thomas napisał(a):

    Dlaczego nie dajecie takie sprzetu w ofercie internetowej? Wtedy sprzet mozna by kupić taniejRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      WSZYSTKIE powyższe urządzenia są dostępne w ofercie internetowej. Wystarczy kliknąć link (w nazwie), który przenosi do eshopu.Raportuj

  10. Gargamel napisał(a):

    Witam, a są jakieś szanse na pojawienie się w ofercie PlayStation 4 Pro? Tak pytam, bo w na koniec stycznia 2018 kończy mi się umowa na jeden z numerów i nie wiem czy brać już teraz XBOX ONE X, czy poczekać jeszcze trochę na ewentualne pojawienie się w ofercie PS4 Pro.Raportuj

  11. M@RTiN M@RTiN napisał(a):

    Chciałem pomóc poprawić ustawienia sieci ponieważ na maszcie (wieża kościoła) są wszystkie sieci. Mam do nadajnika niecałe 1000m. Robiłem pomiary dBm wszystkich sieci i zgłosiłem „obsłudze klienta” (specjalnie małymi), że jest przykręcony 3G na U900!!! Nikt tego nie sprawdził i na odczepnego stwierdzili że wszystko jest dobrze. Jak może być dobrze jak PLUS sieje U900 na poziomie -70 dBm co jest świetnym wynikiem, T-mobile/Orange na poziomie -80 dBm, a PLAY ledwo osiąga -91 dBm/-97 dBm.Raportuj

    • M@RTiN M@RTiN napisał(a):

      Nie mam skrupułów ikorzystać z roamingu krajowego na „sztywno”. P4 nie chce współpracować :) A jak umowę skończymy to …Raportuj

  12. JanuT napisał(a):

    Kiedy w końcu usuniecie awarię?

    Od kilku dni nie można zmieniać kodem taryf (z żadnej na żadną regulaminową) – o każdej porze na okrągło komunikat „Przepraszamy. Zarzadzanie kontem jest chwilowo niemozliwe. Sprobuj pozniej”.

    Od kilku dni nie działa też menu zmiany taryf dostępne pod kdem *163# – o każdej porze na okrągło komunikat „Brak dostepnych taryf, na ktore mozna by dokonac migracji”.

    Od kilku dni nie można aktywować kodem niektórych pakietów/usług.

    Od wczoraj nie działał „Mój profil” na Play24 (nie było numerów, nie można było dodawać i usuwać numerów, nie można było dodać/zmienić/usunąć numeru do kodów SMS). Dzisiaj problem częściowo naprawiono ale teraz nie można w „Mój profil” ustawić numeru głównego do konta i nie jest widoczne, który numer jest aktualnie głównym.

    Wątki na forum poświęcone tym problemom/awariom systemów Play:
    https://forumplay.pl/showthread.php/47357-Wysypa%C5%82-si%C4%99-system-obs%C5%82ugi-kr%C3%B3tkich-kod%C3%B3w-USSD?p=446110&viewfull=1#post446110
    i drugi:Raportuj

  13. GOSCIU! napisał(a):

    Przychylam się do problemu o którym pisze Janu T!!!! Ja to zgłaszałem na fb- PLAJA I NIC! Wiec może to szanowne PAŃSTWO coś z tym zrobią. Bo na żadną taryfę nie można zmienić!!!! I tak jak piszemy już od kilku dni,nikt tego nie zauważa z Państwa!!!!Raportuj

  14. macq napisał(a):

    Czemu na blogu nie ma informacji o tej promocji? :/
    http://swietazplay.pl/Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      Teraz już jest.:) Warto tu zaglądać. :)
      Ale, no właśnie – czemu, no czemu nie było ?
      :)Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      macq – Bardzo dziękuję.
      I już lecą „Templariusze” na HBO GO.:) Za free.:)
      Najfajniejsze, że to jeszcze na numerze z darmowego startera z ważnością z rejestracji.
      :)
      PLAY dziękuję. Jesteście pierwsi.
      Po królewsku pierwsi : PLAY the I-st.
      Niech żyje Król. :)Raportuj

  15. MANIUNI napisał(a):

    Powiedz Pinokio jak to oglądać. Założyłem konto wszystko jest ok i jak te filmy włączyć bo ich nie widzę,a co mówić o miesiącu.Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      Na kompie wprost na edge i chrome u mnie działało. Wystarczy się zalogować i włąśnie w tym momencie włączyłem „Rzeczy, które robisz w Denver, będąc martwym. „. Z firefoxem na XP nie bardzo, to szło :)
      Na mobilnych to chyba musi być aplikacja – nie próbowałem – ale w regulaminie tak jest („W przypadku korzystania z Usług na urządzeniach przenośnych i tabletach, Użytkownicy zobowiązani są do pobrania i aktywowania aplikacji HBO GO. W przypadku komputerów stacjonarnych, aplikacja HBO GO jest bezpośrednio dostępna i obsługiwana na odległość za pośrednictwem internetu. W przypadku odbiorników telewizyjnych i dekoderów z dostępem do internetu, aplikacja HBO GO (i) jest instalowana na urządzeniu przed jego zakupem, lub (ii) jest bezpośrednio dostępna i obsługiwana na odległość za pośrednictwem internetu” i tu też co nieco na temat (zakładam bo nie czytałem) link : https://helpcenter.hbogo.eu/pl.
      :) Jeśli pomogłem to super. :)Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      Może to w czymś pomoże (ale tylko zgaduję) :
      Dwie jak mniemam cenne informacje z FAQ HBO GO :
      1. W Ustawieniach pojawia się kilka przeglądarek, ale ja korzystam tylko z jednej z nich. Co mogę zrobić?
      Zwykle rozwiązaniem problemu jest usunięcie plików z lokalnej pamięci przeglądarki, włącznie z „ciasteczkami” i plikami z pamięci podręcznej lub korzystanie z usługi za pomocą Twojej przeglądarki w trybie incognito. Nie jest to zabronione, ale przypominamy, że limit Twojego urządzenia może zostać szybko wyczerpany i dlatego właśnie zalecamy niekorzystanie z trybu incognito i nieusuwania plików z lokalnej pamięci przeglądarki.
      2. Wyczerpałem limit urządzeń na moim koncie. Co mogę teraz zrobić?
      Jeśli wyczerpałeś limit urządzeń, które możesz zarejestrować na swoim koncie, możesz usunąć jedno z nich w panelu kontrolnym Ustawień – Urządzenia. Przypominamy, że wcześniej zarejestrowane urządzenie nie może być po raz kolejny dodane do konta przez 48 godzin.
      :)Raportuj

  16. wwwwww napisał(a):

    play24 padło……… sprawdzałem na paru przeglądarkachRaportuj

  17. sylwekZolkusza napisał(a):

    Małe pytanko, czy będzie transmisja z dzisiejszej konferencji i o której godzinie.Raportuj

  18. wwwwww napisał(a):

    jest 12.12.2017 rok – godzina 10.01 – gdzie ta konferencja co miała być?Raportuj

  19. mike278 napisał(a):

    Może stream będzie wieczorem jak to zwykli robić? A jak nie tu to za chwilę będzie info na portalach telco.Raportuj

  20. wwwwww napisał(a):

    na portalach telco też cisza. Zazwyczaj telepolis chwilę przed konferencją miał na swojej stronie wszystkie informacje a dzisiaj nic nie ma nawet tam….Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty