Tako rzecze rzecznik Play

SMS umiera

Taki dość smutny tytuł na kolejny odcinek vloga, ale to nie jest żaden clickbait – to twarde dowody, które znaleźliśmy w statystykach sieci przy okazji minionych Świąt Bożego Narodzenia i okresu Sylwestra ;) Co jeszcze wyciągnęliśmy z naszej analizy? Sprawdźcie kolejny odcinek:

Komentarze

  1. Abonent napisał(a):

    Szkoda że sieć LTE 2600 też umiera w Play nawet 10Mb/s nie dało rady osiągnąć w święta:( Nadajnik MSB0101Raportuj

  2. Tymo napisał(a):

    Przez ostatnie dni myślałem, że ten blog umarł…. A wracając do tematu, Whatsapp pozamiatał i tyle w temacie.Raportuj

  3. Gie Gie napisał(a):

    A ile SMS-ów wysłano przez cały poprzedni rok? I jak to było we wcześniejszych latach?Raportuj

  4. greenhead napisał(a):

    Szkoda, że nie chwalicie się dzisiejszymi podwyżkami cen telefonów, średnio po 150 zł wzrosły. Brawo ;)Raportuj

  5. Adam K. napisał(a):

    Mnie drażnią te wiadomości z życzeniami, które zostały przesłane dalej. W rym roku na takie nie odpowiadałem :)Raportuj

  6. Anna napisał(a):

    czy to jest Wasz sposób funkcjonowania akceptacja braku kompetencji ze strony pracownika waszego salonu i ponoszenia konsekwencji przez klienta z błędu waszego pracownika?!! patrząc na moją sytuację to jedno można powiedzieć uwaga na podpisywanie umów z PLAYRaportuj

  7. AB napisał(a):

    Może czas na wdrożenie RCS?Raportuj

  8. Ewa napisał(a):

    Minister umowa jest na 3 lata a raty na 2 lata tak to jest zrobione nie ma nic lepszego od karty wolność zły zasięg to zmieniasz sieć a nie zmuszają żeby być jak nie to kara umownaRaportuj

  9. Ewa napisał(a):

    Miester Tylko ze warunki się zmieniły na gorsze w czasie trwania umowy gorsza jakość i płatny TidalRaportuj

  10. Ewa napisał(a):

    Poprawcie jakość usług za dużo osób korzysta z 1 nadajnika może to o to chodzi troszeczkę się już poprawiło jak tak dalej bezie się poprawiać jakość to zostanę w playRaportuj

  11. Adam napisał(a):

    Ja zastrzeżeń do usług nie wnoszę. Posiadam abonament od kilku lat. Po raz pierwszy zostałem potraktowany jak długoletni klient, bo wcześniej musiałem brać „przedłużenie” lecz z nowymi niepotrzebnymi dla mnie opcjami. Teraz stało się inaczej. Wniosek – nie tylko zwracać uwagę na nowych klientów, lecz szanować „starych” wtenczas będą znacznie mniejsze migracje do innych sieci.Raportuj

  12. Ewa napisał(a):

    Adam teraz za 20 jest już wszystko w Play liczy się za wszystko i po roku coś jest płatne dodatkowo play był dora siecią zanim zrobili reklamy z celebrytami teraz cały czas jakość się pogarsza trzeba im dużo płacić a to odbija się na jakości usługRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty