Tako rzecze rzecznik Play

#SeeMooore z Huawei P20

O 15:00 zaczyna się konferencja Huawei, na której przedstawią swoje nowe smartfony z serii P20. Gorąco Was zachęcam do oglądania transmisji na żywo – naprawdę warto! Usiądźcie wygodnie i obejrzyjcie:

Komentarze

  1. Adam K. napisał(a):

    Chińczyk mówiący po angielsku jest nie do zrozumienia…Raportuj

  2. Dario napisał(a):

    Przecież po tej konfie….Lewandowski od razu zerwie umowe…..Albo zarzada 200% podwyżki……Hahaha…Raportuj

  3. xtr napisał(a):

    Coś mi się zdaje, że z tej konferencji najbardziej zostanie zapamiętany chiński angielski. ;)Raportuj

  4. PINOKIO napisał(a):

    Imponująco fajny telefonik. :)Raportuj

  5. LIzard napisał(a):

    Kiedy planowana jest przedsprzedaż?
    Na stronie Huawei wybierając „Kup teraz” można zobaczyć trzy sklepy w tym Play.
    https://consumer.huawei.com/pl/phones/p20/Raportuj

  6. Tomek napisał(a):

    A co z Huawei P20 Lite? Będzie dostępny?Raportuj

  7. uju napisał(a):

    Majfrend gut gut.Raportuj

  8. litl napisał(a):

    O ja nie mogę :d Bezczelność chińczyków w podrabianiu nie ma granic. Nie dość że wszytskie ich telefony sa podobne do Iphonów to P20 wygląda jak 100% zerżnięty Iphone X Nawet strona prezentująca ten telefon jest podrobiona od Appla.Raportuj

  9. tomasz napisał(a):

    Play pewnie będzie miał jak zwykle najwyższe ceny telefonu. Drogo, drożej, Play :)Raportuj

  10. Mike napisał(a):

    Próbuję przedłużyć umowę firmową i dokonać zakupu w przedsprzedaży telefonu Huawei P20 PRO w promocji z tabletem.
    Od 29 marca przeprowadziłem już pięć rozmów telefonicznych z infolinią i z dziesięć z doradca biznesowym i mam w związku z tym trzy zgłoszenia.
    Ostatni pojawiła się na stronie oferta zamówienia przedpremierowo telefonu Huawei P20 PRO w promocji z tabletem gratis, z której w w ten sam dzień chciałem skorzystać.
    Chciałem przedłużyć umowę na ofertę „SIM FORMUŁA PERFECT BOX dla Firm” oraz zamówić przedpremierowo do niej telefon Huawei P20 PRO w promocji z tabletem gratis (taka oferta widnieje na stronie).
    Próbowałem to zrobić w salonie Play, przez Doradcę biznesowego, przez infolinie Play oraz przez stronę internetową Play.
    Niestety nigdzie nie ma takiej możliwości.
    Nikt nie jest w stanie tego zrobić, nikt nie ma uprawnień lub cos w tym stylu.
    Strona internetowa odsyła mnie do formularza kontaktowego z Doradca biznesowym.
    Doradca biznesowy poinformował mnie, że nie może przeprowadzić przedsprzedaży, gdyż system nie przewiduje opcji przedsprzedaży dla Doradców biznesowych.
    W Salonie Play nie widzą takiej oferty.
    Na infolinii Play, otrzymałem informacje, że mogę to zrobić tylko na stroni internetowej, na której, jak już pisałem, jestem przekierowywany do formularza kontaktowego z Doradcą biznesowym, który nie ma możliwości przedsprzedaży.
    Podczas drugiej rozmowy nic nie uzyskałem.
    Podczas trzeciej rozmowy zostałem przekierowany do działu sprzedaży, lecz tam poinformowano mnie, że mogę kupić telefon ale w typ przypadku nie obowiązuje mnie promocja na tablet w prezencie, bo ona dotyczy tylko zamówień ze strony internetowej, gdzie nie ma innej opcji niż przycisk odsyłający do formularza kontaktowego z Doradcą biznesowym, który nie ma, jak mnie poinformował, opcji w systemie prowadzenia przedsprzedaży telefonów.
    Ostatecznie zostałem przekierowany do pani z pierwszej linii, która prosiła o przesłanie opisu strony internetowej oraz zrzutu ekranu z tą stroną.
    Po przesłaniu maila odezwała się pani z Obsługi Klienta, która poinformowała mnie, że zaraz po świętach skontaktuje się ze mną ktoś, kto może taką sprzedaż przeprowadzić. Niestety nikt się nie skontaktował. Po kolejnym telefonie na infolinie zostałem poinformowany, że na obsługę zgłoszenia maja 30 dni, co jest terminem dawno po skończeniu się promocji.
    Jak w takim wypadku mam zamówić przedpremierowo podany telefon Huawei P20 PRO z tabletem gratis oraz ofertą SIM FORMUŁA PERFECT BOX dla Firm, bo wykorzystałem już chyba wszystkie możliwe ścieżki przedłużania umowy, a według informacji na stronie oferta jest ograniczona czasowo i ilościowo.
    Co do zgłoszenia nie wiem czy to opieszałość obsługującego zgłoszenie, czy jakieś bezsensowne wewnętrzne regulacje. Trudno mi jednak uwierzyć, żeby nikt w tej firmie nie miał uprawnień do przeprowadzenia sprzedaży w odpowiedni sposób, tak by klient mógł skorzystać z prezentowanej oferty.
    Jak dla mnie dawanie takiej oferty, z której nie da się skorzystać, jest robieniem klienta w balona.
    Co nadaje się już do zgłoszenia tego gdzieś, gdzie zajmują się nieuczciwym prowadzeniem promocji.Raportuj

    • Robert napisał(a):

      Patologia teraz jest, moja umowa za 2 miesiące się kończy i papa Playu. Taniej wsiąść telefon na raty i spłacać niż na abonament.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty