Tako rzecze rzecznik Play

PLAY otacza klienta usługami w Play360 – komunikat prasowy

Warszawa 21 maja 2018r.

 

PLAY OTACZA KLIENTA USŁUGAMI W PLAY360

 

Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360.

 

Czasy, w których telefon służył wyłącznie do dzwonienia, komunikacji za pomocą SMS i MMS, czy łączności z internetem już dawno minęły. PLAY doskonale o tym wie i dlatego od kilku lat proponuje swoim klientom szereg atrakcyjnych usług dodanych.

Dostarczają one nie tylko treści rozrywkowe, takie, jak między innymi nielimitowany dostęp do muzyki z Tidal, czy do filmów, seriali oraz telewizji dzięki aplikacji PLAY NOW, ale też wartości użytkowe, jak Nawigacja w Play by NaviExpert czy ubezpieczenie smartfona zabezpieczające przed tak często spotykanymi wydarzeniami, jak stłuczenie wyświetlacza.

Play360 to nowe, kompleksowe podejście do takich usług. Zamiast ograniczać się do jednego, czy dwóch takich dodatków można łatwo uzyskać dostęp do wielu wartościowych usług w bardzo przystępnej cenie.

PLAY360 to 3 filary zawierające dodatkowe usługi.

Pierwszy z nich to OCHRONA. W jego ramach zawarty jest pakiet NAPRAWA WYŚWIETLACZA/TELEFONU, dzięki któremu klienci nie muszą martwić się o uszkodzenia swojego smartfona – PLAY pokryje koszt całości lub części naprawy nie tylko zbitego ekranu, ale i innych uszkodzeń, jakie mogą nastąpić na przykład przy upadku czy zalaniu urządzenia wodą. Naprawa zostanie wykonana bez względu na przyczynę uszkodzeń. W ramach usługi realizowane są również naprawy w ramach gwarancji producenta.  Wszystkie odbywa się  szybko, wygodnie i bez wychodzenia z domu. Kolejną usługą jest OCHRONA INTERNETU W TELEFONIE BY F-SECURE, co przekłada się na bezpieczne korzystanie ze smartfona. Poza ochroną przed wirusami to także bezpieczne zakupy, bankowość oraz kontrola rodzicielska.

Drugim filarem są APLIKACJE. Tutaj można znaleźć NAWIGACJĘ PLAY BY NaviExpert, która wyróżnia się na tle innych rozwiązań tego typu oferując zaawansowane informacje o aktualnych utrudnieniach w ruchu, dzięki czemu może zaproponować najszybszą trasę, a po dotarciu do punktu docelowego pomoże też w znalezieniu najbliższego miejsca parkingowego. Klienci zyskają też dostęp do usługi Nielimitowanych AUDIOBOOKów W PLAY – nowej usługi, która pozwala na słuchanie książek poprzez dedykowaną aplikację Lecton, w ciągu miesiąca można przesłuchać tyle tytułów, na ile tylko pozwoli nam czas i chęć. Kolejną aplikacją jest CZYTELNIA W PLAY BY LEGIMI, dzięki której klienci otrzymają nielimitowany dostęp do ebooków w ramach cyfrowej biblioteki Legimi. Czytać można nie tylko na smartfonie, tablecie,  ale i na komputerze oraz dedykowanych czytnikach ebooków. Dodatkowo z  audio i e-książek można korzystać bez dostępu do Internetu, dzięki trybowi offline.

Trzecim filarem Play360 jest WYJĄTKOWA OBSŁUGA. Operator może pochwalić się bardzo krótkim czasem oczekiwania na połączenie dla wszystkich swoich klientów. W ramach tego pakietu osoby z aktywnym Play360 otrzymają jednak PRIORYTETOWE POŁĄCZENIE Z KONSULTANTEM mające znaczenie na przykład w sytuacjach wzmożonego ruchu telefonicznego.

Zarządzanie usługami i dostęp do wszystkich z nich jest możliwy przez darmową aplikację PLAY24 dostępną zarówno przez Apple App Store dla systemu iOS, jak i Google Play na Androidzie. Logowanie do wszystkich usług i aplikacji w ramach Play360 jest bajecznie proste – korzystając z danych komórkowych następuje ono automatycznie, natomiast łącząc się przez Wi-Fi klient otrzyma SMSa z kodem autoryzacyjnym.

Każda z tych usług to cenny dodatek dopełniający korzystanie ze smartfona. Łączny koszt tych elementów jest szacowany na 77 zł miesięcznie. Dzięki połączeniu ich w formułę Play360 operator proponuje je w cenie od 20 zł dla osób decydujących się na wybranie pakietu już przy podpisaniu lub przedłużeniu umowy. Aktywowanie Play360 w pozostałych momentach to koszt 30 zł. Firma przewidziała też rabat dla osób uruchamiających pakiet w aplikacji PLAY24, dzięki czemu miesięczna opłata za komplet usług to 25 zł.

Obecna formuła Play360 to dopiero początek. Operator cały czas przygląda się ciekawym rozwiązaniom i planuje wdrażać najlepsze z nich w przyszłości.

Komentarze

  1. PINOKIO napisał(a):

    A taka sytuacja. :)
    Dla iPhone’a powinno być Play 400 – inne miary.
    Ale OK.Raportuj

  2. xtr napisał(a):

    Będzie jakieś wieczorne Q&A?Raportuj

  3. daw napisał(a):

    jak polepszą zasięg i zmniejsza abo do poziomu większosci prepaidów około25zł to oferta bedzie miazgaRaportuj

  4. Dario napisał(a):

    Hahaha… Dajcie spokoj sobie z tym ubezpieczeniem… Ochrona wyswietlacza…Smiech na sali…Chyba sami nie wiecie co sprzedajecie… Zapomnijcie ze ktos wam wyswietlacz naprawi…No chyba ze bedziecie kłamac…. Mojej Zonie spadł przy wyciaganiu portfela z torebki przy kasie i co…A no odpowiedz była taka-ze to z jej winy telefon wysunął sie i spadł…. A jakby skłamał ze gosc biegł i ja szturnał i tel upadł to by dostała… Wiec trzeba oszukiwac bo inaczej nic nigdy nie dostaniesz… Super Ubezpieczenie.. Klasa BravoRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Ubezpieczenie zawiera OWU (Ogólne Warunki Ubezpieczenia), które precyzują jakie zdarzenia są nim objęte – włączając je powinieneś je wcześniej przeczytać.
      W Play360 zawarta jest usługa naprawy, która nie zawiera OWU (nie jest stricte ubezpieczeniem) i nie zawiera tych wykluczeń :)Raportuj

      • Kinga napisał(a):

        Noo z tymi zapisami w dokumentach to nie do końca jest zobowiązujące. Przecież mamy regulaminy promocji w strefie doładowań. I w sumie czy ktoś nimi się przejmuje? One też precyzują ale kogo niby to obchodzi?Raportuj

      • Dario napisał(a):

        Po pierwsze wasi pracownicy w salonie nie posiadali żadnych papierowych OWU …Po drugie przy przedłużaniu umowy wyobrażasz sobie przeczytanie całego OWU wiedząc ze kilka osób za tobą stoi..? :-))) No jakoś nie widzę tego ze siedzisz po pracy w salonie i czytasz OWU… :-))) Sprzedaliście Lipne Ubezpieczenie a klienci dali się nabrać… To Ubepieczenie powinno nazywać się „Nie mów Prawdy”Raportuj

      • Loko napisał(a):

        To ja nie bardzo rozumiem i już zgłupiałem! Bo to co pisze Kinga, wychodź na to że jedne regulaminy przestrzegacie a drugich nie!!! Możesz się odnieść KRZYSZTOFIE do tych zarzutów…Czy Play już całkiem spadł na psy i kłamie jak z nut. Jak mamy uwerzyć w to co piszesz ???Raportuj

  5. Wojciech napisał(a):

    Kiedy będzie dostępna w play24 ?:)Raportuj

  6. Gie Gie napisał(a):

    A kartę SIM kiedy będzie można wymienić bez konieczności tuptania do punktu Play?Raportuj

    • MAR napisał(a):

      Wymienić kartę możesz od zawsze bez pójścia do punktu. Tylko skąd ją weźmiesz skoro tylko w punkcie tobie ją wydadzą?Raportuj

  7. nova napisał(a):

    A kiedy powrót doladowania w parze I polec play znajomego na FB ????? Czekamy juz trzeci miesiac na jakies konkretne wytlumaczenie I piszemy o tym problemie!!! Ale cisza u panow Sylwerskiego I Gruszki!!!!! Moze nie widza tych wpisow, pewnie tak😆😆😎Raportuj

    • Azar napisał(a):

      Najwidoczniej nie będzie dlatego nic nie piszą proste, a po za tym to taki problem doładować z konta w banku za 25 zł ? przecież to nie są wielkie kwoty ludzie nie jesteście przecież biedni.Raportuj

  8. krzysiek napisał(a):

    Bez Tidal?Raportuj

  9. krzysiek napisał(a):

    w ofercie na stronie macie „Nielimitowana muzyka za darmo do 16.05.2018 r.
    Czas sie obudzić i uaktualnić bo mamy już 21.05! HALO! PLAY! KONTAKTUJECIE! BUDZIMY SIE!Raportuj

  10. Marcin napisał(a):

    Czy usługa ebooki Legimi będzie działała również na Kindle?Raportuj

  11. Łukasz napisał(a):

    Przepraszam – czy jest szansa na kontakt z kimś kto potrafi czytać o co chodzi w zgłoszeniach? w BOK pracują chyba tylko automatyczne systemy, bo zrozumieć treści zgłoszenia ewidentnie nie potrafią.
    (zgłoszenia nr 189637317 i 190133095 )

    Póki co bowiem, wychodzi na to, iż „Play otacza klienta usługami” ale nie jest w stanie odpowiedniej jakości obsługi tychże usług zapewnić…Raportuj

  12. gm_k napisał(a):

    Cieszę się, że mój pomysł z dn. 22.06.2017 godz 21:01 okazał się dobry i został dziś wprowadzony.

    https://blogplay.pl/2017/06/dzis-o-20-streaming-o-stanie-nielimitowanym-z-nagroda/#comment-298620

    (mój komentarz pod tym wpisem z dn. 22.06.2017 godz 21:01).

    Pozdrawiam :)Raportuj

  13. Piotr napisał(a):

    Czym różni się wersja darmowa od „płatnej” aplikacji Lecton?
    Na razie niestety nie widzę żadnej i nie ma ona porównania do poprzedniej oferty 1 audiobooka z Audioteki.Raportuj

  14. DDDD napisał(a):

    zgadzam się z komentarzem wyżej, jak zmniejszą abo do standardów prepaid to bez problemów wrócę do play, obecnie zostaje w mobile vikings :)Raportuj

  15. email napisał(a):

    ,,czytelnia play by legimi” kto takie debilizmy wymyśla? Jakby nie można było napisać po polsku ,,od legimi”Raportuj

  16. email napisał(a):

    Ta telewizja Play to jakaś parodia. Muli to niemiłosiernie, zarówno na komputerach jak i smartfonachRaportuj

  17. Ewa napisał(a):

    Bo to Play niska jakość usług za duża kasę nie mogę doczekać się końca umowy żeby nie kara umowna wysoka to play już bym nie miała najgorszy zasięg w Polsce chciałam się dogadać i pozbyć się karty zostawić sama ratę to play umywa ręce zróbcie tak ze każdy moze odejść zostawiają ratę za telefon bez kary umownejRaportuj

  18. luge napisał(a):

    jak uruchomić w Play 360 legimi na kindlaRaportuj

  19. gambit napisał(a):

    Dotyczy zgłoszeń 192575686 190966380

    Mimo reklamacji z miesięcznym wyprzedzeniem dot. państwa usługi 360 z miesięcznym wyprzedzeniem nikt nie znalazł rozwiązanie problemu w wyniku czego poniosłem stratę w wysokości kilkuset zł związanych z subskrypcją usługi audioteka w play oraz kilkadziesiąt złotych za ponowną aktywacje dodatkowego (ponownego) pakietu audioteka w play.

    Proszę o zapoznanie się z historią i nagraniami z rozmowami z konsultantami (poziom na prawdę bardo niski)

    Najpierw zachęcają państwo nieprawdziwym komunikatem dot play 360 (brak różnić, dla kogoś kto korzysta z podobnych usług) potem informują państwo, że faktycznie pewne różnice występują i w wypadku audioteki jest to realna strata ale jeśli włączę pakiet ponownie to nie stracę tych kilkuset złotych – w bezczelny sposób po zerwanym połączeniu uruchamiają państwo pakiet ponownie a na koniec okazuje się, ze niedość iż straciłem kilkaset złotych zebranych punktów (około 560) to jeszcze muszę ponieść koszt 2 aktywnych pakietów (play360 i audioteka w play) konsultanci z którymi rozmawiałem rozkładają ręce ponieważ nie potrafią zrozumieć a tym bardziej nie chcą pomóc. Obsługa klienta na poziomie poniżej jakichkolwiek norm. Brak dokładnej analizy oraz rozwiązania w postaci zadośćuczynienia i zwrotu wszelkich niewykorzystanych punktów w auidoteka w play znajdzie swój finał w UOKIK oraz będzie skutkowała przeze mnie rozwiązaniem wszystkich umów.

    ps. odpowiedź z audioteki – jest im przykro, że tak niedokładnie informują państwo o migracji do play 360 ale punkty i tak stracę. To dość niedorzeczne.

    ps.2 – aktywując to play 360 nawet nie pomyślałem że stracę kilkaset złotych a tym bardziej nie rezygnowałem z posiadanej subskrypcji – to państwo informują iż nie ma żadnej różnicy dla klienta i sami dezaktywują usługę….

    Serdecznie proszę o rzeczową analizę, poprawę komunikacji marketingowej, zwrot poniesionej straty z audioteka play oraz aktywacji dodatkowego pakietu która nic nie dała oraz rekompensatę za jakość obsługi klienta. Brak odpowiedzi będzie skutkował skierowaniem sprawy do odpowiednich instytucji oraz rozwiązaniem wszystkich umów.Raportuj

  20. Em napisał(a):

    Czy działa u kogoś Legimi w Play360 po przedłużeniu umowy?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty