Tako rzecze rzecznik Play

Dwa razy więcej szybkiego internetu w nowej ofercie dla małych i średnich firm

7 czerwca Play wprowadzi nową ofertę dla małych i średnich firm, a w niej dwa razy więcej szybkiego internetu.

W nowej taryfie Biznes Box Ultra klienci otrzymają nielimitowane rozmowy, sms-y i mms-y, a także internet. Po wykorzystaniu 20 GB szybkiego internetu Ultra prędkość transmisji zostanie ograniczona do 1 Mb/s. Dodatkowo, klienci otrzymają bezpłatnie kartę SIM do routera z nielimitowanym internetem. Po wykorzystaniu 200 GB prędkość zostanie ograniczona do 1Mb/s.

Ceny zaczynają się od 50 zł netto za kartę do routera i jedną kartę do telefonu. Przy dwóch kartach do telefonu abonament wynosi 75 zł, a przy trzech 100 zł. Kolejnych 5 kart będzie kosztować po 20 zł, od dziewiątej karty 15 zł.

Dla klientów przenoszących numer abonament z dwiema kartami do telefonu będzie kosztować 60 zł, a z trzema 90 zł.

 

Dla klientów mniej korzystających z internetu, przygotowano taryfę Standard dla Firm. Otrzymają w niej nielimitowane rozmowy, sms-y i mms-y oraz pakiet internetowy z limitem 15 GB.  Abonament za jedną kartę do telefonu wynosi 35 zł netto, za dwie 60 zł, a za trzy 85 zł. Kolejnych 5 kart będzie kosztować po 18 zł, od dziewiątej karty 12 zł.

Komentarze

  1. Gościu napisał(a):

    @KINGA, jakie Doladowania w Parze o czym ty dziewczyno piszesz? Mniemam że chodzi Ci o strefę doładowań. Na FB gość napisał że Konsultanta odpowiedział mu że Strefy Doładowań już niema, zniknęła nie z winy Play tylko z winy FB!!!! Ja strefę doładowań widzę na FB,to już nie wiem o co kaman???Raportuj

    • macq napisał(a):

      Czemu piszesz o czymś, o czym nie masz pojęcia??? Jaki gościu coś pisał?… :/ Są regulaminy usługi, które nie zostały odwołane!!! Skoro coś zniknęło z winy FB, to Play powinien to wyjaśnić!!! Ot tyle w temacie!… :PRaportuj

      • damdol5 napisał(a):

        Z tego co widziałem na FB to na pytanie o strefę doładowań wyraźnie pada odpowiedź, że promocja ta została odwołana do czego operator ma prawo :)Raportuj

        • Anna napisał(a):

          @ Domdol5″ Ja też widziałam że i tobie zadawano pytania o STREFĘ DOŁADOWAŃ , ale powiem szczerze że nigdzie nie mogę przeczytać jak do tego się odniosłeś i jakiej odpowiedź udzieliłeś?? Może teraz odpowiesz. I na jakiej podstawie została odwołana ,powiedz. A czy znasz regulaminy tych promocji i wiesz co w nich pisze? I po trzecie kto ją odwołał konsultant na FB?Raportuj

          • damdol5 napisał(a):

            Konsultant na FB również reprezentuje Play. Z tego co wiem to regulamin nie mówi nic o konieczności podawania przyczyny. Natomiast jego obecność w aktualnych regulaminach może być jedynie niedopatrzeniem. To jest właśnie zasadniczy minus oferty na kartę, gdzie na początku coś mamy a potem już nie :)Raportuj

            • Anna napisał(a):

              # Domdol5 # To rozumiem że ty jako doświadczony pracownik P!ay ,albo pomocnik, ktury reprezentuje tę firmę też możesz odwołać taką promocję w każdej chwili, bo taki masz kaprys.Powiem szczerze ,że jak wszyscy tak myślą jak ty w firmie to naprawdę – gratuluję .A ja ci powiem że konsultanci jedni piszą – że całej Strefy już niestety nie ma ,drudzy przepraszają i za kłopoty i piszą że nic o problemach nie wiedzą a trzeci kierują do pomocy Play na FB. Więc powiedz jak to jest ,kto tu ma rację z konsultantòw reprezentującą przecież firmę PLAY! Ten pierwszy,drugi ,czy trzeci,kogo mamy słuchać ?Bo dla ciebie to wyrocznie!!!!; Ty naprawdę chyba nie wiesz co konsultanci wypisują..: Jeszcze mało masz do czynienia z Play.Raportuj

            • tomasz napisał(a):

              #Anno zamiast biadolić nad doładowaniem, proponuję poczytać słownik ortograficzny. Piszę się „który” a nie ktury”.Raportuj

        • Dorotea napisał(a):

          Niech operator zajrzy do regulaminu tej usługi i go zastosuje – przed wycofaniem należy podać ten fakt do wiadomości publicznej? Gdzie była taka informacja? Nigdzie.Raportuj

  2. Gościu napisał(a):

    Źle mnie zrozumiałaś ; macq; tylko zasugerowałem i napisałem co przeczytałem na FB. Tam konsultanci nie odnoszą się że jest brak opcji poleć Play i doładuj się w parze w Strefie Doładowań ,oni twierdzą wręcz że STREFY DOŁADOWAŃ WOGULE nie ma!!!! Oczywiście paranoja , a co regulaminy mówią nikt tego nie zauważa, nie wspomnę o K.Sylwerskim: SC. Na FB temat ciągnie się już od 3 miesięcy jak i na Blogu, tragedia:Raportuj

  3. Dario napisał(a):

    Eeeee….. Zaszaleli z oferta…Lepsza oferta od rozowych….Hahaha….
    Oni maja wszystko No Limit i bez lejów nawet….a tu 200 GB…jak to brzmi… Hahaha… Dajcie spokoj sobie z tymi ofertami juz bo to smiech na sali…Raportuj

  4. tofic napisał(a):

    Skąd Wy szybki internet weźmiecie? Od T-Mobile?Raportuj

  5. PINOKIO napisał(a):

    Tmobile wprowadza dopłaty do roamingu, a PLAY podnosi limity fullspeedowe internetu w taryfach głosowych – co prawda tylko w biznesach. Aczkolwiek jednakże. :) Ciekawe. ;)Raportuj

    • gość napisał(a):

      A ile wynosi przeciętnie ten fullspeed w PLay ? Żeby się na wyrost nie cieszyć. No i czekam na coś podobnego dla klientów bez firmy bo te premie 12 GB na 60 dni w taryfach internetrowych to żart jakiś. Ktoś to w ogóle kupuje ?Raportuj

  6. Ewa napisał(a):

    Play ma taki dobry zasię że często brak zasięgu nie stabilny internet zrywa połączeniaRaportuj

  7. Dorotea napisał(a):

    „Dodatkowo, klienci otrzymają bezpłatnie kartę SIM do routera z nielimitowanym internetem. Po wykorzystaniu 200 GB prędkość zostanie ograniczona do 1Mb/s.”

    To ma być nielimitowany Internet? 200 GB, potem lejek to nie limity tylko co?Raportuj

  8. Ewa napisał(a):

    Masz karte to zrezygnuj inna sieć każda ma lepsze oferty nie trzyma cię kara umowna to możesz zrezygnowaćRaportuj

    • Kubuś Fatalista napisał(a):

      Już dawno bym się przepisała, ale oni zablokowali numer i nie chcą go oddać. Przez niedopatrzenie ich pracowników nie mogę odzyskać numeru którym posługuję się od lat. Co robić?!Raportuj

  9. J napisał(a):

    W tej chwili za 3 sim + karta do neta + odnowienie prędkości place 123 zł, więc cena pozostaje taka sama i nie widzę powodu, by przedłużać umowę, bo wychodzi dokładnie na to samo.Raportuj

  10. nnn napisał(a):

    Jakaś aktualizacja listy smartfonów z VoLTE? Podobno LG G6 już ma.Raportuj

  11. Janek napisał(a):

    Która normalna firma zakupi internet, który po przekroczeniu 200 GB spowolni do 1 Mb/s? :) Jako administrator na pewno nie będę ryzykować i zgadywać czy w danym miesiącu zużyjemy 200 GB, czy nie. Nie rozumiem więc dlaczego nie miałbym wybrać oferty konkurencji, która oferuje prawdziwy no-limit również dla użytkowników prywatnych – Play widać bardzo się boi takiej oferty, widocznie jeszcze infrastruktura nie ta. Do domu to w ogóle jest śmiesznie, bo spowolnienie prędkości jest już po 100 GB.Raportuj

  12. Ewa napisał(a):

    Dali by bez limitow to by zakochali cały internet maja nadajniki słabej jakości proponuje zmienić dostawce nadajników bo obecne są bardzo słabe możecie zwrócić im a oni musza zwrócić koszty bo towar bublem jestRaportuj

  13. oloxx napisał(a):

    kiedy oferty „nolimit” w Internecie do domu / mobilnym ??
    100Gb to na dzisiejsze czasy MAŁO. a fioletowi mają coś przypominającego ofertę do domu „NOLIMIT” …Raportuj

  14. Janek napisał(a):

    Ludzie z Play przygotowujący oferty nie mają chyba większego pojęcia o dzisiejszych potrzebach w zakresie ilości transferu – zarówno jeśli chodzi o oferty dla firm, jak i dla domu.

    Jeśli już się daje ofertę z limitem ilości pobieranych danych przy pełnej prędkości to powinien to być limit niemożliwy do osiągnięcia dla firmy/gospodarstwa domowego – oczywiście zakładając uczciwe korzystanie, a nie dzielenie się z połową osiedla. Tak więc może jeśli dalibyście do domu/firmy 300-500 GB transferu z pełną prędkością to można by się ofertą zainteresować, natomiast na chwilę obecną niestety (dla Was) – są lepsze oferty u konkurencji.Raportuj

    • bbb napisał(a):

      Oni przecież dokładnie widzą, jak wygląda konsumpcja transferu. Z tego, co pamiętam więcej, niż 100 GB transferuje około promila użytkowników. Większość mieści się w 5GB. Mam na myśli oczywiście transfer w komórce.Raportuj

  15. Kubuś Fatalista napisał(a):

    Niestety, po kilku latach będę musiała się rozstać z Play. Od 25 maja nie są w stanie przepisać mi numeru telefonu, z którego korzystałam od ponad 10 lat! Popełniono błąd w Play i przekazano numer do tzw. banku numerów czasowo zawieszonych. Od ponad tygodnia telefon nie działa, nie mogę robić przelewów bankowych, nie mam kontaktu ze zleceniodawcami i redakcjami, z którymi współpracuję. To karygodne!Raportuj

  16. bbb napisał(a):

    Straszna bida ostatnio na blogu. Kiedyś był przynajmniej jeden post dziennie, a teraz tygodniowe odstępy się zdarzają.Raportuj

  17. Łukasz napisał(a):

    Hej, proszę o pomoc z Góry :)
    Chcę przedłużyć umowę z nowym HTC w przedsprzedaży, niestety dostaję tylko jedną opcję 19/230, dla nowych klientów jest opcja 399/200, którą jestem żywo zainteresowany. Na czacie i infolinii niestety nie mogli pomóc. Wołam więc wszechmocnego rzecznika :)
    Pozdrawiam serdecznieRaportuj

    • Łukasz napisał(a):

      Drobna pomyłka 299/200 :)Raportuj

      • oloxx napisał(a):

        widzę, że usuwanie postów jest na porządku dziennym. usunęliście mój post, który nie był obraźliwy ani niezgodny z regulaminem tego bloga. więc się pytam administratora. co było takiego w moim poście (którym opisałem moje przedłużanie umowy z Wami i jak się musiałem „boksować” z DUK) ?? w razie czego wklejam go ponownie aby administrator mógł ponownie zweryfikować jego treść:
        „róbcie jak ja. robisz zgloszenie i piszesz co chcesz. zadzwoni konsultant/ka i poinformwuje, że zadzwoni ktoś z DUK. czekasz tydzien i jak nie zadzwonili to piszesz kolejne zgłoszenie. znów telefon i znów informacja, że zadzwonią, prosisz o jakąś rekompensatę (upust do abo – pewnie dostaniesz 10zł). po tygodniu jeśli znów nie zadzwonili to robisz trzecie zgłoszenie, w którym piszesz iz pójdziesz do kolegów gdzie dostaniesz to a nawet lepiej bez proszenie się o cokolwiek (u mnie podczas rozmowy z osobą z DUK wystarczyła informacja iż u kolegów takie oferty są ogólnodostępne w Internecie). znów telefon i informacja, że zadzwonią, prosisz o jakąś rekompensatę (upust do abo – tu już dostałem 50zł!!!!!!). po 2 dniach dzwoni DUK i otrzymujesz to co chciałeś. tylko nie przesadzaj z żądaniami.
        abo zmieniony ze 120 na 30 (no limit rozmowy, smsy, 10gb netu), podpisane prawie 5 m-cy przed końcem umowy.
        da się ???? DA !!!!!!!!!
        powodzenia”Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Jest taki przycisk „dopasuj cenę telefonu” na tej stronie: https://www.play.pl/telefony/htc/htc-u12-plus-kindle-paperwhite/?ogrp=abonament :)Raportuj

  18. Zuk napisał(a):

    Fajnie, tylko czemu podwyższyliście cenę za przywrócenie prędkości.. o 5 zł? Stary klient ma stary limit ale też podwyżkę.. brawo PLAY :/ jak przywrócenie kosztowało 10 zł.. to teraz 15.. słabo!Raportuj

    • Krzysztof napisał(a):

      No to sprawdź se to jeszcze raz. Bo mało że przywrócenie podrożało to nie przywracasz następne 100gb tylko 10gb…
      Wieć następne 100gb przy fullspeed kosztuję cię 10x15zł= 150zł>>> skandal!!!
      Te limity 100gb czy nawet 200gb już mało komu wystarczają.
      Przez te lejki i braku pub IP Play strzela sobie w obu kolana, i straci dużo klientów których przez te ostatnie lata sobie nagrabił.
      Ja już mam moją firmę ponad 8 lat w play. Ale w lutym będzie wielkie pożegnanie. I to właśnie przez tą podwyżkę za przywrócenie i braku pub IP.Raportuj

      • Krzysztof napisał(a):

        Widocznie to chyba był błąd w opisie bo dziś chciałem zrobić zrzut z ekranu żeby pokazać mojemu doradcy Play i jest znów 100gb.

        Ale i tak są to śmieszne limity w tych czasach.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty