KOLORowe pytania do ekspertów!

Udostępnij

Niedawno mogliście przeczytać, że zarejestrowaliśmy nasz FIOLET i mamy na niego wyłączność w branży telko – to bardzo fajna i luźna wiadomość, akurat na wakacje i akurat żeby zrobić z niej kolejny, luzacki odcinek vloga ;) Zobaczcie, jakich mamy ekspertów od kolorów i co powiedzieli!

Zobacz więcej

21 KOMENTARZE

  1. No i super vlog tylko o tym myślałem że nowości z budowy waszej sieci info będzie a tu klops kolory haha xdxd

  2. @Artek, czego nie rozumiesz? idziesz do banku który wydaje decyzje na temat rat, jeśli Twoja zdolność kredytowa pozwala Ci wziąć raty 0% to takie CI dają, jeśli nie, to ich nie dostaniesz – proste.

  3. Artek, musiałem ukryć Twój komentarz ze względu na umieszczenie w nim nazwiska naszej konsultantki.

  4. Szczerze mówiąc kolor firmowy firmy umownie nazwijmy ją Pink-Mobile jest koszmarny i drażniący
    Wasz fiolet masakrycznie pogrzebowy z początku ale teraz go polubiłem (nie żebym lubił pogrzeby) ;)

  5. Hmm.Ja mam fioletową koszulkę realu wygraną w konkursie.Co prawda trochę na nią się naczekałem i nawrzeszczałem ale jest.I śmigam w niej po plażach w Trójmieście.

  6. Dzwonił z Obsługi Klienta wasz ORZEŁ..i tak…:
    mimo że przedmiotowy numer we Freshu mam od ok.10 lat, to być może wcześniej mógł on należeć do osoby która miała włączone prenumeraty…i właśnie teraz się one MOGŁY „uaktywnić”….🤔

    …no i ponoć Play nie może „odgórnie ” zablokować tych numerów, bo…no nie i już 😤

    Cóż zrobiłam jak zlecono, zobaczymy…echhhh

    https://zapodaj.net/error404.html

    • A właśnie….
      Skoro wasz konsultant z Obsługi Klienta dzisiaj mi  powiedział, że mój od ok.10 lat numer telefonu mógł mieć wcześniej innego właściciela  (który mógł korzystać z usług Premium) i dlatego (nawet po latach) przychodzą do mnie te bzdurne wiadomości na które nie działa blokada – to dlaczego po dezaktywacji numeru, ktory wraca do puli numerów, operator takiego numeru nie „czyści” choćby z płatnych subskrypcji?

      Przecież ja, jako użytkownik prepaida, nie znam wcześniejszych losów numeru jaki otrzymuję czy kupuję od operatora…a operator bierze kasę i wciska mi takiego gorącego kartofla?
      Wiadomo że obecnie numer musi być zarejestrowany i posiadać właściciela, ale przed obowiazkową rejestracją kart SIM to tajemniczy użytkownik na konkretnym numerze aktywował różne usługi i te bezwzględnie powinien operator sprawdzać  dezaktywować zanim wrzuci numer z powrotem do puli!
      Tymczasem tego nie uczyniono…ani przed „sprzedaniem” mi numeru przed laty, ani w chwili obowiązkowej rejestracji numeru..

      Już w Salonie usłyszałam że zawsze mogę zmienić numer…czyli zrezygnować z Fresha, co jest tym bardziej bez sensu biorąc pod uwagę że przecież  nowy numer, również może być „obciążony” i nowy właściciel numeru będzie  zasypywany choćby bezpłatnymi wiadomościami  reklamowymi.

      Wcześniej się nad tym nie zastanawiałam, ale jest to rzeczywiście problem i należy się z nim rozprawić drogi Playu, zamiast stosować półśrodki i zbywać swoich klientów.

  7. dzieci wiedzą lepiej ;) ciekawe czy można zastrzec podstawowe kolory….albo czy minimalna zmiana Playowego fioletu (niewidoczna dla oka) już byłaby dozwolona w reklamach:)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości