Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
A kiedy rozwiązanie konkursu https://blogplay.pl/2018/09/nadajnik-numer-500-numer-500-i-numer-500/? :)
przy nadajniku numer…. 666
A jak wygląda procedura przedsprzedaży? status zamówienia stoi na weryfikacji od pierwszego dnia zamówienia, bok napisał mi że jest już po weryfikacji i czekacie na dostawę żeby wysyłać. Ale ten system zamówień w ogóle ruszy czy nie mam tam co zaglądać żeby wiedzieć co i jak.
a dostałeś potwierdzenie?
Panie Marcinie, potwierdzenie czego? po złożeniu zamówienia dostałem maila z weryfikacją (standardowo) wysłałem dokumenty czyli skany i faktury, po tym już nic się nie działo, w statusie zamówienia jest weryfikacja cały czas. Napisałem we wtorek maila odnośnie swojego zamówienia i otrzymałem zwrotną:
„Dzień dobry, weryfikacja została zakończona. Zamówienie dotyczy telefonu w przedsprzedaży, wobec czego oczekujemy na dostawę aparatów od producenta. Prosimy o śledzenie naszej strony internetowej gdzie informacje o planowanej wysyłce telefonów aktualizowane są na bieżąco”
Tyle, ja jestem abonentem od wielu lat, zdarzało się że miałem 3 nr, wiem jak cała procedura wygląda, nigdy natomiast nie brałem tel. w przedsprzedaży
Ok, mam już potwierdzenie przekazania do realizacji
Panie Marcinie, ja również złożyłem zamówienie, dostałem maila z potwierdzeniem zamówienia a następnie z informacją o pozytywnej weryfikacji i oczekiwaniu na dostawę. Jednak gdy klikam w podesłany link i podaję nr zamówienia pojawia się informacja że nie może być ono zrealizowane. Czy ta informacja wynika z braku dostępności ?
Żadnego
czyli odpowiedż 19
Co nazbieram i trochę mi brakuje, to jeb i cena nowa odlotowa.
Cel sam w sobie.
Chyba czas na jakiegokolwiek . :)
Po wynikach ankiety widzę że ajfony idą jak świeże bułeczki.
Czy od jutra bedzie można zamawiać rownież iphony XS przez czat :) ?
Czekam na wersję „budżetową” :)
Czy to prawda że dla klientów biznesowych będą dopiero od połowy października? Przynajmniej mój doradca biznesowy tak coś wspominał…
to co sie wyprawia w play to totalna masakra wziolem od nich tele na karte za zeta na dwa lata wywiazalem sie z dwu letniej umowyrok po umowie system stwierdzil ze dalej powinienem ladowac konto za trzy dychy bo inaczej nie odblokuje mi nr to jest szantaz i paranoja