Tako rzecze rzecznik Play

Rusza przedsprzedaż nowych iPhone’ów XS i XS MAX

Lada moment rusza pre sale na www.play.pl. Ustawiamy przedsprzedaż na wszystkie kolory i pojemności tj. 64/256/512GB w kolorach space grey, silver, gold. Ciekawe czy ktoś kupi wersję 512 – cena kosmos.

Oby moc zakupowa Waszych kart była z Wami…

Cennik iPhoneXS

Komentarze

  1. Boss Boss napisał(a):

    „iPhone zastąpił aparat cyfrowy, kamerę, odtwarzacz muzyczny. Zastąpił wszystkie z tych urządzeń, dzięki czemu nie musisz kupować ich osobno – tłumaczył Cook. – Użytkownicy oczekują od nas zaawansowanego technologicznie produktu. To nie może być tanie.”

    No jako pierwsze urządzenie które potrafi to wszystko, to rzeczywiście tanio jak barszcz.Raportuj

  2. Rukki napisał(a):

    Ja kupieRaportuj

  3. Krzysztof napisał(a):

    Tak nieczytelnego w treści pdf dawno nie widziałemRaportuj

  4. jarek napisał(a):

    Zmieńcie w opisie, że trzeba mieć u was abo żeby skorzystać z oferty 6 miesięcy abo za 0 zł.Raportuj

  5. Jarek napisał(a):

    Oczywiście chodzi o przeniesienie numeru z inej sieci.Raportuj

  6. Artek napisał(a):

    Ceny fajne, naprawdę tylko brać nie żałować, używać… ogryzek z kosmosu…Raportuj

  7. PINOKIO napisał(a):

    Rozumiem te 7200. Ale skąd jeszcze to 19 ? :)Raportuj

  8. Rozpacz napisał(a):

    Wszystko fajnie, ale nie działa możliwość zamawiania modelu iPhone XS 256- wyskakuje błąd „SYSTEM ERROR”. Konsultant na czacie nie ma jak zwykle pojęcia dlaczego, co i jak. Proszę o info kiedy planujecie usunąć awarię.Raportuj

  9. Mardok napisał(a):

    Będą jeszcze jakieś XS 64 Gb i XS Max w tej samej pojemnośći ? Wiadomo kiedy ?Raportuj

  10. Kubol napisał(a):

    Wczoraj nie szło zamówić bo wyskakiwał błąd a dzisiaj nowe iPhony w ogóle zniknęły ze strony. Super przedsprzedaż xD hahahaRaportuj

  11. Rozpacz napisał(a):

    Właśnie otrzymałem informację od konsultanta na www, ze nie ma możliwości zamówienia iPhone Xs w przedsprzedaży na przedłużenie umowy. Czy to prawda? Proszę o pilną odpowiedź. PozdrawiamRaportuj

    • Marian napisał(a):

      Ja zamówiłemRaportuj

      • Rozpacz napisał(a):

        Problem jest taki, że są dostępne 2 opcje na przedłużenie umowy dla stałych klientów. Opcja pierwsza na 25mcy i ta działa. Druga na 36 miesięcy i ta nie działa. Mało tego nie działa nie tylko dla iPhone Xs, ale nie działa również dla wszystkich innych telefonów. Jest jakiś błąd na stronie przez, który nie idzie zrealizować zamówienia w tym wymiarze przedłużenia umowy. Do póki nie zostanie to naprawione, abonenci nie będą mogli skorzystać z tej formy zamówienia. Proszę o interwencję w tej sprawie.Raportuj

  12. Mardok napisał(a):

    Hejo ! Będą dostępne od piątku w salonach ?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty