Coś się kończy coś zaczyna

Udostępnij

Teraz oficjalny komunikat a bardziej osobisty komentarz popełnię w weekend:

Zmiany w Zarządzie P4 sp. z o.o.

Rada Nadzorcza Play Communications S.A. (“Spółka”) niniejszym informuje, że Hans Cronberg i Bartosz Dobrzyński, członkowie Zarządu P4 sp. z o.o. („Play”), która jest w pełni zależna od Spółki, pełniący funkcje odpowiednio dyrektora ds. technicznych oraz dyrektora ds. marketingu, zakończą pracę dla Play w dniu 31 grudnia 2018 r., natomiast ze swoich stanowisk z Zarządzie ustąpią 31 października 2018 r. Ponadto, Jacek Niewęgłowski ustąpi z Zarządu oraz ze stanowiska dyrektora ds. strategii z dniem 31 stycznia 2019 r. pozostając jednak do dyspozycji firmy w charakterze doradcy.

Spółka ogłasza również, że następców ww. Panów zdecydowano powołać poprzez awansowanie doświadczonych dyrektorów, którzy znacząco przyłożyli się do osiągniętego przez Play sukcesu,
a zakresy odpowiedzialności zostały inaczej rozłożone w ramach zespołu zarządzającego firmą.

Dlatego też, w dniu 1 listopada 2018 r.:

  • Michał Sobolewski zostanie powołany do Zarządu na stanowisko dyrektora ds. marketingu. Michał posiada ponad 20 lat doświadczenia w marketingu dla sektorów: telekomunikacyjnego, bankowego i ubezpieczeniowego. Do Play dołączył w 2009 r. i był odpowiedzialny za marketing konsumenckiej oferty produktowej.

  • Michał Ziółkowski zostanie powołany do Zarządu na stanowisko dyrektora ds. technicznych. Michał pracuje w sektorze telekomunikacyjnym od 20 lat, z tego w Play od powstania firmy. Od marca 2017 r. jest odpowiedzialny za najszybszą rozbudowę sieci w historii polskiej telekomunikacji.

  • Wojciech Danieluk zostanie powołany do Zarządu na stanowisko dyrektora ds. IT
    i transformacji. Wojciech również ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy dla sektora telekomunikacyjnego. Do Play przeszedł w 2008 r. z firmy Ericsson, a jego wieloletnia praktyka przysłużyła się udanej realizacji programów transformacyjnych realizowanych przez Play.

Spółka przygotowuje zastępstwo Jacka Niewęgłowskiego, które nastąpi z dniem 1 lutego 2019.

Jean Marc Harion, Prezes P4 Sp. z o.o., podkreślił: „Chciałbym podziękować Hansowi, Bartkowi i Jackowi za ich wkład w sukces Play, a jednocześnie mam przyjemność powitać doświadczonych graczy i powitać ich w naszym Zarządzie. Play to prawdziwa kuźnia talentów, a promowanie ludzi z firmy zawsze było częścią kultury Play. Jestem pewien, że z naszymi nowymi członkami zarządu wspólnie napiszemy następną stronę historii sukcesu Play”.

Zobacz więcej

38 KOMENTARZE

    • Widzi mi się reklama informująca o ogólnopolskim zasięgu własnym. Jakaś reklama w ruchu – rozmowy w samochodzie, pociągu na wsiach itp. ;)

  1. Miałem okazję osobiście poznać Bartosza i bardzo żałuję że opuszcza Play. Jakoś tak dziwnie 🤔 Wielkie DZIĘKUJĘ się należy. I oczywiście dalszych sukcesów.

  2. Ufff… No Wreszcie jak wyrzucili Dobrzyńskiego może nowy szef zmieni strategie i siec przestanie reklamować celebrytów a zacznie robić tańsze nie droższe oferty. Reklamy playa z celebrytami są tak ciekawe jak w kólko reklama media expert włączamy wiadomo co. Efekt jest odwrotny od zamierzonego. Irytuje!

    • 1. Taniej nie będzie. Wszyscy operatorzy powoli i stopniowo podnoszą ceny. janusze i Grażyny muszą z tym żyć.
      2. Co do celebrytów racja. Wszyscy już się w reklamach Play przewinęli i za chwilę szef marketingu wpadłby na pomysł zatrudnienia Lorda Kruszwila albo innej gimbazy.

      • taniej już było? taniej jest teraz od play jest chociażby w a2mobile.pl a darmowo w rebtel.pl – więc o jakim „taniej już było” piszesz? Widzę kolejny czarnowidz jesteś…

        • Taniej jest w wirtualnych operatorach, ale ci też zaraz muszą zacząć zarabiać bo się zwiną jak co poniektórzy. A darmowemu rebtelowi dają góra pół roku i zwiną manatki zdziwieni, że na darmowym od januszy niewiele wyciągną.

    • W Play maja wprowadzi abonament wieczysty dla przedluzajacych umowe a do tego jeszcze dochodzi zasieg ktory zalerzy od wielu czynnikow w play nie musisz miec zasieg bo play wspolpracuje z orange i t-mobile

  3. Ja mam ogólnie złe doświadczenia z tą firmą, ponieważ wszystkie punkty które były obiecywane praktycznie nie zostały spełnione i dlatego z przykrością stwierdzam że nie jest tak pięknie ja w reklamach sieci Play.

    Chcę jeszcze dodać że to nie my staraliśmy się o przenisienie do waszej firmy,a wasi konsultanci którzy wydzwaniali za nami i obiecywali cuda,pomimo tego że uprzedzaliśmy że mamy numery w różnych sieciach to niejaka Pani M. twierdziła że wszystko można,co się jednak szybko okazało że takie proste to nie jest.My narobiliśmy sobie kłopotów,odwiedzin przymusowych w punktach gdzie konsultanci obiecywali że zrobią reklamacje a jednak do tej pory NIC
    Pani M. krótko po tym ja nas zwerbowała prawdopodobnie przestała pracować w waszej firmie ponieważ nagle kontakt z nią się urwał,darmowe pół roku jak nie było tak nie ma,abonament jest też w efekcie wyższy niż było obiecywane a my w dodatku musieliśmy sami wszystko prostować tak jakby to było z naszej winy.
    Jak dla mnie sieć PLAY,czy też jej pracownicy podeszli do nas lekceważąco,ważne jest zwabienie klienta a potem to już niech się dzieje co chce.Trochę na zasadzie przyjdzie głupi i kupi .
    Dlatego też jestem pewien że po skończeniu umowy na pewno nie zostaniemy w sieci PLAY i na pewno nie będziemy pozytywnie reklamować waszej firmy, bo nie wieżę że się coś zmieni.Oczywiście na dowód tego że moja historia nie jest zmyślona macie swoje nagrania które zawsze są przecież robione.

  4. @jan
    Ja nagrałem rozmowe z konsultantem który sprawdzał mi ważność środków przedłużonych doładowaniem w strefie doładowań za słynną rejestracje nr po czym kasa zniknela. Wysyłałem mailem Panu Gruszce,Sylwerskiemu nawet Niewęgłowskiemu totalna olewka. Za takie oszustwo ze strony firmy nie daje zarobić nawet 1zł firmie play a wszystkim odradzam. jest a2mobile,nju gdzie jest taniej i uczciwie!

  5. A co ma rzecznik do zmian w zarządzie, w swoim wpisie zrecenzuje pracę poprzedników i nowo mianowanych?
    Może czas się żegnać panie G., Kolega Krzysztof przecierał szlaki w tym temacie :D W końcu będziesz Pan mógł mieć stały kontakt z klientem, na kasie w Biedronce to nieuniknione.

    Essa

  6. Ja nie wiem w co pogrywacie z karciarzami, ale usunięcie możliwości doładowania konta za 5 PLN z bonusem bez alternatywy uważam z waszej strony za pokazanie środkowego palca wszystkim posiadaczom ofert pre-paid!!! Robicie sobie z ludzi jaja to róbcie dalej… ale na te wasze pseudo posunięcia nie mam już siły nawet!!!

  7. Uważam, że Panowie odchodzą z tarczami. Ośmielę się nawet powiedzieć, że są twórcami sukcesu i potęgi Play-a. Play dzięki swojej kreatywności i nowoczesności w wielu obszarach, stał się dla konkurencji na wiele lat solą w oku. Cóż przez ten czas wiele się zmieniło na rynku telko i może potrzeba nowego spojrzenia.

    • „Play dzięki swojej kreatywności i nowoczesności”- to jakiś „Coachingowy” pierd??? Solą w oku był jakieś 13 lat temu. Teraz sam próbuje utrzymać się na powierzchni. Jeszcze chwila i „statystyczne naciąganie rzeczywistości”(tzn ile to PLAY ma klientów) nic nie pomoże ludzie zaczną uciekać od naciągaczy i oszustów. W 2005-20010 kiedy wchodzili na rynek pokazali kreatywność i nowoczesność- WTEDY i tylko WTEDY! Tzn w momencie w którym musieli zdobyć jak największą liczbę abonamentów. Przyznaję zdobyli i mnie ale mieli jasne zasady, proste nieskomplikowane umowy oraz najtańsze telefony.W 2006 przyszedłem do punktu Play (którego już notabene nie ma) i zapytałem ile będzie kosztował abonament wraz telefonem Smasung SGH 900 i co? I ŻADEN OPERATOR W TAMTYM CZASIE NIE BYŁ W STANIE ICH PRZEBIĆ!!! wtedy byli tańsi 50-75% w stosunko do konkurencji i co najważniejsze a co wydawało mi się niemożliwe nie mieli żadnych gwiazdek i drobnych druczków w umowie!
      Dzisiaj jest tak że „jakaś pusta ale znana głowa” reklamuje P4 mówiąc „że w nowym abonamencie tylko za…” tu pada kwota ale kiedy przyjdzie do podpisania umowy już tak kolorowo nie jest… i to jest główna przyczyna emigracji nr od Play co innego obiecują celebryci a co innego dostaje się finalnie! KIEDYŚ TAK NIE BYŁO!!!
      Jeszcze innym tematem jest przedłużanie umowy to już zupełna kpina ze starych klientów- którzy również widząc co oferuje konkurencja uciekają od drożyzny. I nie chodzi tu o Januszy i Grażynki tylko o podstawy ekonomii przecież telefon nie jest pierwiastkiem niezbędnym do życia więc biorę taki który jest tańszy w utrzymaniu a to czy nazywa sie Play, Orange ,Plus czy a2mobile, virgin, njiu, biedronka czy kupa na polu- nie ma najmniejszego znaczenia! W chwili kiedy i tak wszystkie prepaidy są rejestrowane a w zasadzie wszyscy proponują połączenia sms i mms bez ograniczeń. Jedyną różnicą są internety. A co do jakości internetu Play też możnaby się rozpisywać ale nie chodzi o to aby sie nad Playem znęcać tylko wykazać jacy to „nowocześni i kreatywni”.
      W zasadzie zgadzam sie z twoim stwierdzeniem ” Cóż przez ten czas wiele się zmieniło na rynku telko i może potrzeba nowego spojrzenia.”- w przypadku P4 trzeba mocno przetrzeć oczy i otworzyć je jak najszerzej!

  8. Mnie tam wcale nie dziwi dymisja zarządu, Play nie miał do tej pory żadnej strategii na przyszłoścća właściwie to miał całkowicie rozchwianą. Chwalić i dziękować nie ma za co.
    Nie zamierzali rozbudowywać sieci wiec zdecydowali się na roaming krajowy (jakieś wyjście to jest). Teraz znowu zupełna odmiana, zamierzają stawiać nadajniki i rezygnować z RK. W ten sposób przez brak strategii ponoszą podwójne koszty. Rozbudowa tak żeby uzyskać pełny zasięg krajowy i dorównać np Orange wydaje się nierealna nawet w perspektywie 5 lat zważywszy że operator jest zadłużony a konkurencja nie śpi i nie będzie czekać.
    Mówią że mają dobry zasięg LTE ale znowu ograniczają dostęp do VoLTE i Vo WiFi co by częściowo rozwiązało sprawę. Zamiast tak jak inni operatorzy udostępnić bezpłatną apkę kombinują coś z telefonami, lista obsługujących modeli jest b. skromna i są na niej praktycznie tylko flagowce 2ch firm i Apple. Zamiast ułatwić dostęp do sieci która ma kłopoty z zasięgiem to jeszcze go utrudniają.
    Do tego dochodzą stare nieatrakcyjne i drogie taryfy dużo gorsze niż u konkurencji i pogmatwane umowy. Nie ma się co dziwić statystyce odejść z sieci dziękować za osiągnięcia obecnemu zarządowi bo nie ma za co.
    Raczej należy współczuć następcom bo w tej chwili to jest ratowanie tonącego okrętu a woda jest już do połowy.

  9. Ja trochę z innej beczki, ale kiedy jest planowane włączenie VoLTE na S9/S9+ i nowych iPhone’ach?

  10. Weekend minął, a obiecanego osobistego komentarza jak nie było tak nie ma.
    A może jednak będzie spóźniony?

  11. No, widać znaczącą poprawę, w stosunku do tego co było jeszcze niedawno:

    https://zapodaj.net/nie-ma-takiego-pliku.html

    Zobaczymy na jak długo utrzyma się taka prędkość. Do końca umowy zostało jeszcze ponad trzy miesiące, a już jakieś „nicponie” ciągle wydzwaniają i zawracają głowę przedłużeniem umowy. Poczekam sobie jeszcze, przez ten czas może się jeszcze dużo zmienić, niekoniecznie na lepsze (o czym miałem okazję się przekonać i to nie raz, przez ostatnie siedem lat użytkowania fioletowej sieci). Na dzień dzisiejszy, propozycja przedłużenia to 50 zł. miesięcznie na okres 25 miesięcy, za nielimitowane połączenia i wiadomości, Tidal, Showmax, PlayNow (pakiet podstawowy) i pakiet 30 GB na pełnej prędkości, oraz pakiety danych i rozmów w roaming’u. Wygląda to całkiem atrakcyjnie, ale jak wspomniałem wcześniej jeszcze poczekam (fajnie, że pakiet internetu na pełnej prędkości zwiększył się z 10 do 30 GB, ale co mi z niego, jeżeli prędkość po jakimś czasie znowy będzie spadać do 0,5-1 Mbit/s :(

  12. Witam szanownego rzecznika i chciałbym w obliczu tych zmian zapytać o to o co pytałem na forum odnośnie anulowania umowy podpisanej przez starszą osobę po wprowadzeniu jej w błąd .
    Skopiuję tu opis z forum i prosiłbym się do tego odnieść jako rzecznik

    Chciałbym anulować lub zmienić umową abonamentową podpisaną 22 08 2018.Umowa ta została podpisana przez moją 74 -letnią mamę która jest inwalidką po wprowadzeniu w błąd przez pracownicę salonu Play.Mama miała wcześniej ofertę na kartę unlimited i po udanych kilkunastu comiesięcznych doładowaniach ostatnie doładowanie nie odnowiło usługi cyklicznej i w ciągu tygodnia doładowane 25 zł wyczerpało się .Udałem się do salonu Play gdzie zostałem poinformowany że skończyła się ważność konta i potrzebne jest powtórne doładowanie i uruchomienie taryfy.Po paru dniach mama poszła do salonu Play (niestety beze mnie) a tam pani poinformowała ją że jedynym wyjściem aby telefon działał jest podpisanie abonamentu.Zapewniła że jest to najtańszy abonament (mama nie chciała internetu i sms mms) i tylko na 12 miesięcy.Mama więc podpisała .Ja wczoraj znalazłem tę umowę i okazało się że jest to umowa na 24 miesiące i ma w ofercie internet i sms-y (solo stan nielimitowany mini) za 40zł gdzie pani odjęła 5 zł za zgody i 5 zł za e -fakturę podczas gdy mama nie ma internetu i adresu e-mail.W związku z brakiem adresu e- mail ma zgłaszać się co miesiąc do punktu po fakturę.

  13. Wysłałem zgłoszenie (z utworzonego przez pracownicę salonu!!! maila)
    i otrzymałem taką odpowiedż
    Proponuję zmianę oferty na promocję „STAN NIELIMITOWANY MINI 12 m-cy” w taryfie „SOLO STAN NIELIMITOWANY MINI”z miesięcznym zobowiązaniem w kwocie wynosi 40 zł po rabatach za e-fakturę i terminową płatność oraz za zgody marketingowe. Okres obowiązywania umowy skrócimy wówczas o 12 miesięcy, czyli do 22 sierpnia 2019 roku.

    To teraz mama może sobie wybrać ofertę w której ją wprowadzono w błąd (oszukano)czyli 30 zł przez 24 miesięcy i „uczciwą”40 zł przez 12 miesięcy.

  14. Witam mam pytanie trochę z innej beczki kiedy zostanie udostepniona aktualizacja do androida 8 dla Samsunga j7 i j5 2017?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości