Zapłac z PLAY w sklepie XBOX

Udostępnij

Kilka tygodni o tym pisałem, ale mój kamerzysta gorąco namawiał mnie na film na ten temat. Nie wiedziałem, że jest w Polsce tak dużo zadowolonych użytkowników tej platformy.

Płacenie z PLAY jest bardzo wygodne i proste. Polecam szczególnie teraz kiedy ciągle trwa promo Black Friday’owe na Game Pass. Sam z niego skorzystałem.

Wszystko na ten temat w filmie:

https://youtu.be/lclY8Yf2wMU

Zobacz więcej

23 KOMENTARZE

  1. @Śruba, dokładnie tak, jak napisałeś – plus jakieś klarowne i przestrzegane
    zasady – a nie „widzi mi się”.

  2. narzekacie, a po prawdzie zakupił rzecznik prywatnie rzecz i może sobie ją rozdysponować, bez regulaminów, to jest jego dobra wola że rozdaje :))))

    • Tu nie oto chodzi.

      Tu chodzi o to:
      cytat z piątku: „Już wiem kto wygrał Xperię XZ2 Premium – w weekend publikacja”

      cytat z 31.10: „W tym tygodniu temat zamykamy. Nie komentujcie już poproszę.”

      • z tym, że nie zawsze jest słowny rzeczywiście ciężko polemizować :)) lecz skoro tego bloga prowadzi nie sam – to wina może leżeć po stronie kogoś z jego teamu :)

      • Przecież nie napisał w który weekend, ponadto cierpliwość jest cnotą, ponadto rzecznik buja się po USA i nie ma czasu, ponadto jest blog to się czyta i śledzi bloga a nie sam kanał na YT, ponadto jak w tym roku będzie, jak w zeszłym, pytanie o plusy i minusy złote bloby i zgniłe gruchy, to nominuj, ponadto te konkursy tu maja niestandardową formę, i tyle, nikt nie każe w nich brać udziału, większość się nie skarży, a to czy taka forma jest PRowo skuteczna, to sprawa rzecznika, jego praca, jego decyzje :) poza tym podejrzewam że facet jest zabiegany 24/24

  3. Play konkursami stoi, a rzecznik to najbardziej słowny człowiek w tym i każdym innym wymiarze. Jak coś powie to choćby się waliło i paliło dotrzymuje słowa, zawsze!
    Żartowałem! To gość który rzuca słowa na wiatr, tu rzeknie tam szczeknie i nic z tego nie ma. W normalnej firmie już dawno by takiego typa wymienili, ale w Play takie są standardy, rzecznik działa jak i obsługa klienta.

    Ps
    Marcinie można pisać na maila z problemami w Play? Często zachęca, a i tak nic z tego nie ma, totalny zlew. Po co więc pierdzielić takie bezedurty

  4. Piękne promocje robi Play. 100gb na 3 miesieące dla klientów abonamentowych ale nie dla tych, którzy mają numer na firmę. Płace 120zł miesięcznie za jeden numer i jestem gorszy od klienta indywidualnego, który płaci 35zł miesięcznie?

    • Taki klient może zarabia 1500 zł na miesiąc a Ty masz firmę i napewno znacznie więcej zarabiasz :D zresztą masz pewnie jakieś usługi dodatkowe

  5. Dzień dobry, 
    Jestem zażenowana podejściem operatora Play do mnie jako do klienta. Jestem Państwa klientem od kilku lat. Posiadałam u Państwa kilka numerów firmowych. Podpisujac poprzednia umowę nie zostałam rzetelnie poinformowana przez Panstwa pracownika ze biorąc telefon nie spłacam go w ratach tylko płace miesięcznie ekstra kwotę nawet jeśli czas umowy się skończył a wartość telefonów została już dawno przekroczona. Udałam się do placówki Play celem zakończenia współpracy. Pani obsługująca mnie przekonała mnie abym nie zabierała wszystkich numerów do innej sieci tylko pozwoliła sobie przedstawić ofertę. Część numerów przeniosłam do konkurencji a część zostawiłam w Play czekając na kontakt z doradcą biznesowym. Poprosiłam o przygotowanie aneksu do umowy. Doradca zachęcił mnie do skorzystania do opcji przedłużenia umowy z telefonem ( 6 miesięcy bez opłat za IP ). Zdecydowałam się. Okazało sie ze na stanie nie ma modelu który wybrałam. Doradca powiedział ze zlecenie będzie otwarte aż tel trafi na magazyn. Po dwóch dniach okazało się ze moje zamówienie zostało anulowane. W dniu kiedy spotkałam się z doradcą byłam w Play i proponowano mi podpisanie aneksu w placówce gdyż mieli na stanie telefon którym byłam zainteresowana. Lojalność w stosunku do doradcy biznesowego w tym momencie okazała się największą porażką. Doradca oprócz poinformowania mnie ze zlecenie jest anulowane nie zrobił w tym temacie nic. Kazał pisać reklamacje i skargi i w niczym nie pomógł. W międzyczasie składałam reklamacje poprzez stronę internetową, w placówce Play i wiele razy kontaktowałam się telefonicznie. Otrzymałam żenującą odpowiedz na reklamację od człowieka który napisał ze nic nie może zrobić gdyż nie jest od tego. Mail w załączeniu. I to ma być odpowiedz na reklamację klienta ? Prosiłam o przywrócenie oferty która mi zaproponował doradca biznesowy w momencie kiedy telefony będą w magazynie. Na infolinii Play dowiedziałam się ze ofertę można wprowadzić ręcznie … niestety nikt nie jest w stanie mi pomoc i jestem odsyłana od jednej do drugiej osoby. Niestety mam wrażenie ze coraz mniej kompetentne osoby ze mną rozmawiają a doradca biznesowy nie czuje potrzeby pomocy … Czy jedynym rozwiązaniem jest zabranie pozostałych numerów do konkurencji ? Czy taki jest standard obsługi w sieci Play ? 

    • Ale do kogo masz pretensje? Skoro w salonie byla mozliwosc, to trzeba bylo brac. Daja taka sama cene, wiec w czym problem? Masz bol do Play, a sama jak byla okazja nie wzielas oferty. Smiech na sali

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości