Tidal PLAY nielimitowana muzyka na Sylwestra za darmo

Udostępnij

To takie małe, ale bardzo przyjemne i potrzebne imprezowe promo. Czy ktoś na sali nie ma jeszcze TIDALa?

Teraz macie super okazję włączenia Tidal za ZERO zarówno na ofercie na kartę jak i Postpaid/abonament, w tej opcji aż 3 miesiące za darmo!

Aktywacja do 28.02, ale ja zrobiłbym to jeszcze przed Sylwestrem bo dobra muzyka idealnie się przyda tej nocy.

wszelkie detale i regulaminy na specjalnej stronie.

Wczoraj czytałem komentarze pod reklamami tej promocji na Insta i FB. Jestem ciekawy Waszych opinii o Tidalu. W sumie nie używałem nigdy żadnej innej platformy, ale jestem zadowolony szczególnie z super jakości. Polceam bo z takich promocji trzeba korzystać. Taniej… nie będzie.

Zobacz więcej

23 KOMENTARZE

  1. Jak dla mnie ok. Też nie mam porównania z innymi serwisami ale jestem zadowolony bo muzyka która mnie interesuje jest, jakość super a aplikacja też działa bez problemów.

  2. Marcin

    PROMOCJA GRATIS TIDAL DLA KARTA/MIX jest na 2 miesiące a nie na 3.

    Mi się darmowa aktywacja pokazuje do 1.03.2019 a potem 5zł tygodniowo więc prosiłbym żebyś najpierw dobrze sprawdził o czym piszesz a dopiero o tym informował potencjalnych zainteresowanych na blogu.

    • „… zarówno na ofercie na kartę jak i Postpaid/abonament, w tej opcji aż 3 miesiące za darmo!”. To przecież jest jasno napisane „w tej opcji…” a nie w tych opcjach.

  3. Jak czytam o takich akcjach https://www.wykop.pl/link/4718867/nikt-wam-nie-da-takiej-promocji-jak-play/ to zawsze się dziwię. Firmy które obracają setkami milionów złotówek szarpią się z klientem o jakieś „grosze”. Zamiast szybko załatwić to na korzyść klienta i być góra kilkaset złotych w plecy ale mieć wdzięcznego abonenta który prawdopodobnie ochoczo przedłuży umowę i na lewo i prawo będzie zachwalał firmę to nie. Trzeba iść w zaparte i trafić na główną wykopu.

    • Konsultant się pomylił. Zdarza się. Ale koleś chwycił byka za rogi to będzie walczył. Ciekawe gdyby sytuacja była odwrotna np. wystawił telefon na aledrogo z kup teraz i się pomylił – zamiast 2000 zł wpisał 200 zł. Nie spostrzegł się i ktoś kupił. Jak myślisz chciałby anulować transakcję?

    • Mam podobnie. Konsultant się pomylił, pomimo tego że sam mu mówiłem kilka razy że zawsze bylo inaczej a on kilka razy mnie zapewniał że się zmieniło. Oczywiście okazało się ze mialem racje ale zaraz po przedłużeniu umowy bardzo szybko dostałem rabat tak by zgadzało sie z tym co zamawiałem (połączenie numerow w duet) jednak po 2 latach okazało sie ze te 2 lata temu jak konsultant zapewnial ze duet bedzie od razu a pozostala czesc umowy jak by przepadnie na wszystkie numery ( co wlasnie mowilem mu ze nigdy tak nie bylo i nowa umowa zawsze obowiazuje jak stara sie dopiero skonczy) i teraz numer z duet sie skonczyl i rozwiazalem umowe na niego po 24 miesiacach. Ale zostal ten ktory byl przez konsultatna zle wlaczony. I teraz mam duet na 1 numer:-) plus oplata za telefon bo oczywiscie ona miala byc jak duet. Ale nie wazne ze juz bylo placone przez 24 miesiace bo przeciez duet jest jeszcze przez 8. (Tak konsultant przedstawil mi oferte 8 miesiecy przez koncem starej by polaczyc swoje numery w duet) i teraz play juz nie ma tak jak po podpisaniu umowy bym jej nie wypowiedzial ze od razu rabat no ceny jak zamawialem tylko za jeden numer w ofercie duet co juz dla mnie jest dziwne place 100zl. ( tyle ilebza 2 numery z telefonem) play twierdzi ze jest ok bo przeciez zamawialem duet a ile mam numerow nie ma znaczenia. Kazdy konsultant podczas reklamacji twierdzi cos innego. A ja za numer od dziecka ktory ma czasem minute i 2-3 sms-y mam placic jeszcze przez 8 miesiecy 100zl;-)

  4. Będzie jakieś info na koniec roku o ilości odpalonych nadajników? Kiedy wreszcie w Miejskiej Górce koło Rawicza włączycie LTE? Obecnie jest tylko UMTS 900.

  5. Lepiej załatwcie jakieś szkolenie dla waszych konsultantów bo jak pytam o usługę VoLTE to część konsultantów myli z LTE żenada tak jak Gruszka reprezentuje tą firmę negatywnie tak samo i pracownicy :D

    • Gdzie ja popełniłem błąd ortograficzny chłopie to chyba ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem… Hahaha

  6. Fajnie , ale jak tam nadajniki miało być ich z siedem tysięcy może rzecznik słowo rzeknie na ten temat, bo sporo osób niedowierza że wam się udało .

    • Jest możliwość reklamacji. Jestem tego przykładem. Wszystko załatwione jak należy. Trochę czasu musiałem poświęcić, ale grunt, że wszystko ogarnięte. Jak ktoś ma olej w głowie to ze wszystkim sobie poradzi, a jak ktoś liczy, że świat za niego to załatwi to się przeliczy. Dla mnie Play ma najlepszą obsługę. Wiadomo, że zawsze gdzieś w stadzie znajdzie się „czarna owca”, ale jest ich stosunkowo mniej w Play niż w Orange, T-mobile czy nawet Plusie z którymi współpracowałem, a na szczęście już nie współpracuje. PS. Dodatkowo… Cenię Play za czas oczekiwania na połączenie z konsultantem do 20 sekund, a nie jak u innych do 40 minut czy godziny. Play #1. Wszystkiego dobrego Panie Marcinie w 2019 roku!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości