Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Fajnie
hmmm aż podejrzane, że nie ma żadnych komentarzy…
Ludzie w firmach zajmują się biznesem, a nie czytaniem bloga play! – bez urazy ;)
ja poluję na dobrą ofertę internetową
A moze jakies info w stylu ZACZĘLIŚMY ODŁĄCZANIE PLUSA w roamingu.
Szumie zapowiadaliscie wyłaczenie w Poznaniu, ale nie w całym kraju.
Dziś po prostu na nszych wszystkich służbowych kartach Plus został zablokowany BEZ NASZEJ ZGODY – i co wy na to?
Dobrze przeczytałeś ten wpis ? https://blogplay.pl/2019/01/play-wylacza-roaming-plus-w-centrum-poznania/
„Plusa będzie w PLAY coraz mniej. Jeżeli tego nagle doświadczycie a jest to Wam bardzo potrzebne (w sumie nie wiem do czego bo ponoć networks są wszędzie) to piszcie dzwońcie do naszych super konsultantów. Pomogą! Naprawdę pomogą”
Jeśli potrzebujesz Plusa zrób zgłoszenie poprzez swojego doradcę i Plus zostanie przywrócony.
Nie czytalem poprzednich wpisow – mea culpa.
A wylaczenie Plusa swiadczy o jednym. Popracujcie nad zasiegiem (swietokrzyskie) Plus sie wylaczyl i zeby zadzwonic musielismy lazic gdzies na wzgorek by sie gdziekolwiek dodzwonic (zasieg pomaranczowych i fioletowych – tez ponizej 1 kreski)
Dlaczego nie zrobicie jakiejś sensownej promocji z Laptopami? np. Telefon + sim + Laptop z modemem + sim internetowa + jakaś drukarka
A co z rozmowami międzynarodowymi do UE, USA i Kanady? Wszyscy inni operatorzy mają dobre oferty tylko Play nie ma oficjalnie. Do 24.01 była „promocja” na 100 min rozmów międzynarodowych ale w warunkach firmowych to za mało. Nie możecie stworzyć takiej oferty jak ma Orange lub Tmobile? 250 min lub no limit do UE, USA i Kanady?