Telefon dla seniora czyli prezent dla Babci i Dziadka

Udostępnij

Pierwszy film na kanale w tym roku. TOP prezentów dla ukochanych dziadków. Biorąc pod uwagę ceny to prezent, który powinniście wziąć poważnie pod uwagę.

Planuję robić sporo takich TOP rekomendacji, które mogą się przydać

https://youtu.be/Fst4TOBYrTw

Kolejny TOP będzie bardzo ciekawy bo pokażemy najpopularniejsze smartfony w PLAY w 2018. Ciekawe czy coś Was zaskoczy. Będziemy to komentować razem z Pawłem Mobzillą.

Zobacz więcej

11 KOMENTARZE

  1. Szkoda, że nie macie myPhone’a Flip 3 – wiem, że biedronka go tylko miała ;) Ale właśnie ten model z DUŻYMI przyciskami i klapką oraz przyciskiem SOS zrobił furorę w mojej „starszej” części rodziny!!! :D

  2. Cały czas czekam na zasięg w mojej okolicy. Jak tylko się pojawi to kupię taki telefon nawet bez okazji.

  3. To ja poproszę Siemensa C25 :) Mój pierwszy telefon :) Później miałem Samsunga SHG R210 :) Szkoda że się ich pozbyłem, chętnie któryś bym kupił i chodził z nim po mieście ;p

  4. @Marcin Gruszka

    Prosilabym o pomoc w rozwiazaniu problemu z play

    Umowa z Play oraz na ubezpieczenie o ochrone wyswietlacza zostala zawarta 3 listopada 2018. Rozwiazanie ubezpieczenia na ochrone wyswietlacza z firma AmTrust International Underwriters nastapilo 5/11/2018 po rozmowie telefonicznej z Marzena Borys, numer odstapienia od umowy CRYY18110608571056.
    Natomiast Play pomimo to, ze to ubezpieczenie zostalo dezaktywowane 2 dni po zawarciu umowy dalej mialam naliczane ubezpieczenie. Pierwsza fakture listopadowa oplacilam bo nie zorientowalam sie co ona dotycz. Druga byla evidentna, ze ubezpieczenie na ochrone monitora zostalo mi nie prawnie naliczane przez Play.
    Wielokrotnie kontaktowalam sie w grudniu 2018 z Play aby zwrocili pieniadze za fakture listopadowa oraz anulowali fakture grudniowa. W zamian otrzymalam upust do faktury grudniowej w wysokosci 40groszy i 5zl natomiast za fakture listopadowa powiedzieli, ze nie oddadza pieniedzy. Nastepnie przyszla nastepna faktura za wszystkie rozmowy telefoniczne z Play obsluga klienta.
    Nie dosyc, ze nie prawnie te faktury zostaly naliczane to jeszcze mnie obciazyli za rozmowy telefoniczne majace na celu usuniecie bledow Play w naliczaniu faktur.
    Ostatnia faktura jest na kwote 69.74zl z dniem platnosy 22.01.2019. Natomiast przypomnienie o uregulowanie tej kwoty z dnia 20/01/2019 zostalo juz ocenione na 72.45zl

    To jest dla mnie fenomen, ze Play czuje sie bezkarny, obsluga klienta byla na bardzo niskim poziome. Kazdy konsultant mial co innego do powiedzenia. Platnosci sa naliczane bezprawnie.

    Prosze o kontakt w rozwiazaniu problemu.
    Maria Holodniuk

  5. Myślałem przez długi czas, że ta nisza jest niezagospodarowana (ogarniam telefony i rachunki kilku osobom z rodziny, przede wszystkim starszym), tymczasem takie telefony są, tylko nie ma ich odpowiedniej promocji!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości