Tako rzecze rzecznik Play

Samsung Galaxy S 10 i wiosna premier

Cieszę się bardzo, że po raz kolejny udało mi się zainspirować konkurencję i dziennikarzy. Mój film jest ciekawostką, ale też ważnym głosem w dyskusji o polskim rynku smartfonów. Śmieszą mnie bardzo niektóre eksperckie komentarze pod filmem, ale wybaczcie nie będę ich cytował. Jak się okazuje podobne portfolio występuje u … wszystkich haha, czyli tak właśnie wygląda nasz rynek. Tak, wszyscy i producenci i my operatorzy i Wy klienci chcielibyśmy sprzedawać same flagowce albo co najmniej super mocne średniaki…ale to jest science fiction. Nie każdy potrzebuje najwyższego Snapdragona i wypasionego trybu nocnego. Nie każdego stać na wymianę smartfona co roku. Nie wiecie jak się cieszę, że w tym roku wytrzymałem i nie kupiłem nowego iPhone. Mój X ciągle ma się nieźle z 90% baterii, ale tak czy inaczej zawsze byłem blisko ładowarki (taki urok iphonea).

Te komentarze i zdziwienie wynika z faktu, że zaglądają tutaj i na mój kanał na YT specyficzne osoby. Geeki/nerdy/fani nowych technologii. Ludzie, którzy doskonale znają się na nowinkach smartfonowych i wiedzą jak najlepiej wydać kasę na smartfona, niekoniecznie na Xiaomi ✌️

Wszystkie te osoby czeka najciekawszy okres w roku, kiedy poznamy nową falę flagowców od głównych graczy. Zaczynamy od Samsunga i nowe Galaxy jubileuszowej dziesiątej generacji. Fajnie, że Samsung nie zapomniał o kolejności jak koledzy z Kalifornii, którzy przeskoczyli numer 9 a co 🙃.

Miałem to szczęście i widziałem już 10 od Samsunga i wygląda to na żywca bardzo dobrze. Zdecydowanie lepiej niż rok temu. Nie mogę nic więcej napisać, ale jak sam Samsung napisał w Stanach We know what you know… Mamy pewne plany związane z tym modelem i oby wszystko się udało. Będzie konkurs!!! Oczywiście na kanale YT. Przy okazji bardzo się cieszymy, że kolejny nasz film przebił magiczną barierę 10k wyświetleń. Wielkie dzięki

Samsung i nowe Galaxy rozpoczną prawdziwą lawinę nowości. Kilka godzin póżniej nowe Xiaomi…. i napiszcie mi, na które wiosenne nowości szczególnie czekacie. Może przeczytają to moim koledzy od zakupów haha.

Komentarze

  1. cichy51 pisze:

    Tylko na Samsunga 10 :) Zapowiada się extra !Raportuj

  2. selector pisze:

    a poco? a Pocophone F2 to wyczekiwany smartfon 😃Raportuj

  3. xtr pisze:

    A ja po cichu kibicuję HTC ( sentyment) :)Raportuj

  4. O so chodzi pisze:

    One+ 7 pozamiata :DRaportuj

  5. tomasz pisze:

    Jaki tam S10 nie będzie, już dziś wiem, że w abonamencie Play będzie najdroższy niż w pozostałych sieciach :) Przebitka fioletowych będzie powodować opadanie szczęk :DRaportuj

  6. cm pisze:

    sugerowałbym jednak zmianę określenia ROM na na przykład STORAGE
    ROM to skrót od read-only memory (a taka, w takiej ilości jest średnio przydatna)Raportuj

  7. Arczi pisze:

    Czekam na 10 samsunga, w 9 po miesiącu wypalony wyświetlacz. Ciekawe czy 10 pobije 9 i wypali się w tydzień :)Raportuj

  8. Tony pisze:

    Ja jestem ciekawy jak wybrniecie z tematu najwyższej ceny w historii Galaxy S. Przyjmując że najwyższy abonament 240zł (najniższa cena tel) to będzie w okolicach pewnie 2k dopłaty. Co na start przy takim abonamencie kusiło do tej poty tylko fanboy’ów Apple. Czy Samsung „wyhodował” już sobie takich wyznawców?Raportuj

  9. spiro spiro pisze:

    Tylko Blackberry z klawiaturą :-DRaportuj

  10. Przemek pisze:

    Czekam na super LG będąc fanem ale ten Samsung 10 może być fajnyRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty