PLAY NOW TV update boxa [aktualizacja]

Udostępnij

Przepraszam, trochę się pospieszyłem. Aktualizacja pojawi się w przyszłym tygodniu.

Ważne info dla wszystkich testerów!

Wypuszczamy dziś i jutro dużą aktualizację aplikacji na naszego TV BOX. Nowa wersja 1.3.15 zainstaluje się automatycznie po włączeniu TV BOX. Informacja o aktualnej wersji oprogramowania jest dostępna w prawym dolnym rogu okna Moje konto.

Poprawiliśmy w niej dużo błędów zgłaszanych przez testerów oraz wprowadziliśmy kilka usprawnień.

Najbardziej zauważalne zmiany to:

– skróciliśmy czas zmiany kanałów

– zlikwidowaliśmy problem znikających Ustawień z menu – teraz są na stałe widoczne w menu

– poprawiliśmy proces wypożyczania dla filmów w prezencie

– dodaliśmy opcje wyboru źródła sygnału dla kanałów z telewizji naziemnej lub kablowej; dzięki temu w sytuacji, gdy dekoder wyszukał ten sam kanał więcej niż raz (np. raz w wersji kodowanej a raz niekodowanej lub z dwóch różnych nadajników) można wybrać lepsze źródło kanału (niekodowane lub to o lepszej jakości); urządzenie zapamięta nasz wybór. Ta poprawka rozwiąże większość zgłaszanych kłopotów z telewizją naziemną lub kablową.

Dodatkowo znacznie poprawiliśmy wydajność aplikacji.

Nie wiecie jakimś cudem o co chodzi? Zobaczcie film

PS: ja naprawdę nie rozumiem jak to możliwe, że jeszcze są dostępne boxy testowe. To jest lepsze od #xiaomilepsze

Zobacz więcej

45 KOMENTARZE

    • niestety przyniosłem tez play boxa do domu nie myslac ze tv z mobilnej bardzo sieci nie będzie dziaLAC NA moim komputerze all in one z portem HDMI ANI na laptopie z portem HDMI wielki minus ze tylko na tv usluge można podlaczyc co się rowna temu ze 180 dni zwyczajnie urządzenie polezy i oddam :(

      • Haha, aleś wymyślił :)
        Jak może na laptopie działać? Porta na lapku to wyjście, a nie wejście. Na komputerze pewnie jest podobnie…

  1. Są jeszcze dostępne dlatego, że nie ma praktycznie żadnej reklamy – ludzie o tym nie wiedzą po prostu.

  2. Gdyby szło przez satelitę to brałbym natychmiast… Mam nowy dom i nie potrzebuje kolejnej anteny – przysłowiowej „siatki” – i kanałów naziemnych. Aktualnie w nowym budownictwie tylko satelita + internet (TV) na uzupełnienie funkcjonują. Pomyślcie o tych odbiorcach bo człowiek chciałby opuścić cyfrowy Polsat i mieć już komplet u Was.

  3. Reklama to jedno ale i czasy już nie te. Sam wziąłem na próbę i mało co oglądam. Powiedzmy sobie szczerze – jak za darmo jest OK ale jeśli miałbym płacić za to 25zł to bym musiał na głowę upaść przy tym co oferujecie. Za 25zł to w NC+ mam pakiet Comfort który ma :trochę” więcej kanałów niż wasza telewizja i w dodatku nie muszę mieć dodatkowo neta, za który też muszę płacić (oczywiście, że mam ale to jest dość istotny czynnik wpływający na całokształt sprawy). Tak więc jeśli chcecie ruszyć z tą TV to musicie dodać sporo kanałów TV i obniżyć cenę za HBO z GO ;). Bo teraz bardziej opłaca się odinstalować apkę HBO i płacić im bezpośrednio 20zł zamiast 25 wam – życie :).

    • 1. Jeśli masz 25 zł za nc+ Comfort, to masz ofertę z przedłużenia umowy.
      2. 25 zł zamiast 20 za HBO w Play Now wynika z prostych powodów: pełna oferta kanałów + biblioteka + brak ekstra opłat za GB zużywane na wideo w nowych taryfach Play na kartę, mix i abonament.

      • Żeby u was płacić 25zł też muszę mieć dodatkową umowę więc tak trochę się to reasumuje, a patrząc ile tam jest kanałów to nie ma co nawet porównywać (cena dla nowych u was 35zł u nich 39,99 plus jakieś bonusy ale ilość kanałów za te 5zł jest porażająca). A co do 25zł za HBO – litości z takim tłumaczeniem, u siebie na TV mam za 20zł i też jakoś nie płacę nic za zużyte dane więc ten teges.
        Ps. Powtórzę się – świetny nowy soft który wywalił dekoder. Brawo Wy. Teraz to się TV nie da oglądać.

  4. Świetną tą aktualizacja muszę przyznać teraz to już w ogóle niż nie działa. Wszędzie piszę brak połączenia z Internetem, pomimo, że takowe jest- YouTube działa po wejściu w apkę. Netflix też. Telewizja, VOD i HBO niestety już nie. No brawo Wy. Ps. Reset i restart nic nie dają.

  5. No wtopa roku Panie Gruszka. Pisze Pan, że aktualizacja która już się pojawiła (mam ją w Boxie), pojawi się w przyszłym tygodniu, aktualizacja która popsuła ten box na amen – nie czyta internetu. I teraz mamy czekać do następnego tygodnia aż ktoś to poprawi. No ale w sumie jest za darmo to i działać nie musi. Brawo :P.

    • To nie błąd – to jest jest przyszłość – net ready tak jak 5g ready. Widać powoli cały Play robi się ready i na tym się skończy :).

  6. Nie ma za co przepraszać,to są testy,dlatego więcej zrozumienia . Nie minął miesiąc , a w końcu jakieś modyfikacje są czynione.Box i tak chodzi dobrze i w zasadzie potrzebne są tylko poprawki manualne , a to wymaga czasu.Czekamy do przyszłego tygodnia.

  7. „zlikwidowaliśmy problem znikających Ustawień z menu – teraz są na stałe widoczne w menu”
    Wcześniej mi nie znikało, teraz znika.

    „– dodaliśmy opcje wyboru źródła sygnału dla kanałów z telewizji naziemnej lub kablowej; dzięki temu w sytuacji, gdy dekoder wyszukał ten sam kanał więcej niż raz (np. raz w wersji kodowanej a raz niekodowanej lub z dwóch różnych nadajników) można wybrać lepsze źródło kanału (niekodowane lub to o lepszej jakości); urządzenie zapamięta nasz wybór. Ta poprawka rozwiąże większość zgłaszanych kłopotów z telewizją naziemną lub kablową.”

    Niby gdzie są te opcje?

  8. Ja jestem zadowolony z boxa natomiast jesli mam podpisac potem umowe to pakiety musza byc bogatsze bo ten podstawowy jest sredni a extra wcale nie jest extra. Zrobic podstawowy nawet za 35zl ale niech tam bedzie z 50 kanalow.

    • Droga Pani Ewo Canal plus jest własnością NC+ i on nie udostępnia zewnętrznym dostawcom swoich kanałów. Player może Pani sama zainstalować tylko wiąże się z tym że będzie pomniejszać Pani paczkę danych.

    • Witam od kiedy wziąłem PLAY NOW TV z Playa od kilku dni nie włączają mi się kanały takie jak POLSAT, TVN, POLSAT HD,TVN HD, TVN 7 itp. chodzi mi o telewizję naziemne wyskakuje mi napis „Funkcjonalność niedostępna dla tego kanału,, o co chodzi skoro telewizja naziemna jest za darmo nie włącza mi się żaden kanał tylko te podstawowe kanały mi działają które mam w pakiecie co trzeba zrobić żeby telewizja naziemna działała

  9. Testuję boxa parę tygodni i choć idea jest dobra to rzeczywistość tragiczna. Piszecie o aktualizacji lecz u mnie jej nie ma i próbowałem wyszukać ja manualnie lecz nie znajduje. Trzy dni temu z listy kanałów znikły kanały DVB-T. Wyszukiwałem ponownie i niby znajduje, ale nadal nie ma ich na liście kanałów. Jeśli chodzi o działanie to oczekiwanie po przełączeniu między opcjami menu trwa po kilka minut. Okienka w opcji „TV teraz”. Bardzo wąska lista np. gier z czego jeszcze większość na PAD. Brak możliwości podłączenia PADa bezprzewodowo itd.
    Na plus możliwość cofnięcia się w ramówce o 7dni. I to właściwie jedyny atut akurat dla mnie.
    Na tą chwilę męczę się i nie dał bym złamanego grosza za taką usługę. Liczę na poprawę i zobaczymy.

  10. Kiedy pojawi się aktualizacja kolejna,kwestia kanałów nie widać na którym kanale się jest zróbcie ramkę dla osób też starszych aby widzieli na którym programie są, wszystko czarne jest i nie widać.

  11. testuje play box tv i jestem w polowie zadowolony maly minus w ramach testu powinny byc wszystkie kanaly tv odkodowane i netflix tez a tu nieszpodzianka po miesiacu . reszta ok czy you tube tez ok

  12. I co z tego jak LTE chodzi słabo kanały 720p ledwo chodzą przez Play….sieć zapchana. Iptv przez Orange i T-Mobile lecą płynnie….Play ready??? Na co na 10G?

    • ja mam internet w Play mieszkam na wsi i jakoś mi wszystko płynnie chodzi telewizja internet mimo ze predkość neta mam tylko do 30 MB/S

  13. nie instaluja sie niektore kanaly z MUX-u 8 np. metro.Po wylaczeniu boxa pilotem przechodzi on w stan czuwania czy uspienia? Troche dlugo trwa proces uruchamiania.

  14. Ludziska może pomożecie bo play nie koniecznie kwapi się do pomocy czy ktoś kto posiadał play box tv może ma lub miał taki problem, mianowicie mam 3 dekodery w jednym czasie na wszystkich urządzeniach pojawił się komunikat brak połączenia z internetem, był reset, wyłączanie z prądu wg. złotych rad z infolinii. Dodam zę wg. ustawień wszsytkie urządzenia połączone są z routerem dwa na kablu jeden aplikacje na urządzeniach działają a TV niestety nie. Nikt nie potrafi mi pomóc z cudownej infolinii i salonu. Może wy macie jakikolwiek pomysł co jeszcze można zrobić dodam, że jeden z dekoderów został wymieniony na nowy i również ten problem występuje.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości