Tako rzecze rzecznik Play

PLAY NOW TV update boxa [aktualizacja]

Przepraszam, trochę się pospieszyłem. Aktualizacja pojawi się w przyszłym tygodniu.

Ważne info dla wszystkich testerów!

Wypuszczamy dziś i jutro dużą aktualizację aplikacji na naszego TV BOX. Nowa wersja 1.3.15 zainstaluje się automatycznie po włączeniu TV BOX. Informacja o aktualnej wersji oprogramowania jest dostępna w prawym dolnym rogu okna Moje konto.

Poprawiliśmy w niej dużo błędów zgłaszanych przez testerów oraz wprowadziliśmy kilka usprawnień.

Najbardziej zauważalne zmiany to:

– skróciliśmy czas zmiany kanałów

– zlikwidowaliśmy problem znikających Ustawień z menu – teraz są na stałe widoczne w menu

– poprawiliśmy proces wypożyczania dla filmów w prezencie

– dodaliśmy opcje wyboru źródła sygnału dla kanałów z telewizji naziemnej lub kablowej; dzięki temu w sytuacji, gdy dekoder wyszukał ten sam kanał więcej niż raz (np. raz w wersji kodowanej a raz niekodowanej lub z dwóch różnych nadajników) można wybrać lepsze źródło kanału (niekodowane lub to o lepszej jakości); urządzenie zapamięta nasz wybór. Ta poprawka rozwiąże większość zgłaszanych kłopotów z telewizją naziemną lub kablową.

Dodatkowo znacznie poprawiliśmy wydajność aplikacji.

Nie wiecie jakimś cudem o co chodzi? Zobaczcie film

PS: ja naprawdę nie rozumiem jak to możliwe, że jeszcze są dostępne boxy testowe. To jest lepsze od #xiaomilepsze

Komentarze

  1. Bbb pisze:

    Już CI mówię dlaczego są dostępne – to kiepska oferta.Raportuj

    • xtr pisze:

      Możliwość rezygnacji po 6 miesiącach za darmo to kiepsko?Raportuj

    • mateusz pisze:

      niestety przyniosłem tez play boxa do domu nie myslac ze tv z mobilnej bardzo sieci nie będzie dziaLAC NA moim komputerze all in one z portem HDMI ANI na laptopie z portem HDMI wielki minus ze tylko na tv usluge można podlaczyc co się rowna temu ze 180 dni zwyczajnie urządzenie polezy i oddam :(Raportuj

  2. WitekTT pisze:

    Dołóżcie DILa to nawet wam dopłacą do tego interesu.Raportuj

  3. danielq pisze:

    Są jeszcze dostępne dlatego, że nie ma praktycznie żadnej reklamy – ludzie o tym nie wiedzą po prostu.Raportuj

  4. Vito pisze:

    Gdyby szło przez satelitę to brałbym natychmiast… Mam nowy dom i nie potrzebuje kolejnej anteny – przysłowiowej „siatki” – i kanałów naziemnych. Aktualnie w nowym budownictwie tylko satelita + internet (TV) na uzupełnienie funkcjonują. Pomyślcie o tych odbiorcach bo człowiek chciałby opuścić cyfrowy Polsat i mieć już komplet u Was.Raportuj

  5. Riddick1500 pisze:

    Reklama to jedno ale i czasy już nie te. Sam wziąłem na próbę i mało co oglądam. Powiedzmy sobie szczerze – jak za darmo jest OK ale jeśli miałbym płacić za to 25zł to bym musiał na głowę upaść przy tym co oferujecie. Za 25zł to w NC+ mam pakiet Comfort który ma :trochę” więcej kanałów niż wasza telewizja i w dodatku nie muszę mieć dodatkowo neta, za który też muszę płacić (oczywiście, że mam ale to jest dość istotny czynnik wpływający na całokształt sprawy). Tak więc jeśli chcecie ruszyć z tą TV to musicie dodać sporo kanałów TV i obniżyć cenę za HBO z GO ;). Bo teraz bardziej opłaca się odinstalować apkę HBO i płacić im bezpośrednio 20zł zamiast 25 wam – życie :).Raportuj

    • 1. Jeśli masz 25 zł za nc+ Comfort, to masz ofertę z przedłużenia umowy.
      2. 25 zł zamiast 20 za HBO w Play Now wynika z prostych powodów: pełna oferta kanałów + biblioteka + brak ekstra opłat za GB zużywane na wideo w nowych taryfach Play na kartę, mix i abonament.Raportuj

      • Riddick1500 pisze:

        Żeby u was płacić 25zł też muszę mieć dodatkową umowę więc tak trochę się to reasumuje, a patrząc ile tam jest kanałów to nie ma co nawet porównywać (cena dla nowych u was 35zł u nich 39,99 plus jakieś bonusy ale ilość kanałów za te 5zł jest porażająca). A co do 25zł za HBO – litości z takim tłumaczeniem, u siebie na TV mam za 20zł i też jakoś nie płacę nic za zużyte dane więc ten teges.
        Ps. Powtórzę się – świetny nowy soft który wywalił dekoder. Brawo Wy. Teraz to się TV nie da oglądać.Raportuj

  6. Riddick1500 pisze:

    Świetną tą aktualizacja muszę przyznać teraz to już w ogóle niż nie działa. Wszędzie piszę brak połączenia z Internetem, pomimo, że takowe jest- YouTube działa po wejściu w apkę. Netflix też. Telewizja, VOD i HBO niestety już nie. No brawo Wy. Ps. Reset i restart nic nie dają.Raportuj

  7. Riddick1500 pisze:

    No wtopa roku Panie Gruszka. Pisze Pan, że aktualizacja która już się pojawiła (mam ją w Boxie), pojawi się w przyszłym tygodniu, aktualizacja która popsuła ten box na amen – nie czyta internetu. I teraz mamy czekać do następnego tygodnia aż ktoś to poprawi. No ale w sumie jest za darmo to i działać nie musi. Brawo :P.Raportuj

  8. playowiec pisze:

    AKTUALIZACJA MA BŁĄD — BRAK POŁĄCZENIA Z NETEM PRZEWODOWYM I TAK JAK Z WIFI KATASTROFA!!!Raportuj

    • Riddick1500 pisze:

      To nie błąd – to jest jest przyszłość – net ready tak jak 5g ready. Widać powoli cały Play robi się ready i na tym się skończy :).Raportuj

  9. LoL pisze:

    Ale typ :)
    Za miesiąc będzieRaportuj

  10. marcinkrysk pisze:

    Ja dla mnie ok . Brakuje tylko możliwości własnej listy kanałówRaportuj

  11. Nowy klient pisze:

    Nie ma za co przepraszać,to są testy,dlatego więcej zrozumienia . Nie minął miesiąc , a w końcu jakieś modyfikacje są czynione.Box i tak chodzi dobrze i w zasadzie potrzebne są tylko poprawki manualne , a to wymaga czasu.Czekamy do przyszłego tygodnia.Raportuj

  12. oOOo pisze:

    „zlikwidowaliśmy problem znikających Ustawień z menu – teraz są na stałe widoczne w menu”
    Wcześniej mi nie znikało, teraz znika.

    „– dodaliśmy opcje wyboru źródła sygnału dla kanałów z telewizji naziemnej lub kablowej; dzięki temu w sytuacji, gdy dekoder wyszukał ten sam kanał więcej niż raz (np. raz w wersji kodowanej a raz niekodowanej lub z dwóch różnych nadajników) można wybrać lepsze źródło kanału (niekodowane lub to o lepszej jakości); urządzenie zapamięta nasz wybór. Ta poprawka rozwiąże większość zgłaszanych kłopotów z telewizją naziemną lub kablową.”

    Niby gdzie są te opcje?Raportuj

  13. Marcin pisze:

    Ja jestem zadowolony z boxa natomiast jesli mam podpisac potem umowe to pakiety musza byc bogatsze bo ten podstawowy jest sredni a extra wcale nie jest extra. Zrobic podstawowy nawet za 35zl ale niech tam bedzie z 50 kanalow.Raportuj

  14. Ewa pisze:

    Dla mnie brak Canal Plus i Pleyer to porażkaRaportuj

    • Karol pisze:

      Droga Pani Ewo Canal plus jest własnością NC+ i on nie udostępnia zewnętrznym dostawcom swoich kanałów. Player może Pani sama zainstalować tylko wiąże się z tym że będzie pomniejszać Pani paczkę danych.Raportuj

  15. Sebek pisze:

    Testuję boxa parę tygodni i choć idea jest dobra to rzeczywistość tragiczna. Piszecie o aktualizacji lecz u mnie jej nie ma i próbowałem wyszukać ja manualnie lecz nie znajduje. Trzy dni temu z listy kanałów znikły kanały DVB-T. Wyszukiwałem ponownie i niby znajduje, ale nadal nie ma ich na liście kanałów. Jeśli chodzi o działanie to oczekiwanie po przełączeniu między opcjami menu trwa po kilka minut. Okienka w opcji „TV teraz”. Bardzo wąska lista np. gier z czego jeszcze większość na PAD. Brak możliwości podłączenia PADa bezprzewodowo itd.
    Na plus możliwość cofnięcia się w ramówce o 7dni. I to właściwie jedyny atut akurat dla mnie.
    Na tą chwilę męczę się i nie dał bym złamanego grosza za taką usługę. Liczę na poprawę i zobaczymy.Raportuj

  16. Mariusz pisze:

    Kiedy pojawi się aktualizacja kolejna,kwestia kanałów nie widać na którym kanale się jest zróbcie ramkę dla osób też starszych aby widzieli na którym programie są, wszystko czarne jest i nie widać.Raportuj

  17. Karol pisze:

    Kiedy zostanie poprawiona widoczność ikon kanałów? Chodzi o to że nie widać w danym momencie na jaki kanał się najechało pilotem. Powinno to być jakoś oznaczone, wyróżnione jakimś kolorem.
    Kwestia kanałów, Kiedy zostaną odłożone jakieś nowe kanały. Np. Filmowe- Polsat Film , TVN Fabula, alekino. Dokumentalne jak kanały Discavery.Raportuj

  18. maciej pisze:

    testuje play box tv i jestem w polowie zadowolony maly minus w ramach testu powinny byc wszystkie kanaly tv odkodowane i netflix tez a tu nieszpodzianka po miesiacu . reszta ok czy you tube tez okRaportuj

  19. Nikos pisze:

    I co z tego jak LTE chodzi słabo kanały 720p ledwo chodzą przez Play….sieć zapchana. Iptv przez Orange i T-Mobile lecą płynnie….Play ready??? Na co na 10G?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty