Internet poza Unią Europejską? Play wprowadza nowe pakiety!

Udostępnij

Dla wszystkich swoich klientów planujących wakacje poza granicami Unii Europejskiej PLAY przygotował specjalne pakiety transmisji danych.

Od dzisiaj użytkownicy bez ponoszenia wysokich kosztów roamingu będą mogli cieszyć się szybkim i bezproblemowym dostępem do internetu podczas wypoczynku lub w podróży służbowej – nie tylko w krajach Wspólnoty!

Już od dziś w ofercie Play dostępne są nowe pakiety internetu, które pozwolą cieszyć się ulubionymi aplikacjami i stałą obecnością online także na egzotycznych wakacjach. Klienci, którzy wybierają się do krajów takich jak: Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Chiny, Czarnogóra, Egipt, Izrael, Rosja, Serbia,  Stany Zjednoczone Ameryki, Szwajcaria, Tajlandia, Turcja czy Ukraina teraz mogą skorzystać z opcji Internet Świat dostępnej w dwóch wariantach cenowych. Większy pakiet oferuje roaming 1 GB w cenie 100 zł, mniejszy kosztuje 50 zł i pozwala wykorzystać 300 MB.

W ramach nowej oferty dostępny jest również pakiet Internet Emiraty, który zapewnia 150 MB transmisji danych na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich w kwocie 60 zł.

Bez względu na wybraną opcję, każdy pakiet ważny jest przez 14 dni od momentu aktywacji. Jeśli użytkownik osiągnie limit danych wcześniej, transmisja zostanie automatycznie zablokowana, tym samym chroniąc go przed dodatkowymi kosztami. Co więcej, każdorazowo po wykorzystaniu pakietu, wysyłana jest wiadomość SMS. Aby dalej cieszyć się łącznością z siecią można go ponowie aktywować lub włączyć transmisję danych zgodną z obowiązującym cennikiem.

Uruchomienie usługi jest możliwe za pomocą aplikacji Play24 lub kodem USSD  przyporządkowanym konkretnemu pakietowi:

  • *111*950*1# dla pakietu Internet Świat 1 GB,
  • *111*951*1# dla Pakietu Internet Świat 300 MB
  • *111*952*1# dla Pakietu Internet Emiraty 150 MB

Nowa oferta jest już dostępna dla użytkowników ofert pre-paid, mix i abonamentowych – zarówno dla biznesu, jak i dla klienta indywidualnego. Za dwa tygodnie oferta obejmie także abonentów Play Homebox.

 

Zobacz więcej

29 KOMENTARZE

  1. Dobrze wszystko rozumiem, ale wy nadal uparcie nakładacie lejek do 1mb/s gdzie standardem jest bez limitu jak to ma miejsce w T-Mobile w Domowym Internecie tacy jesteście uparci na te ograniczenia ze masakra. Już widze te 5G i lejek do 1mb/s Ultra Internet hehe

  2. Jak znalazł na teraz i do tego na szeroko widzę. Trafiliście w punkt, no no lider nie traci czasu, brawo PLAY. #fioletwylewasienasiwat #pierwszasilanietylkowkraju #resztadalekozanami

    • Fajnie, szkoda że nie miesiąc wcześniej bo miesiąc temu żona zapłaciła 280zl za 6mb w ramach sprawdzania maila na Ukrainie

      • Łolaboga co za tragedia! Pytanie – żona by oczywiście umarła ze zgryzoty gdyby sprawdzała tego maila? 280 zł to i tak tanio za głupotę :-D

    • #troche #malo #tych #hasztagow #jeszcze #wymysl #jeszczekilkatomozedostanieszodplayfirmowydlugopiskoszulkeipodkladkepodmyszkealbonawetipodkubekzkawalubherbata

  3. Tego brakowało! Szkoda, ze tak późno bo akurat w przyszłym tygodniu wyjeżdżam do Szwajcarii i specjalnie musiałem kupić starter Plus. W plusie jest pakiet euroatlantycki za 39zl na 30 dni. Sporo taniej jednak!

  4. Kupujcie i tak nie skorzystacie, bo z telefonu w Play ciężko korzystać w UE, a co dopiero poza? Nagłe problemy z netem w roamingu czy problemy z logowaniem do tak zwanych partnerów roamingowych.
    Pewnie nie płacą rachunków zewnętrznym operatorom.

  5. Jakby do tego dołożyć aktualną listę partnerów roamingowych (ze wskazaniem technologii i częstotliwości) to byłoby jeszcze ciekawsze… :)

  6. Świetna wiadomość. Ciekawe jak to się będzie miało w praktyce? Radzę jednak skupić się na częściej wykorzystywanym roamingiem w UE. Np. na terenie Niemiec telefon jest niemy. Tz. w automacie nie przełącza się między operatorami. Przy wyborze manualnym podświetlana jest tylko sieć Eplus która tak kolejkuje połączenia, że większość czasu telefon nie funkcjonuje. Karta sim wymieniona, telefon zmieniony i bez zmian. Nie ma znaczenia region Niemiec. Na zgłoszenia przychodzą odpowiedzi, że „sprawa została wyjaśniona podczas rozmowy telefonicznej” co jest bzdurą.
    Kwestia druga to zapis mówiący o naliczania kosztów roamingowych. Jest tam takie stwierdzenie że operator może przywrócić koszty roamingowe jeśli stwierdzi większe zużycie usług w roamingu – uproszczona wersja. Znajomy był ostatnio w Niemczech i po paru dniach przyszedł mu SMS z informacją o przywróceniu kosztów. Zadzwoniliśmy do BOK z prośbą o wyjaśnienie. Konsultant potwierdził poprawność naliczonych kosztów. Zapytaliśmy na jakiej podstawie stwierdzono większe zużycie w odniesieniu do jakiego okresu? Czy taki bilans nie powinien być robione na podstawie np. Ostatnich 30 dni? W odpowiedzi konsultant stwierdził że zapis mówi o okresie do 30 dni. Oznacza to że operator ma dowolność i tak naprawdę może stwierdzić większe zużycie już po pierwszym dniu.
    Może ktoś ma podobne doświadczenia? A może firma mogłaby odnieść się do tej sprawy. Służę numerami zgłoszeń.

    • Jeżdżę po Europie i nie mam problemów z zasięgiem w sieci Play. W Niemczech z automatu przestawia się telefon na sieć O2. Także proponuję to sprawdzić.

    • Nie ma rzecznika Marcina, trzeba się przestawić na nową jakość, dasz radę. #niemacoplakac #noweduzolepsze #fioletnapiewszymmiesjcu

      • To dobrze, że wprowadzacie coś nowego. Jednak jak już wspomniał wcześniej Pan Marcin „w plusie jest pakiet euroatlantycki za 39zl na 30 dni”. Szkoda, bo właśnie ten pakiet w plusie wykupiłem jadąc do USA.
        Byłem bardzo z niego zadowolony.
        Jeśli ktoś ma cenę konkurencyjną to dlaczego klient ma przepłacać?

  7. Ciekawa sprawa z tym roamingiem ,spotkałem sie już z dziwnymi sytuacjami w tej sieci: np opcja tani roaming przy włączaniu telefonu potrafiła wykonać sama połączenia na numer Play w Polsce ( wychodzące i przychodzące po 4sek ) -co w zależności od kraju (poza UE) dawało 15 PLN dodatkowo.W Szkocji i Hiszpani łacząc się z internetem w roamingu europejskim Play naliczył dodatkowo 200 PLN ,reklamacja oczywiście nieuznana – jak tłumaczył konsultant musiało to być połączenie przez satelitę !!(nisko przelatywał??). A kiedyś naprawdę było spoko : połączenia głosowe odbierane w USA i Kanadzie – 1 min -1PLN,potem krótko 2PLN a teraz za to samo już 5PLN -inflacja ??.Ktoś kto korzysta z internetu poza UE musi po prostu kupić prepaida w danym kraju – zawsze to taniej- zwykle 10GB kosztuje 10- 20 USD – nawet opcje roamingu w innych krajach na takiej karcie są lepsze od wszystkich naszych operatorów .
    Porównując to z 1GB za 100PLN(26USD) w Play to jest 10 razy więcej .
    No i te ciągłe wiadomości od 46 03 „Twoje urządzenie korzysta z płatnego internetu ….) mimo że opcje roamingu danych ma się wyłączoną.

  8. Odkąd zrezygnowali z nadajników PLUS GSM zasięg jest koszmarny a w zasadzie go nie ma!
    Nie kupujcie telefonu w tej sieci bo nie będziecie mogli rozmawiać w wielu miejscach w Polsce!

  9. Odkąd zrezygnowali z nadajników PLUS GSM zasięg jest koszmarny a w zasadzie go nie ma!
    Nie kupujcie telefonu w tej sieci bo nie będziecie mogli rozmawiać w wielu miejscach w Polsce!
    Z internetem jest jeszcze gorzej.

  10. Mam telefon w sieci Play od kilkunastu lat .Właśnie jestem poza UE, nie włączyłam żadnej usługi internetu.Jednak po 4 dniach pobytu czekałam na bardzo wazną wiadomość i włączyłam net na ok minutę Po czym dostałam smsa że wykorzystałam 5 MB internetu za 245 zl…PYTAM więc jak to jest możliwe ?!

  11. Podpisuje sie pod uwagami.

    Zasieg PLAYa, zwlaszcza internetu, zrobil sie zalosny, w EU ale nawet w polsce. Z reguly mam ze soba telefony w innych sieciach i wszedzie jest lepiej. Na infoliniach udaja ze nie znaja tematu.

    Jestem w trakcie testowania innych sieci zeby przeniesc numer.

  12. Miałem wycieczkę do Turcji, po przyjeździe nie włączył się ani internet, ani połączenie mobilne. Otrzymałem SMS-a z treścią, że jeśli kwota przekracza 266 zł, mogę wysłać SMS-a potwierdzającego korzystanie z internetu bez względu na koszt. Zaskoczony … Po przyjeździe otrzymałem fakturę na 800 zł. Zadzwoniłem do PLAY, wyjaśnili, że internet w Turcji kosztuje około 1000 zł za sekundę, a za próbę połączenia się z Internetem (poniżej 1 sekundy) pobierano opłatę.. Zapytałem, dlaczego nie wysłali mi SMS-a ze wskazaniem kosztu internetu. Wyjaśnili, że wysłali SMS-a treści: po przekroczeniu limitu 266zł… i to wystarczy: jaki kretyn korzystałby z internetu za 1000 zł za sekundę. Ponownie zapytałem, dlaczego nie wysłali mi SMS-a z taryfą (skąd wiedziałem, że korzystam z internetu za 1000 zł na sekundę) w odpowiedzi – nic.
    Zapytał, dlaczego połączenie mobilne nie działa – odpowiedzieli, że nie masz żadnych blokad, wszystko musiało działać.
    Czytałem na forach, wręcz przeciwnie, internet nie włącza się podczas roamingu w UE (trzeba go włączyć SMS-em), bo w pakiecie jest darmowy.
    Ale Internet po cenach transmisji danych między księżycem a ziemią został włączony bez potwierdzenia. Ceny za łączność komórkową w Turcji są bardziej adekwatne – najwyraźniej dlatego nie włączyli jej dla mnie.
    Niestety, umowa na 10 numerów została przedłużona całkiem niedawno, spróbuję ją rozwiązać.
    Dziwię się, że są takie taryfy dla internetu w XXI wieku (nawet komunikacja satelitarna od Ilona Mask jest tańsza).
    Moim zdaniem to po prostu oszustwo, nie polecam!!!

    • Dzień dobry, po połączeniu się z roamingiem zagranicznych wysyłany jest SMS o obowiązujących stawkach. Internet w roamingu (nawet w Turcji) nie kosztuje „1000 zł za sekundę” – liczy się go w wykorzystanych danych, a nie czasie. Jeśli są jakieś wątpliwości co do opłat sugeruję kontakt z obsługą klienta.

  13. A gdzie znajdę informację o kosztach roamingu w Turcji poza pakietem danych, płacąc za megabajt po megabajcie (wiem że to byłoby głupie, ale jakoś strasznie ukryta jest ta informacja, a podejrzewam że płaci się wtedy jak za zboże)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości