Fajna promocja na eShopie PLAY dla kupujących Huawei
Każdy klient otrzyma od nas słuchawki bezprzewodowe Huawei AM 61 bez względu na wybrany proces czyli utrzymanie/nowy klient/zakup smartfonu bezABO.
Co ważne liczy się data zakupu nie aktywacji.
Słuchawki będziemy wysyłać osobno po 18.06. Uwaga liczba promocyjny słuchawek ograniczona i na moje oko skończą się w kilka dni.
Modele w promocji:
Huawei Mate 20 PRO, P20 Lite, P30 PRO, P30, P Smart 2019, Watch GT Active, Y5, Y6, P20 Pro, Y5 2018, Mate 10 lite, Mate 20 Lite …. i pewnie o czymś zapomniałem ;-)
Dziś kolejny konkurs, tym razem o Honora 8X!!!
Przypominam, że trwa konkurs z Mobzillą:
Takie promocje fajne są. :)
Cześć Marcin.
Właśnie się przekonałem ze nie ściemniacie z rozbudowa własnej sieci. Wracam z Hotelu Arłamow gdzie spędziłem kilka dni i byłem miło zaskoczony osiągami Waszej sieci a mianowicie internet na moim telefonie działał jaki dziki dzik! Speed test pokazał ponad 100mb/s! Ostatnio jak tam byłem nie miałem żadnej sieci. W pracy powiedziałem, ze będę kilka dni bez zasięgu a tu taka niespodzianka. Robicie dobra robotę. Nie zwalniajcie tempa. Pozdrawiam
kurczę więc zamiast odpoczywać non stop byłeś w pracy ;-)
Aż tak zle nie było :)
Ja w słuchawek nie otrzymałem do dnia dzisiejszego. Dzwoniłem na infolinię, konsultantci srodnio wiedzą o co chodzi. Mailowo też ciężko coś ustalic, ponieważ odpowiedź otrzymuje o kilka dni.
Nie dajcie się nabrać, kupiłem Huawei w salonie 5 kwietnia i też były w gratisie, do dziś nie przyszły pomimo kilku zgłoszeń przez play 24. Panie rzeczniku sprawa nr 212008791. Pozdro
nasz eShop już oszalał, żeby ten temat wyjaśnić. Zadzwonili do Ciebie?
Kupiłem Ostrzegam, że ta promocja jest „wabikiem” dla klientów i żadnych słuchawek się nie dostaje. Zrobiłem zamówienie na smarfony HUAWEI przez internet 210586338. Miałem potwierdzenie na ekranie, że dostanę do każdego smarfona. I co? Żadnych słuchawek nie dostałem w paczce. Dzwonię do konsultanta PLAY i powiedział, że żadnych słuchawek nie będzie. Cały czas jest reklama na stronie www, więc myślę pomyłka i składam reklamację. I co? Dostaję oficjalną odpowiedź na reklamację 213246762 z dnia 2019-06-19 11:54:55 o treści: „Zgodnie z dyspozycją przekazaną w zgłoszeniu zweryfikowałem sytuację na Pana koncie. Uprzejmie informuję, że według regulaminu promocji ilość słuchawek była ograniczona. Jeżeli nie otrzymał Pan słuchawek to znaczy, że limit słuchawek został wyczerpany i w związku z tym nie dotrą już.
Z poważaniem,
Michał Komorowicz
Obsługa Klienta Play”
Najciekawsze jest to, że żadnego REGULAMINU, na który się powołuje ten konsultant nie ma i nie było. Powiedział mi o tym inny konsultant PLAY Dominik Bednarz.
Ponieważ sprawa jest oczywista i mam na to dowody – zgłaszam nieuczciwe praktyki do UOKIK oraz UKE.
Nie pozdrawiam sieci P4.
U mnie podobna sytuacja.
Zakup telefonu w salonie play na początku kwietnia – do dziś (24.06) nie ma słuchawek.
Złożyłem do tej pory 3 zgłoszenia na play24 (211114398, 211708074, 212675542) i dziś telefonicznie (213465981). Bez efektu. Otrzymuję kolejne obietnice, ale bez pokrycia.
Nawet nie mogę się dowiedzieć komu w play powinienem powiedzieć kilka mocnych słów za to, że play składa obietnice bez pokrycia.
Mam nadzieję, że skarga do UOKiK pomoże.
PS. Ciekawe czy „znani i lubiani” z reklam play wiedzą jak słabą firmę markują swoimi nazwiskami i twarzami?
kiedyś PLAY dawal fajne promocje itd. A teraz zamiast dbac o klienta to woli dawaj grube pieniadze w reklame i pseudo gwiazdy co w nich graja.
po 3 latach daja mi drozszy abonament niż do tej pory nie wspominajac o tych słuchawkach co każdy pisze których też NIE DOSTAŁEM !
a pytajac czy mozno jakos sie dowiedziec czy sie jest na liscie osob wytypowanych do słuchawek to oczywiscie zaden konsultant nie ma dostepu do czegos takiego albo o czyms takim nie slyszał :P
..o! jednak nie strzelisz sobie w kolano i nie zrezygnujesz z konkursów..fajnie, ale naprawdę… jaki Ty jesteś humorzasty, ojejku…
ps
rozwiąż jeszcze ten z 14 kwietnia.
pamietasz?
„co zmienić na yt”
najciekawsze pytanie które wykorzysta w filmie zdobedzie smartfona
•bardzo fajny smartfon(?)
https://blogplay.pl/2019/04/gruszkatheplayer-moj-kanal-youtube-po-dwoch-latach/
Nie gadaj, że Gruszka zapomniał o jakimś konkursie 😯
Oj tam od razu zapomniał, on pamięć ma dobrą ale krótką 😉 i trzeba przypominać.
oczywiście, że nie zapomniałem. wakacje to idealny moment na takie strzały.
Panie Marcinie mam pytanie, czy macie w planach może hulajnogę M365 Pro? Kończy mi się niedługo abonament i nie wiem czy czekać na nią czy rozglądać się za zakupem w sklepie?
nie mam potwierdzenia na 100%, ale mysle, że tak, podpytam
Huawei „idzie w promocję”? A sytuacja coraz bardziej napięta. I nie zmienia to faktu że taki 8X to kawał sensownej elektroniki.
Dlatego idzie w promo 🙃
Też na to wpadłem. Uaktywniają się chyba u każdego opa. :)
Witam zamówiłem 13.06 huawei w tej promocji słuchawek niestety nie mam a umowa zrobiona z datą 17.06.
Czuje się lekko oszukany może mi pan jakoś pomóc w tej sytuacji
A dostane jakaś informacje o ewentualnej wysyłce? Bo na mail ani nigdzie nic nie ma :(
Witam, jak się ma sprawa ze słuchawkami? Tel odebrany osobiście w salonie ( nie wiem po co dowód osobisty, dla mnie bez sensu) a o słuchawkach nikt nic nie wie.
Ok, dzisiaj miałem telefon z Play bo nie mają adresu gdzie wysłać słuchawki. Tel kupiony w sobotę 16 czerwca bez vat
Ostrzegam, że ta promocja jest „wabikiem” dla klientów i żadnych słuchawek się nie dostaje. Zrobiłem zamówienie na smarfony HUAWEI przez internet 210586338. Miałem potwierdzenie na ekranie, że dostanę do każdego smarfona. I co? Żadnych słuchawek nie dostałem w paczce. Dzwonię do konsultanta PLAY i powiedział, że żadnych słuchawek nie będzie. Cały czas jest reklama na stronie www, więc myślę pomyłka i składam reklamację. I co? Dostaję oficjalną odpowiedź na reklamację 213246762 z dnia 2019-06-19 11:54:55 o treści: „Zgodnie z dyspozycją przekazaną w zgłoszeniu zweryfikowałem sytuację na Pana koncie. Uprzejmie informuję, że według regulaminu promocji ilość słuchawek była ograniczona. Jeżeli nie otrzymał Pan słuchawek to znaczy, że limit słuchawek został wyczerpany i w związku z tym nie dotrą już.
Z poważaniem,
Michał Komorowicz
Obsługa Klienta Play”
Najciekawsze jest to, że żadnego REGULAMINU, na który się powołuje ten konsultant nie ma i nie było. Powiedział mi o tym inny konsultant PLAY Dominik Bednarz.
Ponieważ sprawa jest oczywista i mam na to dowody – zgłaszam nieuczciwe praktyki do UOKIK oraz UKE.
Nie pozdrawiam sieci P4.
Zapomniałem dodać, że urządzenie (telefon HUAWEI) kupiłem bez ABO. Nie podpisywałem żadnej umowy, a w sklepie internetowym nie podaje się PESELU do zakupu bez ABO.
Najciekawsze jest też to że, reklamacji o braku zamówionych i obiecanych słuchawek nie chcieli mi przyjąć dopóki nie podam PESELU do weryfikacji i HASŁA ABO. Tylko z czym P4 weryfikuje PESEL, jeżeli ktoś nie podaje go przy zamówieniu i jest abonentem innej sieci?
Kupuje telefon bez ABO, żeby mieć go w innej sieci. Jak chce coś reklamować – musi podać PESEL i HASŁO abonenckie. Jest w tym sens?
Kupiłem u was tel P20 pro ze słuchawkami widzę że ludzie nie otrzymują sluchawek, jawne oszustwo jeszcze nie minęło 14 dni więc zwracam telefon i mam gdzieś w Play bo oszukujecie ludzi.
Każdy klient otrzyma od nas słuchawki bezprzewodowe Huawei AM 61 bez względu na wybrany proces czyli utrzymanie/nowy klient/zakup smartfonu bezABO. taka była promocja jest napisane ze kazdy klient odtrzyma wiec jak moze zabraknac ?? sam dzis odtrzymałem telefon i dopoki nie zostanie potwierdzone ze odtrzymam słuchawki zwróce telefon bo to kpina
Panie Marcinie !
Może zabierze Pan głos w tej sprawie ?
Witam !
Zakupiony telefon Huawei P20 Pro dnia 12.06. przy przedłuzaniu umowy telefonicznie konsultant zapewniał mnie ze słuchawki dostane.
Słuchawek nie dostałem do tej pory. SCIEMA ! ta promocja to jedna wielka ŚCIEMA !!. zakładałem juz z 3 zgloszenia na które odpowiedzi dostaje rózne wymigania sie do promocji kwietniowej i ze to dla wybranych osob.
Szkoda ze w rozmowie PLAY nic nie mowil ze trzeba sie rejestrowac gdzies bo nie trzeba i ze to ograniczona ilosc też nie było mówione. Słuchawki miały przyjśc z telefonem a pozniej powiedziano mi ze po 18.06 bede wysyłane.
Nie polecam PLAY i nawet proszę nie wierzyć w te promocje co play oferuje.
dopisze jeszcze numer zgłoszenia 212861255.
W którym prosiłem o nasłuch rozmowy gdzie konsultant zapewnił mnie o słuchawkach.
Kupiłem router Huawei b715 i nawet nie wiedziałem o istnieniu tej promki. Dzisiaj zaskoczył mnie telefon z Play i konsultant, który przeprosił mnie za opóźnienie z wysyłką tych słuchawek. Przez pierwszą chwilę nie wiedziałem o co chodzi, ale wszystko zostało mi wyjaśnione. Szczerze, to lubię takie niespodziewane prezenty :D
Widzisz ty dostaniesz chociaż nie powinieneś a inny nie.
Ja zakupiłem telefon 11 czerwca i nie dostałem słuchawek mimo obietnic ze strony PLAY podczas przedłużania umowy ze dostane słuchawki
Nadal nie dostałem słuchawek do nr zamówienia 209996921 infolinia play odesłała mnie do huaweia a oni odpisali:
Mateusz M (Huawei)
Jun 27, 16:21 CEST
Dzień dobry,
Dziękuję za kontakt z Huawei.
Uprzejmie informuję, że firma Huawei nie jest organizatorem opisywanej przez Pana promocji, dlatego też za dostarczenie słuchawek, jako jej organizator, jest odpowiedzialna firma Play.
W razie dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji.
To co z tymi słuchawkami? To była tylko taka ściema?
Słuchawki dziś dokotarły – szkoda tylko że na infolinii play wprowadzono mnie w błąd, ale są jest
Coś w play poszło z systemem bo ludzie na forach piszą ze dostają w/w słuchawki nawet z routerami huawei i to outletowymi :D Także czo ten play xDDD
Coś w play poszło z systemem bo ludzie na forach piszą ze dostają w/w słuchawki nawet z routerami huawei i to outletowymi :D Także czo ten play xDDD
Serwus czy słuchawki jeszcze są ?
@cis raczej nie, my dokonaliśmy zakupu 12go czerwca i słuchawki dotarły 28go czerwca. Znajac zycie jak promka była od 11 to skończyło się to w klika dni…