Kup Huawei, słuchawki gratis

Fajna promocja na eShopie PLAY dla kupujących Huawei

Każdy klient otrzyma od nas słuchawki bezprzewodowe Huawei AM 61 bez względu na wybrany proces czyli utrzymanie/nowy klient/zakup smartfonu bezABO.

Co ważne liczy się data zakupu nie aktywacji.

Słuchawki będziemy wysyłać osobno po 18.06. Uwaga liczba promocyjny słuchawek ograniczona i na moje oko skończą się w kilka dni.

Modele w promocji:

Huawei Mate 20 PRO, P20 Lite, P30 PRO, P30, P Smart 2019, Watch GT Active, Y5, Y6, P20 Pro, Y5 2018, Mate 10 lite, Mate 20 Lite …. i pewnie o czymś zapomniałem ;-)

Dziś kolejny konkurs, tym razem o Honora 8X!!!

Przypominam, że trwa konkurs z Mobzillą:

Komentarze

  1. PINOKIO pisze:

    Takie promocje fajne są. :)Raportuj

  2. Rukki pisze:

    Cześć Marcin.
    Właśnie się przekonałem ze nie ściemniacie z rozbudowa własnej sieci. Wracam z Hotelu Arłamow gdzie spędziłem kilka dni i byłem miło zaskoczony osiągami Waszej sieci a mianowicie internet na moim telefonie działał jaki dziki dzik! Speed test pokazał ponad 100mb/s! Ostatnio jak tam byłem nie miałem żadnej sieci. W pracy powiedziałem, ze będę kilka dni bez zasięgu a tu taka niespodzianka. Robicie dobra robotę. Nie zwalniajcie tempa. PozdrawiamRaportuj

  3. Przemek pisze:

    Nie dajcie się nabrać, kupiłem Huawei w salonie 5 kwietnia i też były w gratisie, do dziś nie przyszły pomimo kilku zgłoszeń przez play 24. Panie rzeczniku sprawa nr 212008791. PozdroRaportuj

    • nasz eShop już oszalał, żeby ten temat wyjaśnić. Zadzwonili do Ciebie?Raportuj

      • Krzysztof pisze:

        Kupiłem Ostrzegam, że ta promocja jest „wabikiem” dla klientów i żadnych słuchawek się nie dostaje. Zrobiłem zamówienie na smarfony HUAWEI przez internet 210586338. Miałem potwierdzenie na ekranie, że dostanę do każdego smarfona. I co? Żadnych słuchawek nie dostałem w paczce. Dzwonię do konsultanta PLAY i powiedział, że żadnych słuchawek nie będzie. Cały czas jest reklama na stronie www, więc myślę pomyłka i składam reklamację. I co? Dostaję oficjalną odpowiedź na reklamację 213246762 z dnia 2019-06-19 11:54:55 o treści: „Zgodnie z dyspozycją przekazaną w zgłoszeniu zweryfikowałem sytuację na Pana koncie. Uprzejmie informuję, że według regulaminu promocji ilość słuchawek była ograniczona. Jeżeli nie otrzymał Pan słuchawek to znaczy, że limit słuchawek został wyczerpany i w związku z tym nie dotrą już.
        Z poważaniem,
        Michał Komorowicz
        Obsługa Klienta Play”
        Najciekawsze jest to, że żadnego REGULAMINU, na który się powołuje ten konsultant nie ma i nie było. Powiedział mi o tym inny konsultant PLAY Dominik Bednarz.

        Ponieważ sprawa jest oczywista i mam na to dowody – zgłaszam nieuczciwe praktyki do UOKIK oraz UKE.
        Nie pozdrawiam sieci P4.Raportuj

    • PeeS pisze:

      U mnie podobna sytuacja.
      Zakup telefonu w salonie play na początku kwietnia – do dziś (24.06) nie ma słuchawek.
      Złożyłem do tej pory 3 zgłoszenia na play24 (211114398, 211708074, 212675542) i dziś telefonicznie (213465981). Bez efektu. Otrzymuję kolejne obietnice, ale bez pokrycia.
      Nawet nie mogę się dowiedzieć komu w play powinienem powiedzieć kilka mocnych słów za to, że play składa obietnice bez pokrycia.
      Mam nadzieję, że skarga do UOKiK pomoże.

      PS. Ciekawe czy „znani i lubiani” z reklam play wiedzą jak słabą firmę markują swoimi nazwiskami i twarzami?Raportuj

      • Michał pisze:

        kiedyś PLAY dawal fajne promocje itd. A teraz zamiast dbac o klienta to woli dawaj grube pieniadze w reklame i pseudo gwiazdy co w nich graja.

        po 3 latach daja mi drozszy abonament niż do tej pory nie wspominajac o tych słuchawkach co każdy pisze których też NIE DOSTAŁEM !

        a pytajac czy mozno jakos sie dowiedziec czy sie jest na liscie osob wytypowanych do słuchawek to oczywiscie zaden konsultant nie ma dostepu do czegos takiego albo o czyms takim nie slyszał :PRaportuj

  4. atqa pisze:

    ..o! jednak nie strzelisz sobie w kolano i nie zrezygnujesz z konkursów..fajnie, ale naprawdę… jaki Ty jesteś humorzasty, ojejku…

    ps
    rozwiąż jeszcze ten z 14 kwietnia.
    pamietasz?
    „co zmienić na yt”
    najciekawsze pytanie które wykorzysta w filmie zdobedzie smartfona
    •bardzo fajny  smartfon(?)
    https://blogplay.pl/2019/04/gruszkatheplayer-moj-kanal-youtube-po-dwoch-latach/Raportuj

  5. ArekM pisze:

    Panie Marcinie mam pytanie, czy macie w planach może hulajnogę M365 Pro? Kończy mi się niedługo abonament i nie wiem czy czekać na nią czy rozglądać się za zakupem w sklepie?Raportuj

  6. mike278 pisze:

    Huawei „idzie w promocję”? A sytuacja coraz bardziej napięta. I nie zmienia to faktu że taki 8X to kawał sensownej elektroniki.Raportuj

  7. Artur pisze:

    Witam, jak się ma sprawa ze słuchawkami? Tel odebrany osobiście w salonie ( nie wiem po co dowód osobisty, dla mnie bez sensu) a o słuchawkach nikt nic nie wie.Raportuj

  8. Krzysztof pisze:

    Ostrzegam, że ta promocja jest „wabikiem” dla klientów i żadnych słuchawek się nie dostaje. Zrobiłem zamówienie na smarfony HUAWEI przez internet 210586338. Miałem potwierdzenie na ekranie, że dostanę do każdego smarfona. I co? Żadnych słuchawek nie dostałem w paczce. Dzwonię do konsultanta PLAY i powiedział, że żadnych słuchawek nie będzie. Cały czas jest reklama na stronie www, więc myślę pomyłka i składam reklamację. I co? Dostaję oficjalną odpowiedź na reklamację 213246762 z dnia 2019-06-19 11:54:55 o treści: „Zgodnie z dyspozycją przekazaną w zgłoszeniu zweryfikowałem sytuację na Pana koncie. Uprzejmie informuję, że według regulaminu promocji ilość słuchawek była ograniczona. Jeżeli nie otrzymał Pan słuchawek to znaczy, że limit słuchawek został wyczerpany i w związku z tym nie dotrą już.
    Z poważaniem,
    Michał Komorowicz
    Obsługa Klienta Play”
    Najciekawsze jest to, że żadnego REGULAMINU, na który się powołuje ten konsultant nie ma i nie było. Powiedział mi o tym inny konsultant PLAY Dominik Bednarz.

    Ponieważ sprawa jest oczywista i mam na to dowody – zgłaszam nieuczciwe praktyki do UOKIK oraz UKE.
    Nie pozdrawiam sieci P4.Raportuj

  9. Krzysztof pisze:

    Zapomniałem dodać, że urządzenie (telefon HUAWEI) kupiłem bez ABO. Nie podpisywałem żadnej umowy, a w sklepie internetowym nie podaje się PESELU do zakupu bez ABO.

    Najciekawsze jest też to że, reklamacji o braku zamówionych i obiecanych słuchawek nie chcieli mi przyjąć dopóki nie podam PESELU do weryfikacji i HASŁA ABO. Tylko z czym P4 weryfikuje PESEL, jeżeli ktoś nie podaje go przy zamówieniu i jest abonentem innej sieci?
    Kupuje telefon bez ABO, żeby mieć go w innej sieci. Jak chce coś reklamować – musi podać PESEL i HASŁO abonenckie. Jest w tym sens?Raportuj

  10. Kamil pisze:

    Kupiłem u was tel P20 pro ze słuchawkami widzę że ludzie nie otrzymują sluchawek, jawne oszustwo jeszcze nie minęło 14 dni więc zwracam telefon i mam gdzieś w Play bo oszukujecie ludzi.Raportuj

  11. damian pisze:

    Każdy klient otrzyma od nas słuchawki bezprzewodowe Huawei AM 61 bez względu na wybrany proces czyli utrzymanie/nowy klient/zakup smartfonu bezABO. taka była promocja jest napisane ze kazdy klient odtrzyma wiec jak moze zabraknac ?? sam dzis odtrzymałem telefon i dopoki nie zostanie potwierdzone ze odtrzymam słuchawki zwróce telefon bo to kpinaRaportuj

  12. Łukasz pisze:

    Panie Marcinie !
    Może zabierze Pan głos w tej sprawie ?Raportuj

  13. Michał pisze:

    Witam !
    Zakupiony telefon Huawei P20 Pro dnia 12.06. przy przedłuzaniu umowy telefonicznie konsultant zapewniał mnie ze słuchawki dostane.

    Słuchawek nie dostałem do tej pory. SCIEMA ! ta promocja to jedna wielka ŚCIEMA !!. zakładałem juz z 3 zgloszenia na które odpowiedzi dostaje rózne wymigania sie do promocji kwietniowej i ze to dla wybranych osob.
    Szkoda ze w rozmowie PLAY nic nie mowil ze trzeba sie rejestrowac gdzies bo nie trzeba i ze to ograniczona ilosc też nie było mówione. Słuchawki miały przyjśc z telefonem a pozniej powiedziano mi ze po 18.06 bede wysyłane.

    Nie polecam PLAY i nawet proszę nie wierzyć w te promocje co play oferuje.Raportuj

  14. Dawid pisze:

    Kupiłem router Huawei b715 i nawet nie wiedziałem o istnieniu tej promki. Dzisiaj zaskoczył mnie telefon z Play i konsultant, który przeprosił mnie za opóźnienie z wysyłką tych słuchawek. Przez pierwszą chwilę nie wiedziałem o co chodzi, ale wszystko zostało mi wyjaśnione. Szczerze, to lubię takie niespodziewane prezenty :DRaportuj

    • Michał pisze:

      Widzisz ty dostaniesz chociaż nie powinieneś a inny nie.
      Ja zakupiłem telefon 11 czerwca i nie dostałem słuchawek mimo obietnic ze strony PLAY podczas przedłużania umowy ze dostane słuchawkiRaportuj

  15. MN pisze:

    Nadal nie dostałem słuchawek do nr zamówienia 209996921 infolinia play odesłała mnie do huaweia a oni odpisali:

    Mateusz M (Huawei)

    Jun 27, 16:21 CEST
    Dzień dobry,

    Dziękuję za kontakt z Huawei.

    Uprzejmie informuję, że firma Huawei nie jest organizatorem opisywanej przez Pana promocji, dlatego też za dostarczenie słuchawek, jako jej organizator, jest odpowiedzialna firma Play.

    W razie dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji.
    To co z tymi słuchawkami? To była tylko taka ściema?Raportuj

  16. MN pisze:

    Słuchawki dziś dokotarły – szkoda tylko że na infolinii play wprowadzono mnie w błąd, ale są jestRaportuj

  17. kali pisze:

    Coś w play poszło z systemem bo ludzie na forach piszą ze dostają w/w słuchawki nawet z routerami huawei i to outletowymi :D Także czo ten play xDDDRaportuj

  18. kali pisze:

    Coś w play poszło z systemem bo ludzie na forach piszą ze dostają w/w słuchawki nawet z routerami huawei i to outletowymi :D Także czo ten play xDDDRaportuj

  19. cis pisze:

    Serwus czy słuchawki jeszcze są ?Raportuj

  20. kali pisze:

    @cis raczej nie, my dokonaliśmy zakupu 12go czerwca i słuchawki dotarły 28go czerwca. Znajac zycie jak promka była od 11 to skończyło się to w klika dni…Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty