Wracamy z kampanią 5G READY w PLAY

Udostępnij

Dzisiaj rusza kolejna odsłona kampanii 5G READY. Co to oznacza? Jeszcze większy zasięg sieci i jeszcze więcej stacji w najnowszej komercyjnie dostępnej technologii.

PLAY stale rozwija i modernizuje swoją sieć będąc liderem nie tylko pod względem ilości wybudowanych nowych stacji bazowych w ostatnich latach, ale przede wszystkim biorąc pod uwagę jej jakość, co potwierdzają nagrody OOKLA & Speedtest.pl za najszybszy internet mobilny w Polsce.

5G READY to zaawansowana sieć LTE gotowa na technologię 5G. Dzięki wykorzystaniu w sieci 5G READY nowoczesnych rozwiązań technologicznych, użytkownik doświadcza ponad dwukrotnie wyższych prędkości internetu niż do tej pory. Sieć 5G READY PLAY działa z użyciem technologii radiowych najnowszej generacji: MIMO 4×4, Agregacja częstotliwości, Modulacja 256QAM, Synchronizacja fazy, Cloud Air. Więcej szczegółów można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej.

Nowa kampania informuje o postępach w budowie sieci 5G READY. W stosunku do pierwszej edycji z początku marca br. ponad dwukrotnie zwiększyła się ilość stacji 5G READY. Już 18% populacji ma dostęp do ultra szybkiej i zaawansowanej sieci w PLAY. Dotyczy to nie tylko dużych aglomeracji takich, jak Warszawa, ale także mniejszych miejscowości. Aktualny zasięg 5G READY można sprawdzić na play.pl.

Kampania obejmuje: TV, radio, OOH, prasę i digital.

Zobacz więcej

35 KOMENTARZE

      • Dokladnie – masz racje ! Jkais dobry matematyk moze mu policzyc nawet predkość skoro 300 GB na 24godz wciąga ;)

        • 300GB/24h = (300*1024)MB/(24*60*60)s = 307200MB/86400s = ~3,56MB/s = (3,56*8)Mbit/s = ~28,48Mbit/s :-)

  1. A czy z tej okazji będą promocje na „lepsze” telefony? Czy wydaliście wszystko na tych celebrytów i zostaje nam pooglądać sobie banery? Walicie ludziom po oczach 5G tylko nie ma od długiego czasu już żadnego promo na sprzęt który by miał chociaż w połowie wykorzystywać te szybkie internety. Raty 10 x 0% to rzeczywiście jest porażka przy sprzętach za 5k i wyżej.

  2. Czyli ciąg dalszy oszukiwania ludzi i udawania, że 4g plus to 5g aby tylko podpisali umowę? U mnie speedtest na którego się powołujecie pokazuje że Play ma najgorsze prędkości, a wręcz archaiczne, pomimo, że jeszcze pół roku temu działał lepiej. Wasz BOK nie widzi problemu i twierdzi, że żałosne prędkości rzędu 1-5 MBs są wystarczające, choć z takimi często zdjęcia nie wgrywają się na stronach i filmiki się zacinają.

    • Weź pod uwagę, że w tym czasie z jakiegoś powodu (może przez wygaśnięcie umowy/koncesji, może przez protest mieszkańców, może przez awarię) mógł zostać wyłączony pobliski nadajnik. Jest tak wiele czynników na które operator nie ma wpływu, że nigdy nic nie wiadomo. No i druga sprawa, że w jednej lokalizacji (np. jedna ulica) w dwóch różnych budynkach zasięg może być całkiem inny – u mnie w dolnej kondygnacji domu łapię zasięg LTE, a w garażu, który jest kilka metrów od domu (teoretycznie kilka metrów bliżej nadajnika) zasięg mam max 3G…

      • @Michal, ja rozumiem sytuacje losowe, ale pisanie, że operator nie ma wpływu na działanie swojej infrastruktury i że „nigdy nic nie wiadomo”, jest naprawdę kiepskim tłumaczeniem i w złym świetle stawia takiego operatora.
        – wygaśnięcie umowy/koncesji – serio? uważasz, że operator nie pilnuje sytuajcji prawnej swoich nadajników? a jeśli nie pilnuje, to jest słabym operatorem
        – awaria – serio? od pół roku?
        – wyłączenie nadajnika – serio? na pół roku? i nikt nie zaplanował zapasowej pojemności?
        Twój przedmówca pisze, że ma problemy w lokalizacji, w której kiedyś było lepiej, więc teoria o zmiennej jakości usługi względem lokalizacji też pada ;-)
        Sieci się po prostu zapychają, a że Play jest w fazie intensywnej rozbudowy swojej infrastruktury, to takie historie będą się zdarzać, zanim dany rejon nie zostanie zmodernizowny/rozbudowany.

      • Więc niech odnowią licencję. Mnie jako abonenta nie to interesuje bo podpisałem umowę z której Play mnie nie chce zwolnić lub chce ale po zapłaceniu sporej kary umownej. Nie ineteresują mnie kwestie techniczne bo to sprawa operatora, a moja to płacenie rachunków ale za to co działa a nie za internet ledwo działający.

    • Nie ma żadnego 5G… Tylko 5G ready, to już nie jest 5G o którym można wszędzie przeczytać.. Dla play oznacza to że są gotowi na 5G

      • Czyli że dostają, aktualizują pozwolenia radiowe i jednym pstryczkiem na terenie obejmującym 18% populacji kraju nagle popłynie 5G w nowych pasmach radiowych? Serio uważasz, że tak jest? ;-)

  3. Fajnie działa ale szkoda że VOIP nie działa na 5G Ready coś skopane jest na adresach IP innych niż (3G)164.127.XXX.XXX obsługa każe wymieniać karte SIM mimo że na innych kartach też nie działa także naprawcie to albo sajonara z Play.
    Pozdro.

  4. Dużo operatorów ma lepsze oferty na kartę za 20 złotych nawet 30 Giga w tym rozmowy no limit UE za + 20 jak się dużo korzysta bez limitów

  5. Zwykłe wprowadzanie w błąd mniej świadomych potencjalnych przyszłych klientów 5 G Ready, a 5 G to zupełnie coś innego ,choć nazwa sugeruje ,że Play posiada sieć 5G .Gdzie w rzeczywistości okazuje się ,że Play ma najsłabsze osiągi jeśli chodzi o prędkość Internetu.Dramat niektórych klientów się zacznie od nowego roku 2020 kiedy to wygaśnie umowa na roaming krajowy od sieci PLUS ,telefony w roamingu tego operatora utracą bowiem zasięg, nie mając możliwości korzystania z sieci macierzystej gdyż Play na obecną chwilę ma strasznie dużo „białych plam ” nie pokrytych zasięgiem .

    • Moim zdaniem powinien sie tym zajac jakis urzad. Mowienie, ze maja siec „5G ready” mam gdzies, powiedzmy ze sobie ulepsza siec czy inny nonsens.

      Ale mowienie, ze urzadzenie jest „5G ready” jak to nei ma nic wspolnego z 5G jest wprowadzaniem klientów w blad

  6. Celebrytów przybywa klientów ubywa o czym świadczy raport przenoszonych numerów za III kwartał 2019 .Minus 63 tysiące klientów wynik bardzo słaby dla P4 nawet powiem żałosny . Zacznijcie dbać o ofertę dla stałych lojalnych klientów bo takie wyniki będą co kwartał. Jeżeli myślicie ze ludzie bedą się łapać na te żałosne reklamy to się mylicie . W tej chwili mozna wygrywać jakością usług a tu nie jest dobrze.

    • Przydałoby się wkońcu skomponować jakąś dobrą ofertę abonamentową dla stałych klientów. Bo obecne warunki przedłużenia umowy to katastrofa. Nie każdemu są potrzebne 3 numery w ofercie rodzinnej żeby było korzystniej… A oferta dla 1 numeru za 35 zł to śmiech na sali. Szok że trzeba jeszcze dopłacać za wysyłane smsy do PLAY… Gdzie w poprzednich ofertach zawsze były darmowe … Nie każdy korzysta z messengera czy what’s app’a zeby nie musiał płacić za wysyłanie smsów.Niestety ale w PLAY jest coraz drożej i nie ma co się dziwić że klienci uciekają do konkurencji i odnotowujecie ujemny bilans przenoszonych numerów… Dodatkowo zasięg pozostawia wiele do życzenia… Nie widzę jakoś znacznej poprawy, choć wciąż jest głośno ile to stacji bazowych nie powstało w ostatnim czasie… W Gminie Skawina, powiat krakowski ,na wsiach zasięgu nie ma wcale i nie można się nigdzie z domów dodzwonić, roaming krajowy też nie działa bo inne sieci też mają kiepski zasięg…. wypadałoby się wkońcu za to wziąć bo klienci płacą za usługi z których nie mogą korzystać !!!

      • Przecież Play nigdy nic nie dawał za przedłużenie umowy. Zawsze oferta dla stałych klientów jest taka sama jak dla nowych, a wręcz gorsza bo umowa dla przedłużających jest o miesiąc dłuższa.

    • I co z tego.
      Operator A ma 100 klientów, z czego każdy klient płaci 50 zł. Operator zarabia 5000 zł.
      Operator B ma 200 klientów, z czego każdy płaci 25 zł. Operator zarabia 5000 zł.
      Operator B ma dwa razy więcej klientów a zarabia tyle samo.

      Takie cyferki nic nam nie dają, zapewne 80% z tego to prepaidowcy płaczący, że u konkurencji mam 5 gr taniej i 5MB więcej.

  7. Co z tego, że macie 5G ready. Jak macie limity 200 i 300 GB z pełną prędkością. Jak chcecie z taką „ofertą zachęcać nowych klientów i utrzymać starych? Zróbcie to co ma T-mobile dla usługi Internet. Czyli bez limitu. Inaczej nic Wam to nie da. Według mnie powinniście już zrobić internet no limit, a już na pewno jak ktoś się loguje do Waszych masztów bezpośrednio. Inaczej para ww gwizdek… Dodatkowo, z tego co zaobserwowałem Orange dosyć mocno „naciera” ze światłowodem. Przynajmniej w mojej okolicy. Na razie w większych skupiskach, a potem jak sądzę będzie się bardziej starał w trudniejszych lokalizacjach. Jak nie „ogarniecie” tego tematu, to czarno to widzę.

  8. Powinniście zrobić kampanię 5G Roaming. Jesteście niczym innym tylko pseudo siecią i wydmuszką, która po 12 latach istnienia bez roamingu krajowego nie istnieje. Wypuszczacie się z jakimś 5G Ready i wydajecie kasę na bandę pseudo celebrytów imbecyli zamiast w końcu postawić własne nadajniki.

    • Hmmm – to bardzo dziwne, bo własnych nadajników mamy dokładnie 7382 (stan na koniec lipca 2019 roku). Na koniec roku planujemy mieć ich więcej niż Polkomtel (Plus) :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości