Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Masturbacja i apostazja. Nie było nikogo innego do reklamy?
Dodam jeszcze, że armagedon i apokalipsa.
Widać, że ławka z celebrytami jest krótka, trzeba sięgać po rezerwy ;)
Ciężko to w ogóle nazwać promocjami. Zniżka na coś czego nikt nie chce kupować, czyli tv, która pakiet kanałów ma tak słaby jak chyba żadna inna dostępna tv w naszym kraju. Zasięg z dnia na dzień robi się gorszy, cenny innych usług i telefonów z kosmosu. Co z tego, że te dwa modele w promocji jak pozostałe wychodzą czasami nawet kilka stówek drożej. W ogóle jak to jest, że karta jest dwa razy tańsza niż abo, kiedy ktoś pójdzie po rozum do głowy i chociaż to wyrówna? Dlaczego abonamentowy klient musi płacić takie myto? Ale kogo z Play to obchodzi? Niech tym martwią się konsultanci w POS, przecież oni coś wymyślą i wcisną usługę klientowi. Szkoda słów.
A mi te reklamy się podobają. W Play jestem już ponad 4 lata, i wszystko mi pasuje. Może gdzieś miałbym taniej o 1,23 ale dla mnie liczą się detale. Internet chodzi mi dobrze, nawet w trasie a dużo jeżdżę, ostatnio nawet na szczycie gór zrobiłem testa i miałem 20 mb/s. Mam swojego DB i mi wszystko ogarnia. Czego chcieć więcej. Pozdrawiam zadowolonych.
Nie chodzi o reklamy i nie chodzi o 1.23 zł. Gdyby choć trochę znał pan problemy, z którymi w chwili obecnej mierzą się sprzedawcy i nie tylko, inaczej by pan na to patrzył.
Ja od 2007 r jestem w Play. Ale jak widze nowe taryfy rodzinne to stwierdzam, ze nie warto na nie przechodzic. Podwyzka o 100%. Nie potrzebuje 30 czu 20 gb na kazdy numer. Wole 1 pule z ktorej kazdy sobie pobiera pakiet danych.
Przecież to nie jest Margaret, chyba że grafik ją tak zmasakrował. Wygląda jak po wypadku.
a kiedy coś nowego na kartę np internet bez limitów całkowicie bez limitów T Mobile bije was z ofertami u nich jezst video pas bez limitów i tanio
Aż mnie dziwi , iż kampania nie rozpoczęła się 1 listopada – w czym problem Play w końcu to tak… idealna kampania :-D Nikt by nie zauważył, a tu taki poślizg czasowy…taka super hiper kampania marnuje się!!!