Na Nowy Rok…

Udostępnij

Dzisiaj ostatni dzień tego pełnego emocji 2019 roku. Dużo się działo, a już teraz śmiało można założyć, że w 2020 dziać się będzie jeszcze więcej 😉 Dziękujemy, że jesteście z nami!

Na 2020 rok chcielibyśmy Wam życzyć samych RADOSNYCH CHWIL, wywołujących uśmiech na twarzy. Bądźcie BLISKO ze swoimi rodzinami i znajomymi. Dostrzegajcie POZYTYWNE strony i dzielcie się nimi z innymi. SPEŁNIAJCIE MARZENIA, bo naprawdę warto.

A do tego wszystkiego życzymy, abyście odkrywali w sobie duuużo zdrowej PASJI – to ona sprawia, że naprawdę lubimy to, co robimy 😉

Ewa
Kasia
Matylda
Gosia
Krzysiek

Zobacz więcej

69 KOMENTARZE

  1. Jako menda sam nie wiem co mam życzyć.
    Zatem samych dobrych momentów. Lub chociaż chwil.
    a nawet Całego Dobrego 2020-stego.;)
    I laska. :)

    • Tak jak mówimy – pracujemy nad tą usługą a to nie jest zwykłe „przesunięcie wajchy”, tylko skomplikowana konfiguracja i testy. Robimy, co w naszej mocy, by jak najszybciej wdrożyć tę technologię.

    • To tylko drobne zmiany cen, których większość osób nie odczuje, bo korzysta z pakietów (a ich ceny pozostają bez zmian) :)

      • Jak to nie odczuje – P.Krzysztofie ???? Podnosicie o 100% płatność ,za SMS – to mało ??? Dobre…..Ja np…. nie korzystam z pakietu ,to co jestem gorszy???? Nie chcecie karciarzy??? Widzę że też od 7.1.20 nie będzie można zgłoszeń pisać przez Play 24 ,,tylko trzeba dzwonić na infolinię albo na czacie rozmawiać z konsultantem gdzie żadnego potwierdzenia rozmowy nie ma ,same super niespodzianki w Nowym Roku ,super aby tak dalej… !!!! Mimo to wszystkiego dobrego życzę ..👍👍👍…..

        • „Widzę że też od 7.1.20 nie będzie można zgłoszeń pisać przez Play 24 ,,tylko trzeba dzwonić na..”
          co? możesz podać źródło?

          • ok, już wiem.

            „Od 7 stycznia nie będzie możliwości napisania do naszej Obsługi Klienta poprzez stronę http://www.24.play.pl. Swoje sprawy możesz zgłaszać w aplikacji Play24 na czacie lub podczas rozmowy z konsultantem.

            Nadal będziesz mieć dostęp do historii swoich zgłoszeń przez http://www.24.play.pl, ale bez możliwości wysłania nowych.”

          • A co odpowiedz na temat pisania zgłoszeń na play24? Wiele starszych osób ma telefony gdzie nie da się pobrać aplikacji.

          • @krzysztof czyli jak rozumiem sieć Play zmusza seniorów do korzystania z płatnej infolinii lub jazdy 30 km do najbliższego salonu. Szacun za podejście do starszych osób. Nowe trendy w play.

            • Ale to jest kolejne ulepszenie od Play dla swych klientów w Nowym Roku,że przez Play 24 nie napiszę się zgłoszenia ,infolinia kasa ,salon jazda – kasa . Aplikacja tam też zgłoszenia się nie napisze , Czat z kim ???? Z Hela ,Ela czy Heniem robotem ??? Bo na Czacie nie ma z kim i czym rozmawiamy ,potwierdzenia rozmowy też brak . Na Play 24 wszystko było jak należy ,kto co kiedy itp…. Ulepszenie ,aby bić po dup….klijetowi ,dziękujemy za to p.Krxysxyofie – my nie ciemnicy ,rozum swój mamy ,niech pan dalej kit wciska.!!!

        • Drogo? Nie stać ? Nie ma obowiązku osiadania telefonu komórkowego. Jak drogo możesz wrócić do wysyłania listów albo kartek pocztowych.

      • No to panie Sylwerski podałeś człowiekowi formy kontaktu z BOK. Odbieram to jako Twój żart a problem ludzi starszych rozumiem. Od kiedy to forum, facebook jest formą kontaktu z BOK? Zarejestrujesz zgłoszenie na fanpage play lub na forum? Ty robisz sobie jaja a usunięcie z play24 opcji napisania zgłoszenia będzie stanowiło problem. Może problem dotyczy niewielkiej grupy ludzi ale są to osoby o które powinniśmy szczególnie dbać i darzyć szacunkiem. Rozumiem, że ta „Twoja” firma tym się nie przejmuje.

        • To może inaczej – podałem sposoby uzyskania pomocy. Chyba to w tym wszystkim najważniejsze, zgodzisz się ze mną?

          • Nie zgodzę się z tym. Osoba starsza uzyska pomoc na kilka sposobów. Chodzi o co innego – jak osoba starsza mająca problemy z poruszaniem się może BEZPŁATNIE złożyć zgłoszenie? Do tej pory taka możliwość była na play24. No ale obecnie już tak nie będzie. Nie szkoda Wam osób starszych?

            • Ty jak widać masz problem z głową. Skoro ktoś nie chce jechać do salonu – nie jedzie. Jak ma faktycznie tak daleko to niech zmieni operatora. (Nie)pozdrawiam.

          • @Krzysiek Sylwerski – sorry, ale ja powiem tak: robisz zwykły … korporacyjny bełkot.

            Wprowadzacie podwyżki i wciskacie ludziom kit, że to dla ich dobra, cytuję:
            „Dzięki nowym cenom będziemy mogli przygotować … lepsze usługi i promocje”.
            Jakie usługi i promocje? – Nawet, jeżeli cokolwiek wprowadzicie, to nie będzie to żadna promocja, bo ludzie sobie za nią zapłacą w tych podwyżkach.

            Podobnie z tym wyłączeniem zgłoszeń przez stronę Play24 – co byś nie pisał i jak byś tego nie chwalił, to jest jednak utrudnienie dla części klientów i zredukowanie do tej pory dostępnych opcji składania takiego zgłoszenia.

            Tak więc, bez względu na „ochy” i „achy” jak to Play dba o swoich klientów, nic nie zmieni tego, że jest coraz gorzej a jedyne co się poprawiło, to zasięg.
            Zresztą ja wcześniej z zasięgiem nie miałem problemu również, bo w razie konieczności przechodziłem na roaming wewnętrzny.

            Rozumiem, że tam pracujesz i nie możesz krytykować posunięć pracodawcy, ale chociaż nie wciskaj nam bajek, bo w ten sposób obrażasz naszą inteligencję – mamy XXI wiek i z tej strony nie siedzą idioci.

      • @mariusz urzekła mnie twoja historia i wiele wniosła do poruszanego tematu. Czyżby to był komentarz pracownika Play o jakże światłym umyśle ktory stwierdza „napisz o nas dobrze lub się nie wypowiadaj”. Nie pozdrawiaj.

        • Myśl co chcesz, pisz co chcesz. Ale nie miej pretensji do operatora, że trzeba odwiedzić punkt, żeby coś załatwić :D Jak ktoś wyżej napisał, że można inaczej, to też źle. To chyba Ty jesteś pracownikiem, ale innego operatora, albo rządu, skoro tylko krytyka leci z twych ust, a w sumie spod palców.

          • Szkoda naszej dyskusji. Mam pretensje do operatora, że zmienia coś co dobrze działało. Nie podaje żadnej rozsądnej przyczyny i ma gdzieś to że dla wielu osób będzie ta zmiana problemem. Zmiany na gorsze powinny być krytykowane?

  2. wszystkiego dobrego zycze..za 2 lata brak roamingu krajowego-ciezkie 2 lata pracy dla sieciowców-przy 10 000 masztach w pl mozna mowic o zasiegu ogólnokrajowym czego od 2007 zycze

    • Na razie jest 7613 :) Nigdzie nie widziałem w definicjach liczby 10 000 masztów jako wyznacznika zasięgu ;) Nie wszyscy operatorzy tyle mają.

    • Obecne są najlepszej jakości spośród wszystkich sieci 💪 i mówię to jak najbardziej serio

      • Krzysiu – hahahahah ale 1 stycznia pomylił Ci się z 1 kwietnia.
        U mnie – Opatów, świętokrzyskie, po tzw. modernizacji nadajnika PLAY, jakość spadła do poziomu Telekomunikacji Polskiej z 1983 roku.

        • mi 1983 bardziej kojarzy się z Orwelem niż z internetem w TP. PS – może ktoś mi przypomni kiedy było w Polsce pierwsze połączenie z internetem. Obawiam się że nie w 1983…

  3. PLUSie WRÓĆ.
    U mnie od 1 stycznia:
    – zasięg Plus – brak dostępu (był 3 na 5)
    – zasięg PLAY – 0,5 kreski na 5 lub brak sieci.
    – zasieg Orange – 3 kreski na 5 – niech ktoś spróbuje się do mnie dodzwonić.
    – zasięg T-Mobile – 2 kreski na 5 – słychać jak kiedyś w Orange, co 3 słowo.

    WiFicalling – znika przy rozpoczęciu połączenia, bo nadajnik PLAY z 22 pingow ma obecnie 290 a predkosc spadla z 35 Mb do 3Mb….

  4. Kiedy można się spodziewać podniesienia PEM, bo na dziś ani w play, ani w N! polepszenia zasięgu nie zauważyłem? Proszę napisać jak to będzie wyglądało w praktyce – chodzi mi o prace na BTS-ach.

  5. Witam serdecznie
    Piszę o swoim przypadku, bo nie wiem do kogo się zgłosić w tej kwestii.
    Dział reklamacji umywa ręce, może ktoś pomoże.
    W

  6. W Listopadzie zadzwonił do mnie numer kierunkowy z Mali, od dawna wiadomo że to oszuści więc nie odbieram !
    Po pewnym czasie widzę na moim Samsungu 10 połączeń wychodzących na numer zwrotny na Mali, tak jak bym sam dzwonił !!! (nie wiem do kogo)
    Przy rozliczeniu na fakturze okazało się iż telefon dzwonił tak długo aż złapał połączenie na 40 minut , co kosztowało mnie 160zł.
    proszę mi wytłumaczyć jak to jest możliwe aby telefon wolno leżący sam mógł wykonać połączenia??? Dramat jeszcze na Mali.
    Jak sieć taka jak Play może dopuścić do włamania do systemu lub do telefonu.
    Jak się przestrzec jak temu zapobiec i co dalej ???
    Play nie przyjmuje reklamacji
    Proszę o pomoc !!!!!

    • Zmień Samsunga na Iphone i nie będzie takich sytuacji. Pewnie chodzi o system Android. Już nie raz była luka w systemie. To nie wina Play niestety. iOS jest najlepszy!

    • coś mi się zdaje że wszystkiemu winien jest tzn asystent google który automatycznie jest wgrywany do androida (od wersji 9 czyli ze sztuczną inteligencją już) jest szczególnie odczuwalny problem i wyłączyć tego góóówna nie ma jak. (tzn zaraz po wyłączeniu sam się włącza) u mnie np. przy słuchaniu muzyki z słuchawek sam się włącza na full czasem ścisza też sam – tak że nie idzie nic słuchać ze słuchawek – sam włącza się asystent i właśnie chce dzwonić gdzieś, pisać smsy itp. góóówna. Ta nieszczęsna sztuczna inteligencja w smartfonach to góóóówno dzisiejszych czasów. Miej pretensje to systemu android i telefonu a nie do operatora. Taka jest smutna prawda…

    • Ja też miałem takie telefony poblokowalem te nr po pierwsze potem je usunąłem z listy A na końcu wstawiłem blokadę na przekroczenie kosztów w play24

  7. do operatora możesz mieć pretensje apropo jakości i prędkości połączeń internetowych czy głosowych. Np. u mnie najgorzej działa plus (w porywach 1 do 3 Mb/s), potem jest play (4 do 6-7Mb/s), następnie t-mobile (15-20 Mb/s) i nr 1 u mnie to niestety orange (20 do 25 Mb/s). Ale może gdzieś indziej jest inaczej…

    • Nowy Rok same nowość,, podwyżki za rozmowy ,podwyżkii za SMS – 100%…Ale to przecież groszowe sprawy ,nikt tego nie odczuje 😀😀😀.. Jak napisał P.K.Sylwerski… A tu czytam dzisiaj że nasza sieć P4 straciła – 70 tysiącu numerów ,ło !!! Ale to tylko 70 tysięcy ,cóż to jest ,prawda .. Więc dalej życzę podwyżek itp , będzie na pewno lepiej ????!! . Dobrego dnia .💪💪💪….

      • Zmiana cen dotyczy tylko ofert na kartę, gdzie zdecydowana większość klientów korzysta z pakietów – a ich ceny się nie zmieniają :)

  8. Trochę mnie bawi ten lament o podwyżki.

    1. Zauważcie, że wszystko drożeje? Dziś nawet za tą samą paczkę kabanosów zapłaciłem nie 3 zł a 3,50. I co? Lamentuję na stronie producenta, że to skandal, że kabanosy są droższe?

    2. Jak kogoś nie stać na abonament, na doładowania to może wrócić do pisania listów i wysyłania kartek pocztowych. Posiadanie smartfona to nie przymus.

    • do Tomasz – a może jeszcze wysyłaj gołębie pocztowe, rób znaki dymne? Nie no. Mamy 21 wiek. PS to wróć do telefonii stacjonarnej i płać 50 zł za samo utrzymanie linii….
      Ehm – niektórym operatorom i pracownikom telefonii to się we łbach poprzewracało. Jest dużo klientów powinno być taniej a Ci robią podwyżki?? Coś mi tu nie gra…

      • Powtórzę raz jeszcze – posiadanie smartfona to nie przymus. Tak, jesli abonament to drogo korzystaj z innych form komunikacji.

        Idąc logiką jest dużo klientów to ma być taniej – czyli za chwilę usługa powinna kosztować „za darmo panie bo jestem waszym klyentem” ?

        A poza tym jeśli firmy mają większe koszty i większe rachunki za prąd (a sieci telekomunikacyjne zużywają go dużo) to wiadomo, ze podniosą ceny a nie wyłożą z oszczędności.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości