Kanały Disney na ferie w otwartym oknie w PLAY NOW

Jak ferie to odpoczynek i rozrywka. Niezależnie od tego, czy wybraliście narty lub snowboard czy pozostanie w domu i ferie w mieście przygotowaliśmy dla najmłodszych i ich rodziców propozycję w PLAY NOW.

Od teraz do końca ferii zimowych kanały (23 lutego) Disney Channel, Disney XD i Disney Junior są dostępne w otwartym oknie dla wszystkich abonentów PLAY NOW!

Na tych kanałach znajdziecie seriale animowane oraz programy edukacyjne, które mogą być dobrym uzupełnieniem zimowej rozrywki. Dobrym pomysłem może być także oglądanie treści w podróży – usługa PLAY NOW dostępna jest nie tylko w kraju, ale i na terenie całego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Disney Channel jest kanałem familijnym, adresowanym do dzieci w wieku 6-12 lat i ich rodzin. Oferuje zarówno atrakcyjne seriale („Soy Luna”, „Zaplątani: Serial”, „Miraculous: Biedronka i Czarny Kot”), jak i filmy kanału Disneya (DCOM), w tym „Następcy” oraz „Następcy 2”. Propozycje programowe kanału Disney Channel koncentrują się wokół wartości, które pomagają dzieciom zmierzyć się z wyzwaniami okresu dorastania i zachęcają do uwierzenia w siebie, podążania za marzeniami oraz spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi.

Disney XD jest kanałem skierowanym do chłopców w wieku 6-14 lat. Miłośnicy Star Wars,
Spider-Mana czy Avengersów na pewno doskonale znają Disney XD, który jest nie tylko domem gwiezdnej sagi od LucasFilm, ale również produkcji ze stajni Marvela. Kanał prezentuje także fascynującą mieszankę komediowych seriali aktorskich i animacji, takich jak „Greenowie w wielkim mieście”, „Wielka Szóstka: Serial” czy dobrze znane wszystkim „Kacze Opowieści”. Dobry humor, świetna zabawa, superbohaterowie i międzygalaktyczne walki – to właśnie Disney XD.

Disney Junior to zabawa, która inspiruje. Kanał adresowany jest do dzieci w wieku 2-7 lat i ich rodzin. Mali widzowie wraz z ulubionymi bohaterami uczą się, rozwijają umiejętności językowe, poznają zagadnienia zdrowego stylu życia oraz kształtują swój rozwój emocjonalny. Disney Junior daje dzieciom prawdziwą radość, zachęcając do śmiechu, śpiewu, tańca, a przede wszystkim zabawy. Do najpopularniejszych seriali Disney Junior należą: „Miki i raźni rajdowcy”, „Vampirina”, „Jej Wysokość Zosia” i „Pidżamersi”.

Po okresie otwartego okna można zatrzymać kanały Disneya na dłużej, dzięki skorzystaniu z atrakcyjnej oferty PLAY NOW TV w promocyjnej cenie już za 10 zł miesięcznie.

Komentarze

  1. gm_k pisze:

    Trochę późno. W pomorskim, śląskim, podkarpackim i lubelskim ferie trwają od 13.01.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski Krzysiek Sylwerski pisze:

      Hmm – mam nadzieję, że te 4 dni minęły najmłodszym szczęśliwie i będę mogły się cieszyć bajkami przez resztę czasu :)Raportuj

  2. Marcin pisze:

    Wy tam skupcie się nad nowymi ofertami pod 5G de facto 4GRaportuj

  3. irr pisze:

    Kto wpadł na pomysł żeby zlikwidować kontakt przez portal Play24?
    Jaka różnica, czy napiszę zgłoszenie przez stronę czy aplikację?
    Ktoś myśli, że dokuczliwość to sposób na utrzymanie klientów?
    Mam SIM w modemie i kontakt przez aplikację jest bardzo niewygodny.
    Nie mogę zmienić hasła do Play24, podczas zmiany, w polu nowe hasło po wpisaniu nowego hasła jest komunikat błędne hasło.
    Sprawdziłam wpisując w tym polu stare, kiedyś poprawne hasło oraz aktualne hasło i tak samo jest komunikat błędne hasło.
    Czy są jakieś nowe ograniczenia długości i rodzajów znaków hasła, o których Play nie poinformował?
    Czy ktoś to wyjaśni?Raportuj

    • KAPO pisze:

      To się nazywa poprawa komunikacji z klientem , dlatego zlikwidowano możliwość pisanie z PLAY 24.. Aby nam wszystkim było lepiej 😃…. Bliższy kontakt bezpośrednio przez Czat z Konsultantem,a on
      kłopoty twe – rozwiąże w MIG , będziesz o wiele bardziej zadowolony 😊… Większość pisze co o tym rozwiązaniu myśli, na forum ….. Tam proszę poczytać , odnoszę się do tych co wymyśli ten pomysł, może wezmą sobie rady klijetòw i zrobią tak jak było poprzednio,choć wątpię ….!Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski Krzysiek Sylwerski pisze:

      Służę odpowiedzią – po pierwsze polecam zainstalować aplikację Play24.
      Co do zgłoszeń – mnóstwo, mnóstwo takich samodzielnie zakładanych nie posiadało wystarczających informacji, by je rozwiązać. Sporo także było takich, gdzie utworzenie zgłoszenia nie było konieczne a wystarczyła krótka odpowiedź nawet bez potrzeby wglądu do konta. Teraz zgłoszenie można utworzyć przez chat lub telefonicznie a konsultant zapyta o wszelkie niezbędne informacje lub nawet odpowie na pytania od ręki.Raportuj

      • Mart pisze:

        U mnie nie można zainstalować aplikacji. Czytam na forum, że regulamin play24 daje możliwość napisania zgłoszenia. Jak widać Play zlewa regulamin i klientów. A Ty Krzysztof tak nie uważasz?Raportuj

      • irr pisze:

        Służysz odpowiedzią, której nie ma. Pytałam dlaczego nie mogę zmienić hasła:
        „Nie mogę zmienić hasła do Play24, podczas zmiany, w polu nowe hasło po wpisaniu nowego hasła jest komunikat błędne hasło.
        Sprawdziłam wpisując w tym polu stare, kiedyś poprawne hasło oraz aktualne hasło i tak samo jest komunikat błędne hasło.
        Czy są jakieś nowe ograniczenia długości i rodzajów znaków hasła, o których Play nie poinformował?”
        No i gdzie Twoja odpowiedź?

        A co do aplikacji – wiele (może większość) osób korzysta ze starych wersji Androida, które już od dawna nie mają poprawek bezpieczeństwa, taki telefon doskonale nadaje się do zwykłych zastosowań ale nie nadaje się do zastosowań wrażliwych, a takim jest korzystanie z aplikacji operatora, więc ludzie z tego rezygnują. Poza tym nie każdy chce i może stale pilnować swojego telefonu. Laptop jest urządzeniem bardziej osobistym, więc lepszym do zastosowań wrażliwych.
        Likwidacja komunikacji przez portal jest dokuczliwym dla klientów błędem z Waszej strony.Raportuj

        • Mart pisze:

          @irr właśnie skończyłem czytać dyskusję na forum Play na temat play24. Pracownik sieci bez ogródek stwierdza że na podstawie niezmienionego regulaminu coś można było a teraz już nie można. Tak właśnie Play to robi. Dla nich regulamin to nic nie znaczący świstek a wygoda klienta nikogo nie interesuje. Liczy się tylko kasa którą można wyrwać.Raportuj

  4. PINOKIO pisze:

    Proste. Mniej konsultantów. Mniejsze koszty. Obsługi zgłoszeń. Weź się dodzwoń. A potem dogadaj.
    Akurat mnie to przekonuje. Takie zwykłe cięcie budżetowe. Równanie do konkurencji. :)
    A kanały dziecięce spoko idea. :)Raportuj

    • Mart pisze:

      Mniejsze koszty dla Play ale kasiora od klientów za telefony do BOK wpadnie. Kasa misiu kasa – to nowa jakość Play.Raportuj

      • KAPO pisze:

        Proszę poczytać panie Sylwerski ,co ludzie myślą o waszym wykoszeniu możliwość napisania zgłoszenia przez Play 24 -mobilnie ( jak to nazywacie polepszeniem tej usługi i pisanie przez Aplikacji 24, wręcz rozmowę z Anną – Heniem itp,nazwiska nie ma niestety,która rozwiąże problem w minutkę ??? ) na forum Play ,tam wszyscy są zadowoleni , więc dziękujemy za taką dobroć !!! 👍👌👍…Raportuj

        • Mart pisze:

          @krzysiek Sylwetki nie dostrzega niewygodnych pytań. Na forum w każdym temacie narzekania na Play. Ale po co odpowiadać, lepiej przyjąć pozycję strusia.Raportuj

  5. MarekJarekDarek pisze:

    Witam, czy jakieś nowe laptopy szykuje Play do oferty? To co jest obecnie i dostępność zwłaszcza ultrabook ów to tak bardzo słabo delikatnie mówiąc. Rozumiem że jest 21 stycznia dopiero ale… Mam wrażenie że obecnie od kilku miesięcy nikt nie dba w PlayStation o oferty… Zero promocji, zero fajnych ofert na przedłużenie… Co się u Was dzieje?Raportuj

  6. MarekJarekDarek pisze:

    *przepraszam miało być w Play nie PlayStation (autokorekta)Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty