Seniorze, #ZostańWDomu z Play – wydłużamy ważność konta i odraczamy daty płatności faktur

Mając na uwadze obecną sytuację chcemy wspierać wszystkich, zwłaszcza najbardziej narażonych. Ułatwiamy komunikację darmowymi pakietami GB czy proponujemy odkodowane kanały w PLAY NOW. Dbając o starsze pokolenie, każda osoba w Play powyżej 65 roku życia otrzyma nieco spokoju:

W ofertach na kartę przedłużamy ważność konta do końca czerwca

W tym czasie nie jest wymagane doładowanie, aby korzystać ze zgromadzonych środków. Z przyczyn technicznych dotyczy to osób, które mają obecnie aktywne konto. Natomiast w przypadku wykorzystania środków będziemy zachęcać do doładowania przez kanały zdalne, takie jak aplikacja Play24, strona doladowania.play.pl czy także możliwość dopisania doładowania konta do rachunku za fakturę przez bliskie osoby.

Dodatkowo w sytuacjach awaryjnych dostępna jest usługa Kredyt dla ofert na Kartę – jeśli na koncie jest mniej niż 1 zł można otrzymać dodatkowy pakiet złotówek, by pozostać w kontakcie. Usługa działa w trzech wersjach, z których można skorzystać, jeżeli stan środków na koncie jest poniżej 1 zł:

  • pakiet 2 złote – przy łącznej wartości Doładowań Użytkownika z ostatniego roku co najmniej 30 złotych
  • pakiet 3 złote – przy łącznej wartości Doładowań Użytkownika z ostatniego roku co najmniej 50 złotych
  • pakiet 5 złotych – przy łącznej wartości Doładowań Użytkownika z ostatniego roku co najmniej 100 złotych

Kwota przydzielonego pakietu zostanie pobrana przy następnym doładowaniu.

Pakiet można aktywować dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta (790 500 500) lub krótkim kodem:

  • dla pakietu 2 złote – *111*802*1#
  • dla pakietu 3 złote – *111*803*1#
  • dla pakietu 5 złotych – *111*805*1#

W ofertach na abonament odraczamy datę płatności za fakturę

Seniorzy korzystający z abonamentu głosowego, internetowego czy na telefon stacjonarny mają dodatkowe dwa tygodnie na opłacanie rachunków. To dodatkowe 14 dni, które pozwolą na bardziej elastyczne podejście do płatności za fakturę. Wszyscy seniorzy objęci akcją otrzymają SMS informujący o nowym, wydłużonym terminie płatności.

Weryfikacja wieku odbywa się poprzez dane, na które zarejestrowana jest usługa.

W planach mamy także udostępnienie specjalnego przewodnika o pierwszych krokach po smartfonie dedykowanego seniorom 🙂

Będziemy informować o kolejnych krokach, które podejmujemy w związku z obecną sytuacją.

Komentarze

  1. KAPI pisze:

    To rozumie że środki promocyjne też są ważne do końca czerwca !??! 👌… Bez doładowania …???.. super…Raportuj

  2. Ziwpjb pisze:

    Jakieś pakieciki neta też by się przydały. Tak jak oferują inne sieci. A przecież PLAY jest jedną z największych ;)Raportuj

  3. devi pisze:

    czy można odblokować połącznia przy braku płatności faktury,dopiero niedługo opłacę fakturę,tylko problem taki że nie mam kontaktu z mężem który jest za granicą i razem jesteśmy w playRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty