#ZostanWDomu z Play – jesteśmy przygotowani na zwiększony ruch w sieci i pozostajemy do dyspozycji
Drodzy Klienci!
W obecnej sytuacji związanej z wirusem COVID-19 jesteśmy świadomi, jak ważny jest kontakt z rodziną, bliskimi, czy też możliwość kontynuowania aktywności zawodowej.
W ostatnich dniach natężenie ruchu głosowego w sieci Play wzrosło o 30%, natomiast ruch transmisji danych w ciągu dnia wzrasta o 40% i wyrównuje się wieczorem do standardowego poziomu. Nasz dział techniczny nieustannie monitoruje i optymalizuje funkcjonowanie sieci, aby zapewnić niezakłócony dostęp do świadczonych usług. Sieć Play została zaprojektowania w sposób, który uwzględnia jej większe niż standardowe wykorzystanie, tak jak na przykład w Sylwestra lub podczas największych wydarzeń sportowych.
Salony Play pozostaną otwarte w lokalizacjach, na które zezwalają obecne rozporządzenia. Z uwagi na dynamiczną sytuację, przed wizytą w sklepie zachęcamy do sprawdzenia, czy jest on czynny. Numery telefonów do salonów można znaleźć na stronie play.pl/pomoc/salony-play.html. Wszyscy pracownicy sklepów, które pozostaną otwarte, zostali poinstruowani o zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Rozszerzyliśmy też codzienne procedury higieny i bezpieczeństwa zapewniając m. in. silniejsze środki do dezynfekcji.
Zachęcamy jednak wszystkich do zdalnych form kontaktu. Biuro Obsługi Klienta Play pozostaje dostępne pod numerem telefonu 790 500 500 i w aplikacji Play24. Przypominamy również, że kontynuujemy dostawę kurierską kart SIM oraz urządzeń zakupionych w zdalnych kanałach sprzedaży bez dodatkowych opłat.
Play ściśle stosuje się do zaleceń polskich władz i monitoruje informacje przekazywane przez Główny Inspektorat Sanitarny.
O wszelkich nowych rozwiązaniach będziemy informować na bieżąco.
Łał…niesamowiteRaportuj
A co dokładnie z tego wynika? O jakie lokalizacje chodzi?Raportuj
Witam!Chciałem zapytać o kartę grupową w ofercie „Duet Nielimitowany”.Skończyła mi się umowa więc przeniosłem numery do innej sieci.Wczoraj dzwoni do mnie ktoś z Play i mówi,że mam nie wyłączona jakaś kartę grupową i że naliczą mi opłatę za nią.Karta dwa lata przeleżała w szufladzie,nawet nie otwarta jest.Dlaczego więc Play naliczą opłatę za coś co jest nawet nie opakowane.W umowie było napisane,że jeśli nie używasz to nie płacisz.Pozdrawiam.PawełRaportuj
Napisz proszę na czacie w aplikacji Play24 lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta pod numer 760 500 500.Raportuj
Inni dają dodatkowe GB a Wy… suchy komunikat
WOW SZAŁ, NORMALNIE SZAłRaportuj
Zamiast narzekać miej ze sobą dual sima i 2 karty swoich pewniaków/operatów.Zawsze w przypadku awarii czy braku zasięgu jednego z nich,masz tą drugą opcję.I to samo tyczy się bonusów etc.Ja prywatny mam w P4 a tzw śmieciowy/służbowy w Orange.Raportuj
płacz, żebranie o GB w czasach jak no-limit kosztuje 25 zł.Raportuj
@Adam Nie ma no-limit na GBRaportuj
Chyba włączyli roaming sieci Plus bo nagle dzisiaj się pojawił zasięg. Rozmowy przez wbudowany WiFi Calling doprowadzały mnie do szlalu. Minuta połączenia i zrywa.. Na innym VoIP przez zoiper nie mam z tym problemu dzwoniąc przez WiFi (VoIP samorobka w domu mam modem huwawei z kartą SIM play 2g + centrala asterisk) i wszystko działa jak trzeba. Jestem zły już na tyle że szukałem wczoraj zmiany operatora na innego, może to poskutkowało???! Gdzie te nadajniki co miały byc budowane w pobliżu? Zgody są, masztów brak.Raportuj
Dodatkowe GB są przy przedłużeniu umowy ;-) w zależnosci od oferty możesz mieć podwojone GB na 12/6/3 msc ;-)Raportuj
Czy macie kłopoty z VoLTE lub je wyłączyliście? W Warszawie nie działa…Raportuj
Z volte problemy są już od dawna. Podczas rozmowy moje słowa u rozmówcy są zniekształcane. Gdy wyłączę volte jest ok (choć wolniej nawiązuje połączenia). Infolinia nie widzi problemu, mówi że jest wszystko w porządku.Raportuj
Nie mam informacji o zakłóceniach VoLTE – przed chwilą sprawdzałem u siebie i wszystko działało poprawnie.Raportuj
Witam, jak mogę się skontaktować z numeru innej sieci w sprawie kończącej się umowy na internet?????Raportuj
790 500 500 – działa z każdej sieciRaportuj
Dlaczego salony play w galeriach handlowych są otwarte??! Niepoważni jestescie? Epidemia, zostań w domu etc a w salony w galeriach otwieracie??Raportuj
„Salony Play pozostaną otwarte w lokalizacjach, na które zezwalają obecne rozporządzenia.” – w centrach powyżej 2000 m2 salony są zamknięte.Raportuj
Panie Krzysztofie, mija się Pan chyba z prawdą, a jeśli nie to proszę o stanowisko w oparciu o poniższe.
Pierwsza, lepsza lokalizacja w Polsce. Galeria Świdnicka od wczoraj, zgodnie z Rozporządzeniem z piątku zamknięta, poza Państwa Salonem Play. Źródło: https://swidnica24.pl/2020/03/galeria-swidnicka-po-wprowadzeniu-stanu-zagrozenia-epidemicznego-foto/
Moja znajoma z Wrocławia udzieliła mi dzisiaj szokującej informacji, że Państwa Salon w Alei Bielany również był otwarty. Panie Krzysztofie, gdzie to można zgłosić? Sanepid? Policja? Podpowie Pan?
Jestem pełen podziwu jak taka duża marka pozwala sobie na takie ryzyko. WSTYD.Raportuj
Nie są zamknięte. Sami wymuszacie otwieranie takich salonów. Chcecie by klienci zostali w domu to czemu otwieracie salony by ściagać klientów po umowy.Raportuj
I serio takie podejście nazywacie dbaniem o zdrowie pracownika i klienta? Czy w ogóle Was to interesuje, że to właśnie w salonie pracownik jest najbardziej narażony na kontakt z nosicielem? Nie ma tu znaczenia wielkość sklepu i czy centrum handlowego. To, że zapewniliście silniejsze żele antybakteryjne pomoże tyle co nic. Co powiecie takiej osobie, która nie daj Boże się zarazi i później przeniesie to na innych z rodziny? Że kasa się musiała zgadzać? Że trzeba opłacić prezesów i celebrytów? Skoro zeszły rok był taki rekordowy, to czy nie można na te dwa tygodnie zamknąć wszystkich salonów? A nie, nie chwila, mamy gdzieś naszych pracowników, ono są tylko po to żeby na nas zarabiać. I proszę mi tu nie wyjeżdżać z tekstami, żeby nie panikować. Sytuacja jest już bardzo poważna, a przykład Włoch pokazuje jaka może jeszcze być.Raportuj
Moi drodzy, myślę że nikomu nic się nie stanie jak salony Play i nie tylko zostaną na ten czas zamknięte. Zdrowie i życie ludzi jest ważniejsze niż nowa taryfa.Raportuj
Zgadza się – masz rację! Tylko są procedury, których naprawdę nie da się przeprowadzić zdalnie ze względu na bezpieczeństwo danych i obowiązujące prawo. Bardzo dużo salonów jest zamkniętych – otwarte jest tylko niezbędne minimum, w których można dokonać np. wymiany karty SIM. Wszystkich zachęcamy do zarządzania kontem zdalnie przez Play24 lub telefon 790 500 500.Raportuj
Przedłużcie 10 GB za doładowanie do 30 czerwca, bo inaczej będę musiał wyjść, żeby zmienić sieć ;)Raportuj
Wszystkiego Najlepszego z okazji 13 urodzin Telekomu! :-D coś cicho o świętowaniu tej okrągłej rocznicy ;-)Raportuj
Salony jak salony, wszyscy na etacie. A co mają powiedzieć doradcy biznesowi, gdzie wszyscy są na samozatrudnieniu. Nie ma szprzedaży , nie ma kasy, a żyć trzeba.Raportuj
Orange daje darmowe pakiety 10 GB każdemu klientowi bez konieczności doładowania konta. A w Play trzeba doładować konto za 5 zł!Raportuj
5 zł? Musisz doładować za całe 5 zł, nie no masakra😁 nie starczy do końca miesiąca.
Ludzie powariowali, kiedyś każdy około 100 zł płacił rachunki i było dobrze, a teraz płacz i lament że trzeba płacić 5 zł.Raportuj
To, o czym piszesz zostało ogłoszone w lutym. Dziękuję za uwagę.Raportuj
Zostań w domu?? Brak szacunku. Czy tylko my widzimy pustki na ulicach ? Czy tylko my widzimy zagrożenie zarażenia?-Czyt.Mali ludzie-popychadla playa, góra która siedzi w ciepłych domach nie widzi problemu. Największy operator? Chyba pod względem nie odpowiedzialnościRaportuj
@Adam naucz się czytać ze zrozumieniem. Słyszałeś o konkurencji na rynku. Skoro 5 zł to bardzo mało to po co Play wymaga doładowania konta kwotą 5 zł?Raportuj
Słyszałem o konkurencji, zmieńcie sieć jak nie chcecie płacić 5 zł, w czym problem a nie narzekanie.Raportuj
@Adam Nie każdy płacił 100 zł abonamentu za telefon. Co za bzdury człowieku piszesz!Raportuj
XXI wiek. WHO ogłasza pandemię, a Wy burzycie się o darmowe Gigabajty. Ludzie, „przełączcie” priorytety, bo żal Was…Raportuj
Jak trudniejszy temat to próżno tu szukać odpowiedzi. Za to na posty o doładowaniach za 5 zł a i owszem. Panie Krzysztofie to pana się tyczy.
Tak na marginesie jak do powyższej informacji ma się fakt, że w niektórych galeriach salony są otwarte? I to w tych większych. Pewnie pan nie odpowie bo podobnie jak reszta ma pan pracę zdalną i niczym się nie przejmuje.Raportuj
Będziemy odpowiadać, przygotowujemy informację na ten temat.
Nawet nie zdaje sobie Pan sprawy, ile mamy pracy podczas „pracy zdalnej” – również w weekend i poza standardowymi godzinami pracy biurowej 9-17. Dbając o dobro i bezpieczeństwo mając na uwadze obecną sytuację byłbym wdzięczny za powstrzymanie się od komentarzy, które nam tej pracy dokładają.Raportuj
Ale tu nie chodzi to czy macie dużo czy mało pracy, tego nikt nie zarzuca. Chodzi o przejaw czystej hipokryzji, gdy na blogu pojawia się info dla klientów z propozycją jak mają spędzić czas w domu i żeby właśnie zostać w domu, a w tym samym czasie konsultanci muszą być w salonie. Po prostu brak słów.Raportuj
W tym czasie tysiące ludzi pracuje zdalnie. Dzieci muszą przebywać w domu. Jedne firmy jak Orange próbują pomóc nam oferując swoim abonentom darmowe GB a inne jak Play wymagają doładowania 5 zł. W tej sytuacji warto spojrzeć na firmy telekomunikacyjne pod kątem prospołecznego zaangażowania!Raportuj
To tylko 5 zł, a Play jest firmą, która ma zarabiać, a nie organizacją dobroczynną.Raportuj
Pani Agnieszko – na chwilę obecną w związku z panującą sytuacją odblokowaliśmy pakiety Extra i Kids, o czym pisaliśmy tutaj https://blogplay.pl/2020/03/zostan-w-domu-z-play-now-40-kanalow-odkodowane-do-konca-marca/. Promocja, o której Pani pisze nie jest związana z bieżącymi wydarzeniami, została ogłoszona miesiąc temu.Raportuj
Orange też zarabia i oferuje darmowe pakiety 10 GB za darmo! A Play co oferuje za darmo?Raportuj
Już Pani odpisałem, ale pozwolę sobie wkleić komentarz jeszcze raz:
Pani Agnieszko – na chwilę obecną w związku z panującą sytuacją odblokowaliśmy pakiety Extra i Kids, o czym pisaliśmy tutaj https://blogplay.pl/2020/03/zostan-w-domu-z-play-now-40-kanalow-odkodowane-do-konca-marca/. Promocja, o której Pani pisze nie jest związana z bieżącymi wydarzeniami, została ogłoszona miesiąc temu.Raportuj
Taki wirus powinien łapać tylko ludzi głupich. A tych, jak widać nie brakuje w PL skoro dla nich największym zmartwieniem jest darmowy GB :DRaportuj
W związku z obecną sytuacją macie jakieś plany, by umożliwić przeniesienie numeru bądź wymianę karty SIM bez wychodzenia z domu?Raportuj
Salony Play w galeriach otwarte ?!jakim prawem narażacie swoich pracowników? Jakim prawem zmuszanie ich do pracy w trudnych czasach ? W czasie pandemi gdzie większość firm i jednostek zamyka bądź ogranicza funkcjonowanie w celu zapewnienia bezpieczeństwa swoim pracownikom !!!! Proszę zapoznajcie się z linkiem może pojedziecie za przykładem!!!!
https://antyweb.pl/plus-otwiera-swoje-salony-w-galeriach-handlowych-fake-news/Raportuj
Polecam przeczytać przed rzucaniem treści niezgodnych z prawdą: https://gsmonline.pl/artykuly/play-otwiera-salony-koronawirusRaportuj
Osoby komentujące fakt, iż niektóre salony są otwarte chyba w nich pracują. Wirusa nie pozbędziemy się szybko z naszego życia, więc trzeba starać się normalnie funkcjonować. Pozdrawiam i życzę nabrania dystansu do otaczającej rzeczywistości.Raportuj
Skoro co dla niektórych z tego forum pieniądze i darmowe GB nie liczą się to przekażcie po 500 zł czy 1000 zł na pomoc biednym, którzy potrzebują dzisiaj pomocy zamiast pisać bzdury na tym forum. Po co latacie do polskich marketów i wykupujecie tańszą żywność. Wasze zachowanie to prawdziwa hipokryzja!!!Raportuj
Informuję, że będę ukrywał posty, które celowo wprowadzają czytelników w błąd. Sytuacja traktujemy poważnie i nie będziemy pozwalać na sianie nieuzasadnionej paniki.Raportuj
Ja jako DB napiszę troszkę w innym tonie. Dziękuję osobom odpowiedzialnym za rynek biznesowy, za informację z dnia wczorajszego i za pomoc w kwestiach oferty, i całej otoczki z prowadzeniem sprzedaży. Szczegółów nie podam, ale każde wsparcie jest ważne, bo ciężki mamy teraz czas.
Pozdrawiam i trzymajmy się razem. Wsparcie jest ważne nawet te najmniejsze.Raportuj
W związku ze zwiększonym ruchem internetowym znieście limity prędkości transferu danych z pełną prędkością na kartach służących do internetu. Co najmniej do zakończenia tego co się obecnie dzieje. Uczniowie prawdopodobnie będą dalej przebywać w domach. A więc będzie prowadzona nauka via internet. A co za tym idzie obecne limity szybko się wyczerpią.Raportuj
Co z tymi promocjami na internet w Playu?Raportuj
Zgodnie z obietnicą – ukryłem tymczasowo komentarze z fake newsami, wprowadzające błąd, siejące panikę i bez zachowania kultury wypowiedzi.
Fakty są takie:
– zdecydowana większość salonów jest zamknięta
– punkty w centrach handlowych są otwarte jedynie tam, gdzie na danym obszarze nie ma innych salonów, dzięki którym moglibyśmy zapewnić obsługę klientów
– zmniejszyliśmy liczbę pracowników w salonach
– każdego pracownika poinstruowaliśmy co do zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego
– rozszerzyliśmy codzienne procedury higieny i bezpieczeństwa zapewniając m. in. silniejsze środki do dezynfekcji
– pracownicy mają prawo odmówić obsługi osób, które stanowią ryzyko dla ich zdrowiaRaportuj
A co z tymi ludźmi którzy pracują w tych salonach traktujecie ich jak śmieci w tym momencie jak ludzi drugiej kategorii bo nie sprzedajecie czegoś bez czego nie można żyć! Zmuszacie ludzi do pracy ? W takim razie jako klient jestem pierwszy który wybierze innego operatoraRaportuj
Nie. Traktujemy ich jak odpowiedzialnych i kompetentnych pracowników. Ich grafiki układane są na bieżąco a godziny pracy są skrócone. Praca konsultantów nie polega na sprzedaży a na udzielaniu klientom pomocy i informacji. Oczywiście są obawy, ale stosujemy maksimum środków bezpieczeństwa.Raportuj
Nie wiem co bierzesz, ale zmniejsz dawkę, bo za bardzo wchodzi ;)Raportuj
Ta odpowiedź do mnie czy do Przema? 🙃Raportuj
Czy w związku z akcją #ZostanWDomu istnieje możliwość rozwiązania umowy bez konieczności wizyty w salonie? Chciałbym wysłać wypowiedzenie podpisane podpisem kwalifikowanym, niestety nigdzie nie mogę znaleźć adresu e-mail, na który mógłbym je wysłać.Raportuj
Wyślij skan z własnoręcznym podpisem na ok@pomocplay.plRaportuj
Nie są usunięte komentarze te które mówią nie prawdę lub sieją panikę, a te które są dla Was niewygodne. Brak poszanowania pracownika, łamanie przepisów i hipokryzja. Wizerunkowa klapa.Raportuj
Zawsze, ale to zawsze zostawiam komentarze merytoryczne. Proszę, przeczytaj jeszcze raz komentarz z pogrubioną czcionką.Raportuj