#ZostanWDomu z Play – jesteśmy przygotowani na zwiększony ruch w sieci i pozostajemy do dyspozycji

Udostępnij

Drodzy Klienci!

 

W obecnej sytuacji związanej z wirusem COVID-19 jesteśmy świadomi, jak ważny jest kontakt z rodziną, bliskimi, czy też możliwość kontynuowania aktywności zawodowej.

W ostatnich dniach natężenie ruchu głosowego w sieci Play wzrosło o 30%, natomiast ruch transmisji danych w ciągu dnia wzrasta o 40% i wyrównuje się wieczorem do standardowego poziomu. Nasz dział techniczny nieustannie monitoruje i optymalizuje funkcjonowanie sieci, aby zapewnić niezakłócony dostęp do świadczonych usług. Sieć Play została zaprojektowania w sposób, który uwzględnia jej większe niż standardowe wykorzystanie, tak jak na przykład w Sylwestra lub podczas największych wydarzeń sportowych.

Salony Play pozostaną otwarte w lokalizacjach, na które zezwalają obecne rozporządzenia. Z uwagi na dynamiczną sytuację, przed wizytą w sklepie zachęcamy do sprawdzenia, czy jest on czynny. Numery telefonów do salonów można znaleźć na stronie play.pl/pomoc/salony-play.html. Wszyscy pracownicy sklepów, które pozostaną otwarte, zostali poinstruowani o zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Rozszerzyliśmy też codzienne procedury higieny i bezpieczeństwa zapewniając m. in. silniejsze środki do dezynfekcji.

Zachęcamy jednak wszystkich do zdalnych form kontaktu. Biuro Obsługi Klienta Play pozostaje dostępne pod numerem telefonu 790 500 500 i w aplikacji Play24. Przypominamy również, że kontynuujemy dostawę kurierską kart SIM oraz urządzeń zakupionych w zdalnych kanałach sprzedaży bez dodatkowych opłat.

Play ściśle stosuje się do zaleceń polskich władz i monitoruje informacje przekazywane przez Główny Inspektorat Sanitarny.

O wszelkich nowych rozwiązaniach będziemy informować na bieżąco.

Zespół PLAY

Zobacz więcej

61 KOMENTARZE

    • Witam!Chciałem zapytać o kartę grupową w ofercie „Duet Nielimitowany”.Skończyła mi się umowa więc przeniosłem numery do innej sieci.Wczoraj dzwoni do mnie ktoś z Play i mówi,że mam nie wyłączona jakaś kartę grupową i że naliczą mi opłatę za nią.Karta dwa lata przeleżała w szufladzie,nawet nie otwarta jest.Dlaczego więc Play naliczą opłatę za coś co jest nawet nie opakowane.W umowie było napisane,że jeśli nie używasz to nie płacisz.Pozdrawiam.Paweł

      • Napisz proszę na czacie w aplikacji Play24 lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta pod numer 760 500 500.

    • Zamiast narzekać miej ze sobą dual sima i 2 karty swoich pewniaków/operatów.Zawsze w przypadku awarii czy braku zasięgu jednego z nich,masz tą drugą opcję.I to samo tyczy się bonusów etc.Ja prywatny mam w P4 a tzw śmieciowy/służbowy w Orange.

        • Chyba włączyli roaming sieci Plus bo nagle dzisiaj się pojawił zasięg. Rozmowy przez wbudowany WiFi Calling doprowadzały mnie do szlalu. Minuta połączenia i zrywa.. Na innym VoIP przez zoiper nie mam z tym problemu dzwoniąc przez WiFi (VoIP samorobka w domu mam modem huwawei z kartą SIM play 2g + centrala asterisk) i wszystko działa jak trzeba. Jestem zły już na tyle że szukałem wczoraj zmiany operatora na innego, może to poskutkowało???! Gdzie te nadajniki co miały byc budowane w pobliżu? Zgody są, masztów brak.

    • Dodatkowe GB są przy przedłużeniu umowy ;-) w zależnosci od oferty możesz mieć podwojone GB na 12/6/3 msc ;-)

    • Z volte problemy są już od dawna. Podczas rozmowy moje słowa u rozmówcy są zniekształcane. Gdy wyłączę volte jest ok (choć wolniej nawiązuje połączenia). Infolinia nie widzi problemu, mówi że jest wszystko w porządku.

      • Nie mam informacji o zakłóceniach VoLTE – przed chwilą sprawdzałem u siebie i wszystko działało poprawnie.

      • Dlaczego salony play w galeriach handlowych są otwarte??! Niepoważni jestescie? Epidemia, zostań w domu etc a w salony w galeriach otwieracie??

        • „Salony Play pozostaną otwarte w lokalizacjach, na które zezwalają obecne rozporządzenia.” – w centrach powyżej 2000 m2 salony są zamknięte.

          • Panie Krzysztofie, mija się Pan chyba z prawdą, a jeśli nie to proszę o stanowisko w oparciu o poniższe.

            Pierwsza, lepsza lokalizacja w Polsce. Galeria Świdnicka od wczoraj, zgodnie z Rozporządzeniem z piątku zamknięta, poza Państwa Salonem Play. Źródło: https://swidnica24.pl/2020/03/galeria-swidnicka-po-wprowadzeniu-stanu-zagrozenia-epidemicznego-foto/

            Moja znajoma z Wrocławia udzieliła mi dzisiaj szokującej informacji, że Państwa Salon w Alei Bielany również był otwarty. Panie Krzysztofie, gdzie to można zgłosić? Sanepid? Policja? Podpowie Pan?

            Jestem pełen podziwu jak taka duża marka pozwala sobie na takie ryzyko. WSTYD.

          • Nie są zamknięte. Sami wymuszacie otwieranie takich salonów. Chcecie by klienci zostali w domu to czemu otwieracie salony by ściagać klientów po umowy.

          • I serio takie podejście nazywacie dbaniem o zdrowie pracownika i klienta? Czy w ogóle Was to interesuje, że to właśnie w salonie pracownik jest najbardziej narażony na kontakt z nosicielem? Nie ma tu znaczenia wielkość sklepu i czy centrum handlowego. To, że zapewniliście silniejsze żele antybakteryjne pomoże tyle co nic. Co powiecie takiej osobie, która nie daj Boże się zarazi i później przeniesie to na innych z rodziny? Że kasa się musiała zgadzać? Że trzeba opłacić prezesów i celebrytów? Skoro zeszły rok był taki rekordowy, to czy nie można na te dwa tygodnie zamknąć wszystkich salonów? A nie, nie chwila, mamy gdzieś naszych pracowników, ono są tylko po to żeby na nas zarabiać. I proszę mi tu nie wyjeżdżać z tekstami, żeby nie panikować. Sytuacja jest już bardzo poważna, a przykład Włoch pokazuje jaka może jeszcze być.

          • Moi drodzy, myślę że nikomu nic się nie stanie jak salony Play i nie tylko zostaną na ten czas zamknięte. Zdrowie i życie ludzi jest ważniejsze niż nowa taryfa.

            • Zgadza się – masz rację! Tylko są procedury, których naprawdę nie da się przeprowadzić zdalnie ze względu na bezpieczeństwo danych i obowiązujące prawo. Bardzo dużo salonów jest zamkniętych – otwarte jest tylko niezbędne minimum, w których można dokonać np. wymiany karty SIM. Wszystkich zachęcamy do zarządzania kontem zdalnie przez Play24 lub telefon 790 500 500.

  1. Przedłużcie 10 GB za doładowanie do 30 czerwca, bo inaczej będę musiał wyjść, żeby zmienić sieć ;)

  2. Wszystkiego Najlepszego z okazji 13 urodzin Telekomu! :-D coś cicho o świętowaniu tej okrągłej rocznicy ;-)

  3. Salony jak salony, wszyscy na etacie. A co mają powiedzieć doradcy biznesowi, gdzie wszyscy są na samozatrudnieniu. Nie ma szprzedaży , nie ma kasy, a żyć trzeba.

  4. Orange daje darmowe pakiety 10 GB każdemu klientowi bez konieczności doładowania konta. A w Play trzeba doładować konto za 5 zł!

    • 5 zł? Musisz doładować za całe 5 zł, nie no masakra😁 nie starczy do końca miesiąca.
      Ludzie powariowali, kiedyś każdy około 100 zł płacił rachunki i było dobrze, a teraz płacz i lament że trzeba płacić 5 zł.

  5. Zostań w domu?? Brak szacunku. Czy tylko my widzimy pustki na ulicach ? Czy tylko my widzimy zagrożenie zarażenia?-Czyt.Mali ludzie-popychadla playa, góra która siedzi w ciepłych domach nie widzi problemu. Największy operator? Chyba pod względem nie odpowiedzialności

  6. @Adam naucz się czytać ze zrozumieniem. Słyszałeś o konkurencji na rynku. Skoro 5 zł to bardzo mało to po co Play wymaga doładowania konta kwotą 5 zł?

  7. XXI wiek. WHO ogłasza pandemię, a Wy burzycie się o darmowe Gigabajty. Ludzie, „przełączcie” priorytety, bo żal Was…

  8. Jak trudniejszy temat to próżno tu szukać odpowiedzi. Za to na posty o doładowaniach za 5 zł a i owszem. Panie Krzysztofie to pana się tyczy.
    Tak na marginesie jak do powyższej informacji ma się fakt, że w niektórych galeriach salony są otwarte? I to w tych większych. Pewnie pan nie odpowie bo podobnie jak reszta ma pan pracę zdalną i niczym się nie przejmuje.

    • Będziemy odpowiadać, przygotowujemy informację na ten temat.
      Nawet nie zdaje sobie Pan sprawy, ile mamy pracy podczas „pracy zdalnej” – również w weekend i poza standardowymi godzinami pracy biurowej 9-17. Dbając o dobro i bezpieczeństwo mając na uwadze obecną sytuację byłbym wdzięczny za powstrzymanie się od komentarzy, które nam tej pracy dokładają.

      • Ale tu nie chodzi to czy macie dużo czy mało pracy, tego nikt nie zarzuca. Chodzi o przejaw czystej hipokryzji, gdy na blogu pojawia się info dla klientów z propozycją jak mają spędzić czas w domu i żeby właśnie zostać w domu, a w tym samym czasie konsultanci muszą być w salonie. Po prostu brak słów.

  9. W tym czasie tysiące ludzi pracuje zdalnie. Dzieci muszą przebywać w domu. Jedne firmy jak Orange próbują pomóc nam oferując swoim abonentom darmowe GB a inne jak Play wymagają doładowania 5 zł. W tej sytuacji warto spojrzeć na firmy telekomunikacyjne pod kątem prospołecznego zaangażowania!

  10. Taki wirus powinien łapać tylko ludzi głupich. A tych, jak widać nie brakuje w PL skoro dla nich największym zmartwieniem jest darmowy GB :D

    • W związku z obecną sytuacją macie jakieś plany, by umożliwić przeniesienie numeru bądź wymianę karty SIM bez wychodzenia z domu?

  11. Osoby komentujące fakt, iż niektóre salony są otwarte chyba w nich pracują. Wirusa nie pozbędziemy się szybko z naszego życia, więc trzeba starać się normalnie funkcjonować. Pozdrawiam i życzę nabrania dystansu do otaczającej rzeczywistości.

  12. Skoro co dla niektórych z tego forum pieniądze i darmowe GB nie liczą się to przekażcie po 500 zł czy 1000 zł na pomoc biednym, którzy potrzebują dzisiaj pomocy zamiast pisać bzdury na tym forum. Po co latacie do polskich marketów i wykupujecie tańszą żywność. Wasze zachowanie to prawdziwa hipokryzja!!!

  13. Informuję, że będę ukrywał posty, które celowo wprowadzają czytelników w błąd. Sytuacja traktujemy poważnie i nie będziemy pozwalać na sianie nieuzasadnionej paniki.

  14. Ja jako DB napiszę troszkę w innym tonie. Dziękuję osobom odpowiedzialnym za rynek biznesowy, za informację z dnia wczorajszego i za pomoc w kwestiach oferty, i całej otoczki z prowadzeniem sprzedaży. Szczegółów nie podam, ale każde wsparcie jest ważne, bo ciężki mamy teraz czas.
    Pozdrawiam i trzymajmy się razem. Wsparcie jest ważne nawet te najmniejsze.

  15. W związku ze zwiększonym ruchem internetowym znieście limity prędkości transferu danych z pełną prędkością na kartach służących do internetu. Co najmniej do zakończenia tego co się obecnie dzieje. Uczniowie prawdopodobnie będą dalej przebywać w domach. A więc będzie prowadzona nauka via internet. A co za tym idzie obecne limity szybko się wyczerpią.

  16. Zgodnie z obietnicą – ukryłem tymczasowo komentarze z fake newsami, wprowadzające błąd, siejące panikę i bez zachowania kultury wypowiedzi.
    Fakty są takie:
    – zdecydowana większość salonów jest zamknięta
    – punkty w centrach handlowych są otwarte jedynie tam, gdzie na danym obszarze nie ma innych salonów, dzięki którym moglibyśmy zapewnić obsługę klientów
    – zmniejszyliśmy liczbę pracowników w salonach
    – każdego pracownika poinstruowaliśmy co do zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego
    – rozszerzyliśmy codzienne procedury higieny i bezpieczeństwa zapewniając m. in. silniejsze środki do dezynfekcji
    – pracownicy mają prawo odmówić obsługi osób, które stanowią ryzyko dla ich zdrowia

  17. A co z tymi ludźmi którzy pracują w tych salonach traktujecie ich jak śmieci w tym momencie jak ludzi drugiej kategorii bo nie sprzedajecie czegoś bez czego nie można żyć! Zmuszacie ludzi do pracy ? W takim razie jako klient jestem pierwszy który wybierze innego operatora

    • Nie. Traktujemy ich jak odpowiedzialnych i kompetentnych pracowników. Ich grafiki układane są na bieżąco a godziny pracy są skrócone. Praca konsultantów nie polega na sprzedaży a na udzielaniu klientom pomocy i informacji. Oczywiście są obawy, ale stosujemy maksimum środków bezpieczeństwa.

  18. Czy w związku z akcją #ZostanWDomu istnieje możliwość rozwiązania umowy bez konieczności wizyty w salonie? Chciałbym wysłać wypowiedzenie podpisane podpisem kwalifikowanym, niestety nigdzie nie mogę znaleźć adresu e-mail, na który mógłbym je wysłać.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości