#ZostańWDomu i odbierz nawet 10 GB za darmo

Udostępnij

Wiemy, jaką popularnością cieszą się akcje, gdzie możecie zgarnąć dodatkowy pakiet danych 🙂

Dlatego też od jutra (28.04) ruszamy z promocją, w ramach której znowu możecie zgarnąć nawet 10 GB za darmo! Jednocześnie chcemy budować odpowiedzialną postawę i prosić Was o (w miarę możliwości) pozostanie w domu.

Jak je zdobyć? W naszej aplikacji Play24 na pulpicie znajdziecie taką sekcję:

 

Poza informacją, ile osób korzysta z promocji znajdziecie tam też przycisk Wejdź do akcji. Po jego naciśnięciu będziecie mogli potwierdzić, że jesteście w domu. Można to zrobić raz dziennie. Po 3 takich potwierdzeniach z rzędu otrzymacie darmowy 1 GB. Oczywiście całość można powtórzyć przez 30 dni od pierwszego kliknięcia przycisku, co daje łącznie nawet 10 GB do odebrania.

Aby żaden dzień Wam nie umknął, możecie także włączyć powiadomienia z aplikacji, które będą przypominać o potrzebie kliknięcia w przycisk.

Nie, w żadnym wypadku nie sprawdzamy Waszej lokalizacji, zwłaszcza bez Waszej wiedzy i zgody. Wystarczą nam deklaracje z Waszej strony 🙂

Dla kogo jest ta promocja? Przede wszystkim dla użytkowników aplikacji w wersji od 6.15 – koniecznie zaktualizujcie ją w sklepach Google Play oraz App Store. Skorzystać mogą z niej zarówno klienci z naszymi abonamentami, MIXami jak i ofertami na kartę. A jak ktoś chciałby zapoznać się ze szczegółamim, to regulamin jest dostępny w Play24.

Zobacz więcej

89 KOMENTARZE

  1. Przydałaby się następujące informacje:
    – ile ten 1GB jest ważny,
    – czy poszczególne te paczki 1GB się łączą i wzajemnie przedłużają,
    – czy 1GB trafia na subkonto, na którym było 30GB z ostatniej promocji (GB za doładowanie) ważnych do 30 kwietnia,
    – czy jednak na subkonto ze zwykłymi pakietami GB, czy może na jeszcze inne subkonto,
    – no i czy trafiając na dane subkonto, przedłuża GB które się tam już znajdują (np. o 30 dni).

    Część tych informacji będzie można odczytać z regulaminu, a część jest głęboko ukryta w systemie, i tylko pewien Pan Informatyk wie jak daną promocję zakodował w systemie (a nie wie tego żaden PR, czy pracownik infolinii czy salonu).

    Oczywiście wszystko jest do „odkrycia” metodami praktycznymi już podczas działania promocji ale dobrze by było widzieć takie rzeczy chociaż 1 dzień wcześniej…

  2. Panie Krzysztofie wiem że to nie ten temat ale tylko tu Pan jest i moje pytanie brzmi czemu są zawsze 3 miesięczne opóźnienia w aktualizacjach na Samsung Galaxy S9+ ?? Konkurencja już dawno wydała takowe aktualizacje na bieżący miesiąc kwiecień 2020 a Play nadal ze Stycznia 2020. Mógłby Panie Krzysztofie się dowiedzieć czemu są takie opóźnienia ??

    • Z tego co widzę to dwóch operatorów ma oprogramowanie z poprawkami na dzień 1 marca (a nie kwietnia) i dwóch (w tym my) na 1 stycznia. Dopytam się, kiedy można spodziewać się aktualizacji.

      • Teraz patrzę i stan na teraz to XEO i Plus mają poprawki zabezpieczeń na Kwiecień 2020 a Orange , T-mobile na Marzec 2020 a Play Styczeń 2020. Nie zmienia to faktu że Play może i wydał jako pierwszy Android 10 ale nadal jest w tyle za innymi z poprawkami zabezpieczeń i samymi aktualizacjami . Na pewno to nie jest wina Samsung Polska bo wydał na początku Kwietnia aktualizacje z poprawkami. Jeśli nadal ta kto będzie wyglądać do zdejmę brand Play i problem się skończy :)

          • Teraz już wszyscy prócz Play mają aktualne poprawki zabezpieczeń na Kwiecień 2020. Ciekawe czy i w ogóle Play wyda aktualizacje, skoro tyle ma z tym kłopotu :(

  3. „…A jak ktoś chciałby zapoznać się ze szczegółamim, to regulamin jest dostępny w Play24.”
    Ciężko jest podać link do regulaminu dla wszystkich???

  4. Ciężko, bo regulaminu nie ma. Jest w trakcie przygotowania i ostatnich szlifów i poprawek. Nie ma więc do niego linka.

    Ale co gorsze, nie ma go też w Play24 – informacja podana przez @Krzyśka o tym, nie jest prawdziwa, jak zresztą sporo innych rzeczy podawanych przez PR dowolnej firmy…

  5. Dokładnie , gdzie ten regulamin ???? Krzysztof ratuj …..Aplikacja b!ad ,regulaminu 0….!!! Jak zwykle na początku …

  6. Czy doczekamy się tego regułlaminu dzisiaj ???!!! Bo chyba promocja ruszyła dnia dzisiejszego???? Prawda ,a Krzysztof Sylwetki wczoraj zapewniał ,regulamin dostępny w dniu dzisiejszym i co pytam !???

      • Nikt nie krzyczy ,tylko pyta??? A jeśli już to o której godzinie on się pojawił???? 11 ???? Trochę wcześniej , więc parę osób krzyczało i pyk, wreszcie …..

        • Nie zgadzam się – mnogość wykrzykników i znaków zapytania sugeruje właśnie natężone emocje, co daje podstawę do określenia Twojej wypowiedzi jako krzyk.

          • A ja też się nie zgadzam – tylko zadałem pytanie i nie dostałem żadnej odpowiedzi na temat …… Bez wykrzykników i znaków zapytania ,jestem bardzo spokojny 😅… O której pojawił się regulamin……

            • Trudno mi powiedzieć – nie prowadzę logów. Na pewno rano tego samego dnia, którego wystartowała akcja.

  7. Reklamowaliście ta promocję tak bardzo, że byłem wręcz przekonany, iż każdy klient Play będzie mógł wziąć w niej udział, a okazuje się, że nie, śmiesznieB XD

    • Czyli można stwierdzić, iż ludzi używających oferty „Play na Kartę Lubię to!” nie nakłaniacie do pozostania w domu? Mam rację? ;)

      • Można stwierdzić, że tak stare oferty przez ograniczenia techniczne nie mogą być wspierane – można za to zmigrować na nowsze taryfy, na przykład Play na Kartę.

    • Każdy klient może wziąć w niej udział, o ile posiada jedną z mnóstwa ofert wyszczególnionych w regulaminie 🙂

  8. Typowe działanie Play „Skorzystać mogą z niej zarówno klienci z naszymi abonamentami, MIXami jak i ofertami na kartę”. Ale oczywiście nie dotyczy to starszych ofert… Ale to szczegół – najważniejsze, że wielki szum, że 10GB za darmo od Play.

    • Polecam migrację na nowsze, korzystniejsze taryfy. Czasem nawet ze względów technicznych nie możemy zastosować promocji na najstarszych taryfach.

      • To chyba lada moment pojawi się nowa taryfa której i regulamin nie ujawnia jeszcze. Chyba, że migracja ma polegać na: z karty do abonamentu (stara taryfa).
        Red Bull MOBILE Siema … podcięte skrzydła. :(
        Jak zwykle magiczna moc Red Bull #WylećZDomu :)

      • Mam pytanie, czy stacja RWC3002 będzie w jakiś sposób zmodernizowana? Chyba sama jest zasilana radiolinią ze stacji RWC3001 i dodatkowo atanowi punkt styku dla kilku 5-6 okolicznych stacji, co w okresie „#zostanwdomu” odbija się wysokim pingiem prędkościami nawet poniżej 3-4 Mbit z agregacją pasma LTE itp. Nawet rozmowy często kuleją i ciężko zrozumieć osobę z drugiej strony sluchawki.

        • Pytania o zasięg najlepiej zadawać na naszym forum (forumplay.pl) w odpowiednim dziale. Nasi moderatorzy je zbierają i udzielają odpowiedzi :)

  9. „Usługa chwilowo niedostępna” taki komunikat widzę od około 1:00 w nocy… mógłbym uzyskać info jak dokonać 3giego potwierdzenia w takiej sytuacji ???

  10. Ja mam 4 nr na koncie, na 3 głosowych poszło bez problemów ale na internetowym (INK 50 zł) też mam usługa chwilowo niedostępna – spróbuj później, i tak bezskutecznie próbuję od rana od 7.

  11. Na trzech numerach INK usługa chwilowo niedostępna. Wcześniej z „wytrząsaniem GB” było to samo. Aplikacja w telefonie mam zawsze aktualną. Generalnie Play w mojej lokalizacji oferuje bardzo szybki net, nie mogę narzekać, jednakże wszystkie tego typu promocje bardzo często wiążą się z drobnymi błędami. Często trzeba interweniować aby rozwiązać problem. Odnoszę wrażenie, że Play jest naprawdę spoko siecią, jednak trzeba trzymać się pewnych zasad. Pierwsza podstawowa zasada: Doładuj, włącz usługę, nie baw się we włączanie bonusów bo będziesz miał problem. Gwoli ścisłości: krytykę opieram na własnych doświadczeniach, warto byłoby się pochylić nad tymi problemami.

  12. Żenada… najwyraźniej próbują takimi sztuczkami pozbawić niektórych możliwości skorzystania z bonusu… 😶

    • Dokładnie, wygląda to jakby chcieli żeby bonusowe GB z poprzedniej promocji przepadły. Żenująca zagrywka.

      • Przecież tamten bonus był ważny do końca kwietnia, więc musiał przepaść.
        Sam się pozbyłeś tego bonusa nie wykorzystując go w regulaminowym terminie.

  13. Ja niestety jestem w ruchu, więc nie skorzystam.
    Czekam, aż Play wymyśli jakiś większy pakiet ważny przez rok. Podobny do tego, co wprowadzili Francuzi.

  14. masz racje maz9 to jest dobre pytanie a czy będzie może jakiś bezpłatny pakiet dla ofert mix i na kartę na rok

  15. Wyrażę swoja subiektywną opinie. Według mnie ta promocja jest jakimś niesmacznym żartem z klienta. Po przeczytaniu regulaminu promocji postanowiłam zrezygnować z usług operatora Play.

    • Pani Agnieszko, zapytałem a Pani się tylko powtarza – czyli lepiej, jakby tej promocji nie było?

  16. Promocja oczywiście lepiej, że jest niż gdyby jej nie było.

    Natomiast ja bym chciał zwrócić Państwa (Play) uwagę na inny problem – obserwujecie Państwo na pewno, również osoby bywające tu na blogu, wypowiedzi różnych osób piszących o swoich doświadczeniach z pandemii np. jeśli chodzi o Internet i zużycie danych. Podają te różne osoby, że zużywają w domu np. 400, 500 GB miesięcznie. A Państwo (jak również inni operatorzy – trzeba uczciwie dodać) nie posiadacie nawet oferty, która by takie potrzeby zaspokoiła, bo oferta światłowodowa ma marginalny zasięg.

    Tak więc prośba do Państwa o przemyślenie tej sytuacji i danie klientom możliwości wyboru – wiadomo, że Internet z pakietem 500 GB musi być droższy od takiego 300 GB, ale w chwili obecnej nie ma nawet takiego wyboru. Podobnie istnienie pakietu 100 GB do domu jest już w dzisiejszych czasach nieporozumieniem.

      • Został tu poruszony bardzo ważny temat. Gorąco zachęcam wszystkich odpowiedzialnych za tworzenie nowych ofert o rozpatrzenie tego postulatu. Powiększenie pakietów w ofercie INK wraz z odpowiednim wypozycjonowaniem cen daje szanse na odświeżenie tej skostniałej oferty. Moim skromnym zdaniem może być to impuls do zwiększenia aktywności konsumenckiej w tym segmencie. Rewolucja nie jest potrzebna. Obecna oferta pod względem organizacji taryf, pakietów i dodatkowych opcji nie jest zła. Jednak apeluję o dodanie pakietów z większą liczbą danych i odpowiednią ich wycenę. Wszystkie serwisy nieustannie pompują temat pandemii, potrzebę izolacji, zmianę trybu pracy. Ciągle powstają nowe serwisy VOD i aplikacje. Czeka nas wymuszony przełom technologiczny, coraz nowsze urządzenia, internet rzeczy itd. Świat zmienił się nie do poznania, zapotrzebowanie na dane wzrosło kilka razy a oferta INK w Play jest skrojona na potrzeby użytkowników w roku 2010. Zachodzę w głowę jak to jest możliwe, przecież macie tam armię specjalistów od wszystkiego. Nadszedł trudny czas dla wszystkich, który może zapoczątkować wielkie zmiany. Może warto się zastanowić nie tylko nad ofertą, ale ogólnie nad organizacją w firmie.

        • Cześć – na pewno przekażę opinię do osób odpowiedzialnych za ofertę. Zgodzę się na pewno co do tego, że w Play mamy „armię specjalistów od wszystkiego”. Może właśnie dlatego, są analizowane wszystkie aspekty to oferta wygląda tak, jak obecnie. Jeśli będą oferty z wyższym pakietem danych to na pewno o tym napiszemy. Na chwilę obecną polecam nasz Internet Stacjonarny (o ile pod Twoim adresem usługa jest dostępna).

      • Panie Krzysiu ja też się zgadzam z ludźmi tutaj, że trzeba by trochę odświeżyć ofertę internetu mobilnego „domowego”, ponieważ po prostu obecne pakiety są niewystarczające. Panu jako osobie fachowej nie trzeba tego tłumaczyć, choć oczywiście rozumiem, że nie przyzna Pan na forum, że ta oferta jest niewystarczająca. Ale ma Pan na pewno jakiś dostęp do ludzi z Play, którzy tworzą te oferty i może Pan przekazać różne sugestie od nas. Naprawdę 100 GB do przeciętnego domu to absolutnie za mało, 300 GB również jeśli mówimy o korzystaniu np. przez kilkuosobową rodzinę i konsumpcję treści multimedialnych w tym. A nawet jeślibym się zmieścił i np. zużył 298 GB to nie jest komfortowym korzystanie z internetu z jakimś licznikiem danych, który mam kontrolować, bo nie o to chodzi w swobodnym dostępie w domu.

        Odnośnie ofert Stacjonarnych – niestety dostępność jest ograniczona, ja bardzo chętnie bym od razu brał jeśli tylko bym mógł.

        Tak więc podsumowując – prośba, żeby Pan szepnął komuś parę słów w temacie tych ofert, żeby były większe pakiety – naprawdę 500-600 GB to nic szczególnego w obecnej sytuacji.

        • Zawsze są osoby, dla których dana oferta będzie niewystarczająca 🙂 i zawsze są też takie, którym obecne oferty wystarczają z dużą nawiązką 🙂 Naszym zadaniem jest tak przygotować ofertę, aby była atrakcyjna dla jak największego grona. Oczywiście wspomnę o zwiększonym zapotrzebowaniu czytelników bloga, ale nie mogę zagwarantować, że za tydzień-dwa pojawi się opcja z wyższym pakietem danych 😉

  17. Kpina, po dwóch zameldowaniach, trzeciego dnia nie przyszło powiadomienie (wcześniej były). Więc już 1 GB w plecy.
    Po dwóch kolejnych dniach nastąpił 6 dzień promocji, a tam: „Usługa chwilowo niedostępna”. I tak przez cały dzień. Oczywiście siódmego dnia wszystko bangla. Ale drugi gigabajt w plecy. Ile zakład, że 9 dnia znowu coś, oczywiście zupełnym przypadkiem, nie zadziała?

  18. Nie widzę sensu przedłużać ważności karty w Play za kolejne 5 zł. Kupiłam karty w Njumobile po 4 zł i mam na każdej karcie po 28 GB w maju.

  19. Witam, czy w jakiś sposób można wyłączyć powiadomienia które dostaje codziennie „jesteś w domu” ? Troche denerwujące…. bo z regóły dostaje je przez 6stą rano :/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości