Solidne wyniki za Q1 2020

Udostępnij

Ogłaszamy dzisiaj wyniki i naprawdę mamy powód do dumy. W związku z całą sytuacją związaną z koronawirusem postanowiliśmy skupić się na zapewnieniu ciągłości działania i obsługi klientów, aby wesprzeć ich w tych trudnych czasach. To tylko pokazuje jak istotną rolę pełnimy dla społeczeństwa, któremu zapewniamy dostęp do usług łączności oraz bezpieczeństwa. Solidne wyniki za pierwszy kwartał pokazują odporność naszej firmy w tym ciężkim okresie.

Zebraliśmy najważniejsze dane w postaci poniższej infografiki. Jeśli jesteście zainteresowani pełnym komunikatem zachęcam do odwiedzenia strony naszego biura prasowego.

Zobacz więcej

13 KOMENTARZE

  1. No fajnie, fajnie, oczywiście gratulacje. Ciekawe tylko kiedy postawicie przekaźnik w mojej okolicy… Jeżeli nie powstanie do momentu wyłączenia roamingu krajowego to będę niestety zmuszony przenieść 4 numery. Jedyne co z Waszego zasięgu mam to 0/1 kresek LTE koło domu.

  2. Panie Krzysztofie jest już maj a S9+ nadal ma poprawki zabezpieczeń ze Stycznia 2020. Jak długo to będzie trwało ten stan ??? Mam już dosyć tej sytuacji i mało tego jak nie umiecie tego tematu ogarnąć, to może czas pomyśleć o sprzedawaniu telefonów bez brand Play i kłopot by się sam rozwiązał a tak telefon jest narażony na ataki przez stare łatki zabezpieczeń:( Brak słów na to wszystko. Nawet Plus jest szybszy od was , gdzie zawsze był ostatni. Problem zgłosiłem oficjalnie do Samsung Polska na waszą opieszałość w tej sprawie :)

  3. Kiedy odpalacie i dodacie do oferty Sony Xperia 1 II dla Play 5G in Torun? Mam 800m do tego nadajnika ;o)

  4. Po 13 latach w Play postanowiłem zmienić sieć. Nie dość, że oferta zrobiła się przeciętna, to nie chce mi się już męczyć z dzbanami w BOK, którzy nie potrafią załatwić prostych spraw.
    Niemniej, gratuluję wyników. Pochwalcie się jeszcze, że jesteście liderem w ilości przeniesionych numerów z Play do innych sieci ;)
    Powodzenia.

    • Ja również po wielunastu ;-) latach zrezygnowałem z Playa, na razie z jednym telefonem, pięć mam jeszcze w Play. Cenowo jest podobnie, z promocjami również, ale zasięg w nowej sieci o wiele lepszy. O BOK-u mam podobne zdanie, nie wiem kogo oni tam zatrudniają, ale pewne jest, że albo konsultantów nie szkolą , albo są tępymi wujami. Szkoda, że Play nie chwali się, że jest liderem w ucieczce klientów do konkurencji :-)))))

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości