Numer do PLAY przeniesiesz też na… poczcie!

Udostępnij

Właśnie uruchomiliśmy kolejną, bardzo fajną możliwość przejścia do PLAY. Od teraz przeniesienie numeru do Play będzie jeszcze bardziej dostępne. We współpracy z Pocztą Polską, Play jako pierwszy operator wprowadza możliwość przeniesienia numeru telefonu także w ponad 4 500 urzędach pocztowych na terenie całego kraju. To już kolejna usługa, po sprzedaży starterów, możliwości doładowań i rejestracji kart SIM, jaką Play wspólnie z Pocztą Polską uruchamia w placówkach pocztowych.

Aby przenieść swój numer do Play, wystarczy złożyć jeden wniosek w wybranej placówce pocztowej. Procedura trwa kilka minut, a do jej dopełnienia potrzebne są jedynie telefon z numerem, który klient chce przenieść oraz dowód osobisty, a w przypadku cudzoziemca paszport, karta stałego pobytu lub dowód osobisty UE. Osoba składająca wniosek może też podać dodatkowo adres email, na który otrzyma potwierdzenie przeniesienia numeru. Usługa dostępna jest dla klientów indywidualnych.

Numery telefonów osób posiadających usługi abonamentowe i MIX są przenoszone po zakończeniu trwania umowy u dotychczasowego operatora. W przypadku oferty prepaid, przeniesienie może się dokonać już następnego dnia po złożeniu wniosku. Status przeniesienia numeru można śledzić poprzez stronę www.play.pl/status-mnp/.

Klienci którzy zdecydują się na przejście do Play mogą otrzymać dodatkowe bonusy: 20 GB, 200 zł na rozmowy i SMS-y na 60 dni, a także rok ważności konta. Wszystkie te usługi można w prosty sposób aktywować w swoim telefonie poprzez krótki kod USSD *11*340*1# i zatwierdzając zieloną słuchawką.

Zobacz więcej

73 KOMENTARZE

  1. Nic ciekawego z internetem na kartę na lato nie zrobiliście to raczej kierunek przenoszenia będzie odwrotny.

      • Ale wiesz, że kłamiesz?
        Wycinek z regulaminu:
        „Korzystanie z transmisji danych w ramach usługi odbywa się z szacunkową maksymalną prędkością wynoszącą
        7,2 Mb/s dla pobieranych danych oraz 1 Mb/s dla wysyłanych danych. „

        • Podtrzymuję swoje zdanie i sugeruję zapoznać się z definicją określenia „szacunkowa maksymalna prędkość”.
          W ofercie nie są nakładane żadne sztuczne ograniczenia i prędkość zależy tylko od warunków – technologii sieci w danej lokalizacji, używanego urządzenia, ilości osób jednocześnie korzystających z danego nadajnika itp

          • Oj Krzysiek nie kłam. Kiedyś miałem okazję sprawdzić starter play na kartę i korzystałem z darmowego netu na kartę – i było max 7Mb/s na max 1Mb/s kiedy to mój kolega w tym samym miejscu miał płatny pakiet i prędkość przekraczała 25Mb/s – więc nie ściemniaj tutaj że play daje ile fabryka dała bo to nie jest prawda

            • Nie kłamię, wiem jak to działa, bo też korzystałem – i jeszcze raz: zapoznaj się z definicją wyrażenia szacunkowa maksymalna prędkość.

  2. nie da się wiele zrobić w apce play24 lub poprzez konto na kompie
    sekcja dla ciebie niedostępna
    jakieś pakiety dokupienia itp – nie ma takiej możliwosci

  3. Pakiet 100GB jest dostępny dla nowych aktywacji, numer przeniesiony w ciągu ostatnich 30dni. Dla pozostałych pakiet 100GB na serwisy internetowe

      • Podpinam się pod pytanie. Bo usługa 100GB jak i 50GB nie działa. A 100GB na 30dni by była jasność w aplikacji mobilnej Play24 po prostu nie ma! W regulaminie Play na start nie ma ani słowa że to oferta dla nowych klientów tylko! Więc o co mi chodzi? Dajecie promocje której nie ma realnie?!

      • Pan Sylwerski tak walczący o te prędkości wyżej na ten temat nabrał wody w usta, to jego charakterystyczna od dawna postawa, w sprawach niewygodnych dla jego pracodawcy nie zabiera głosu czyli pali głupa. A tak a propos to w ofertach na kartę są jeszcze taryfy z DL ograniczonym do 7,2Mb/S, podobnie jest też na starych taryfach głosowych FORMUŁA PLAY/4.0/EUROPA Unlimited gdzie DL jest ograniczony do 70Mb/s.Proponuję Panu najpierw zapoznać się z regulaminami ofert własnego pracodawcy zanim Pan wejdzie w dyskusję z prawdziwymi fachowcami od ofert Play.

        • Panie KRIS – wpis o tym temacie ukaże się dzisiaj, tam będzie więcej o sprawie. Co do prędkości to napiszę po raz trzeci i ostatni – „szacunkowa maksymalna prędkość” nie oznacza maksymalnej prędkości, którą można osiągnąć. Nie oznacza też, że na ofertę nakładane są limity prędkości.

          • a ja po raz ostatni pisze że mija się Pan, Panie Krzysztofie z prawdą. Jak wyjaśni mi Pan fakt że ja na darmowym necie z przeniesienia miałem na swoim telefonie prędkość max 7Mb/s a w tym samym miejscu w tym samym czasie na tym samym telefonie miałem z płatnego pakietu kolegi (który udostępnił mi swój internet przez tzw mobilny router prędkości były powyżej 25 Mb/s ?? ) Jak Pan mi to wyjaśni? (wszystko na zasięgu macierzystym play to było – prędkości sprawdzane wielokrotnie!!)
            Co zaś tyczy się play wakacyjnego na start proszę o wyjaśnienie całej sytuacji bo w regulaminie nigdzie nie pisze że oferta tyczy się TYLKO nowych starterów a tak chyba jest bo ja na swoim starym starterze NIE MOGĘ aktywować tego pakietu a wpisując kod widzę komunikat od wczoraj „Usługa chwilowo niedostępna. Sprobuj pozniej” a w aplikacji mobilnej wogóle play na start takiej usługi nie ma!!

          • Manipulujecie , dziś na biegu zmieniliście regulamin https://www.telepolis.pl/images/2020/07/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-GB-na-start-w-prezencie.pdf , niestety ale po raz kolejny wyszliście na niewiarygodną firmę, po prostu nie szanujecie uzytkowników i okazuje się ze po raz kolejny nie przestrzegacie własnych regulaminów, jesli wczoraj obowiązywał stary a usługa miała być ważna od 01,07.2020 to nawet w ciągu tych 24 godzin powinna być mozliwość aktywacji na starych zasadach. Pan niestety rozmienił się na drobne i idealnie wpisuje się w tą nową narrację reorezentowaną przez wasz PR ,kłamstwo ma krótkie nogi a w internecie nic nie ginie.Zapomina Pan ze od dawna jesteście na cenzurowanym i niestety ale jako firma macie kiepską opinię na forach i portalach telko. Nie zmieni to kilku pańskich klakierów na tym blogu. A co do prędkości to proponuję zapoznać się z regulaminami niektórych starszych taryf pre-paid gdzie ograniczenie DL do 7,2Mb/s jest w nich zapisane, odsyłanie użytkowników aby brali abonament które Pan tu nachalnie propaguje brzmi co najmniej dziwnie.

            • 1. Wpis o promocji dopiero się ukaże.
              2. Klakierów? Jeśli ktoś ma pozytywną (i rozumiem inną) opinię to jest tak określany? Każdego krytykującego nazywamy hejterem? Nie.
              3. Powtarzałem w komentarzach tyle razy – „szacunkowa maksymalna prędkość” to inne pojęcie niż „maksymalna prędkość” i nie świadczy o żadnych limitach. Sam korzystałem z ofert na kartę w Play (zanim jeszcze zacząłem tu pracować) i na LTE czy 3G osiągałem wyższe prędkości niż te 7,2 Mbps.

            • A co ma wspólnego wpis na stronie o promocji, zgodnie ze wczorajszym regulaminem który teraz zmieniliście nie było nic o tym ze 100GB na start dotyczy nowych aktywacji, regulamin był dostępny więc jako operator byliście zobowiązani go przestrzegać, Pan kreuje inną rzeczywistość, w ciagu 24 h do jego zmiany Play nie pozwalał uruchomić promocji wg. tego regulaminu. Proszę o odniesienie się do tego faktu a nie wywijanie kota ogonem. Na Pana nieznajomość regulaminów niektórych taryf pre-paid w których DL jest ograniczony opuśćmy zasłonę milczenia.

  4. Krzysztof Sylwerski ,jaka sprawa ,jaki wpis w temacie ,promocja powinna działać i chodzić od 1.07.20 ..!!!! Czy tak jest napisane w regulaminie waszym ??? Czyli PLAY…. Czy nie ??? Chodzi ,nie ….!!! Wiadomo teraz regulamin trzeba zmienić ,kto w Państwa firmie wymyślą te regulaminy że się tak dzieję, że to co piszecie nie jest prawdą ,to nie pierwszy raz tak się dzieje, chyba każdy pamięta ,, ale się wyprostuje , zmieni ,poprawi ,będzie dobrze ,prawda ???? Znowu wpadka ,trochę po piszą ,po narzekają i pryszcz … Tragedia – tyle !!! Oczywiście chodzi o 50/100 GB na start … Nie o 100gb na lato … Bo powie P,Sylwerski przecież że chodzi,tylko tę to większość ma w poważaniu ,no wiadomo, była dobra kiedyś bo doiła kasę z konta Główneg , dlatego jest i w tym roku …

    • Nie krzycz proszę, bo będę ukrywał Twoje komentarze jako agresywne. Napisałem, że dzisiaj będzie o tym wpis.

      • Wolno coś wam to idzie a na forach zostaliście już odpowiedni podsumowani. Kolejny raz staliście się pośmiewiskiem internetu.Żałosne co się porobiło po odejściu Pana Gruszki z Waszej Firmy, konkurencja ma kolejny ubaw z waszej promocji skoro nie potraficie od razu napisać do niej regulaminu i od razu prawidłowo uruchomić.

        • Tematu Marcina pozwól, że nie będę poruszał, bo być na zewnątrz tej sprawy a znać ją od środka to dwie różne rzeczy.

          • No to teraz zacznie się koszenie niewygodnych postów, regulamin z 01.01.2020 pozwalał na aktywację 100GB na start wszystkim na wymienionych w nim taryfach ale przez 24h Play się z tego nie wywiązał i co i nic,wg. zasady nie mamy Pańskiego płaszcza i….
            Nowa cecha rozpoznawcza spółki P4 TO NIEPRZESTRZEGANIE WŁASNYCH REGULAMINÓW ale to nic bo i z prawem Telekomunikacyjnym wam od dawna nie po drodze.

      • Nie krzyczę ,pisze jak jest … I tyle ,kiedy trzeba chwalić ,chwalmy ,kiedy narzekać ,narzekajmy,choć tego trochę za dużo – ostatnio i wogule ,dziwisz się Krzysztof ,,,,?? Chyba nie tylko ja , prawda ??? A posty chcesz usuwać to usuwaj , przecież możesz….?!

  5. „Ciekawa” ta promocja 100 gb na lato. Problem w tym, że gdyby ktoś w tym wątku nie napisał o niej, to człowiek by o niej nie wiedział. Już jest 02 lipiec a informacji o niej na blogu brak. Czyli im mniej osób o niej wie, tym mniej skorzysta ?! ;)

    • Będziemy dzisiaj o niej pisać – czekamy tylko na uruchomienie strony dedykowanej tej promocji :)

  6. 100/50 GB w prezencie na start

    AKTUALIZACJA
    W wyjaśnień Play wynika, że jest to oferta przeznaczona dla nowych klientów (wybierających nowy starter lub przenoszących numer), którzy mogą aktywować pakiet w ciągu 30 dni od aktywacji karty SIM. Niedługo pojawi się strona dedykowana promocji.

    W posiadanym przez nas (a pobranym ze strony Play) regulaminie brakuje punktu 2.2, który miałby wyjaśniać tę wątpliwość:

    „Z Oferty Promocyjnej możesz skorzystać tylko raz dla danego numeru telefonu, maksymalnie 30 dni od aktywacji Zestawu Startowego.”

    Więcej na Telepolis.

  7. PS. Po niedawnych zmianach na forum, jest problem z logowaniem na forum (szczególnie z zaznaczoną opcją „Zapamiętaj mnie”) i jeszcze większy z logowaniem na bloga kontem z forum.
    Na blogu pojawia się komunikat „Wystąpił błąd podczas logowania do ForumPlay, spróbuj ponownie.”

    Nie pomaga bycie zalogowanym na forum lub nie, zalogowanym na forum z lub bez opcji „zapamiętaj mnie”, czy logowanie na bloga z lub bez opcji „zapamiętaj mnie”.

    Może to rozgryzę jak będę miał więcej czasu, a może naprawicie sami do tego czasu :).

  8. Test MNP w placówce Poczty Polskiej przebiegł pozytywnie :) Już są odpowiedzi od operatora dawcy i to po 15 minutach od wizyty na poczcie :)

  9. Super, przenieś nr do Play na Poczcie. A gdzie tu RODO? Poczta Polska ma dostęp do pełnych danych osobowych, nr PESEL i serii dowodu osobistego. Druga sprawa do narzekających na Play, oferty i promocje: Jak coś Wam nie pasuje do po jakiego ch…a siedzicie w tej sieci i narzekacie? Ja narzekałem to się przeniosłem do Orange Flex. Teraz mam czyste i klarowne warunki. Za 30zł no limit kom./stacj./SMS/MMS/30Gb oraz social pass (non stop a nie tylko na wakacje), a za przeniesienie jak ktoś użyczy kod dostaje się 50zł. Do tego obsługa eSIM, roaming bez dopłat.

      • Dlaczego podczas przenoszenia numeru do Play na Kartę wymagacie Państwo podania Numeru Dowodu Osobistego oraz Miejsca Zamieszkania skoro zgodnie z Regulaminem Przenoszenia Przydzielonego Numeru Telefonu oraz Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Użytkowników dane takie nie są wymagane? Bez podania wyżej wymienionych danych Państwa system nie jest w stanie przeprocesować wniosku o przeniesienie numeru. Gromadzenie nadmiarowych danych osobowych w postaci Numeru Dowodu czy adresu zamieszkania jest niezgodne z zasadą adekwatności określoną przez RODO.

        • Ja już przeniosłem 10 numerów i na wniosku który przychodzi na email nie ma danych takich jak numer dowodu czy dane teleadresowe, jest tylko imie nazwisko pesel numer przenoszony i tyle, oraz formułka jak w normalnym wniosku

  10. Przy próbie przeniesienia nómeru z Play do innego operatora najpierw spotkałem się z absolutną niekompetentnością na infolinii gdzie powiedziano że mam udać się do salonu.
    Trz razy, jak narazie, mimo prawidłowego sporządzenia wniosku o przeniesienie numeru spotkałem się z odmową ze strony PLAY rzękomo (nie zgadzają się dane osobowe). Powiedziano mi w salonie że powinna się odbyć jakaś nieznana interwęcja pomiędzy operatorska.
    Jutro zwruce się do urzędu z ochrony praw konsumenckich.
    Totalna porażka.

    • Przy przenoszeniu numeru konieczny jest wniosek ze strony operatora biorcy (czyli tego nowego). Jeśli wpisane dane nie są zgodne z tym, co obecny operator ma w systemie to takie pozwolenie zgodnie z obowiązującym prawem nie może być wydane. Należy zadbać o to, aby dane u obu operatorów były identyczne.

    • A coś więcej mogę prosić na ten temat? Zachęcam do ponownej próby – cały czas ten proces działa :)

      • Występują błędy np „nie da się zarejestrować karty przedpłaconej mnp”.
        Kilka razy już juz próbowałam i ciągle są jakieś błędy.

  11. Te kilka prób przenosin było teraz pod koniec stycznia22 i na początku lutego22. Za każdym razem były błędy.

  12. Chciałem w 2023r. skorzystać z usługi, która niby jest od 2020r. i niestety jest to usługa- widmo! Na każdej z trzech Poczt Panie robią wielkie oczy i twierdzą, że na poczcie nie przenosi się nr tylko rejestruje!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości