PLAY Expert na naszej stronie

Nasz PLAY Expert to prawdziwy miks ciekawych artykułów i baza wiedzy o nowych telefonach w PLAY. Zawsze mogliście go spotkać w naszych salonach obok ulotek, a czasem wrzucaliśmy też jego wydanie na bloga. Od jakiegoś czasu spostrzegawczy użytkownicy mogą go też czytać na naszej stronie – play.pl 😄

Zakładka PLAY Expert to materiały, które ukazują się w papierowym wydaniu, ale i wiele, wiele więcej! Znajdziecie tam:

  • najróżniejsze newsy na temat telefonów wraz z rzetelnymi recenzjami Mobileo
  • materiały poradnikowe na tematy łatwe, jak i te trudniejsze
  • a w sekcji rozrywka także informacje i zestawienia filmów czy muzyki

Bardzo Wam polecam regularnie zaglądać i czytać materiały, bo często wrzucamy nowe treści.

Tymczasem ja też postanowiłem przygotować dla Was materiał, a dokładniej zestawienie najciekawszych artykułów, które możecie przeczytać na stronie PLAY Expert (kolejność losowa):

  1. Expert poleca: filmowe klasyki, na które nigdy nie miałeś czasu!
  2. W Play już są nowe oferty, a w nich aż 70 GB od 35 zł za osobę
  3. Ile aparatów w smartfonie wystarczy?
  4. Android Auto czy Apple CarPlay? Połączenie telefonu z samochodem
  5. Czym jest LTE i jaki ma związek z siecią 4G?
  6. iPhone w rozsądnym budżecie. Czy warto postawić na nowy model SE?
  7. Komiksowi superbohaterowie Marvela w HBO GO w PLAY NOW
  8. Zapłać z Play za autostrady w Autopay
  9. Wszystko, co chcesz wiedzieć o 5G, czyli 5G w Polsce
  10. LG V60 recenzja – wybitny flagowiec dla Ciebie?

Experta znajdziecie na stronie play.pl/play-expert lub scrollując naszą główną stronę play.pl 🙂

Komentarze

  1. pgr pisze:

    jaki miły list od Playa dostałem – z żenującymi podwyżkami cen w play na karteRaportuj

    • dziwne pytanie pisze:

      Nie kłam, NIGDY nie ma podwyżek, są tylko ZMIANY CEN ;)Raportuj

    • Czesia pisze:

      Play od jakiegoś czasu skutecznie zniechęca klientów to taryf na kartę. Ale dobrze, dzięki temu poznałem że istnieją też inni operatorzy . Już mam internet z innej sieci a po 15.08, Play żegnajcie moje 7 numerów.Raportuj

  2. Fioletek pisze:

    Treść listu jest nieistotna. Kto dziś używa numeru bez włączonego pakietu?Raportuj

    • www wwww pisze:

      może np ja? bo w play freshu nie ma np żadnych pakietów minut czy smsów (dlatego myślałem że play fresha play nie ruszy a tu od soboty podwyżka jedna (niezapowiedziana) minuta z 29gr na 30 gr, sms z 9 gr na 19gr! a od 15 sierpnia druga podwyżka z 30 gr na 39gr(minuta) i z 19gr na 20gr (sms). Jak tylko play zrezygnuje ze ZM to nic mnie przy playu nie będzie trzymało… Współczuje tylko tym którzy mieszkają po małych miejscowościach i wsiach i tam działa TYLKO play. Oni nie mają wyjścia – muszą mieć playa…Raportuj

      • MacSim pisze:

        Wyjście zawsze jest. Tak jak pisał Fioletek można korzystać z pakietów, np. taryfa OdNowa z pakietem 100 minut zachowuje się w pewien sposób jak stary fresh. Mało korzystasz, mało płacisz.Raportuj

  3. m pisze:

    Proszę o info, czy można już przez play24 rejestrować karty prepaid Virgin i następnie migrować na inne taryfy Play?Raportuj

    • www wwww pisze:

      Na play24 nie ma możliwości przejścia z i do Virgin mobile.
      Podobnie fakt mobile nie ma w play24 możliwości przejścia z tego poziomu z play na kartę do fakt mobile i odwrotnie. Z i do fakt mobile można to zrobić kodem bezpłatnie.
      Co do virgin mobile nic nie słyszałem o żadnym kodzie by móc przejść z czy do play… – więc chyba nie ma takiej opcji- zostaje tylko przeniesienie numeru w salonie (można już do virgin mobile przenieść np w salonie play?) Wie ktoś? Może Pan Krzysiek niech się wypowie w tej sprawie?Raportuj

  4. 0w pisze:

    Przepis na taryfę idealną…
    W taryfie od nowa dać pakiety danych z Red Bull siema pl będzie rewelacja….Raportuj

  5. ekologia pisze:

    Gdzie tutaj ekologia? Nie można było powiadomić w inny sposób?Raportuj

  6. Sebastian pisze:

    @Krzysiek Sylwerski, pytanie ważne dla mnie. Kiedy w końcu Samsungi S20+ 5G kupione w Play zaczną obsługiwać 5G DSS? Aktualizacja z 10 lipca nie przyniosła tej funkcjonalności.Raportuj

  7. M@rtin Ron pisze:

    Czekam na możliwość przeniesienia numerów Online. Niestety punkt pocztowy ma tzw awarie. W ogóle jest możliwość MNP przez pocztę ? Działa?Raportuj

    • atqa pisze:

      No niestety…właśnie i ja dostałam maila o podwyżkach w interesujacej mnie OdNowie od 15 sierpnia br..
      Czy w tym roku będą same niefajne info?
      Krzysztof, dla równowagi- może zorganizuj coś miłego na blogu.Raportuj

      • mike278 pisze:

        To se ne wrati. :P miło już było :PRaportuj

        • atqa pisze:

          @mike278, masz rację, ale może Krzysztof nas czymś tam zaskoczy 😉
          Ten rok dla wszystkich jest tak dziwny, że wszelkie choćby najdrobniejsze przyjemności są miłą odmianą.Raportuj

          • Czesia pisze:

            @atqa przecież napisali ci w mailu, że podnoszą ceny, żeby były lepsze promocje tzn. Tak jak w każdym sklepie, podnoszą cenę o 100%, żeby zrobić promocję -20, -30, -50%. I sprzedawca zarobi bo znalazł „jelenia” i ty masz przyjemność, że trafiłeś na super okazję ;)Raportuj

          • Krzysiek Sylwerski Krzysiek Sylwerski pisze:

            2020 będziemy długo wspominać 😶Raportuj

  8. mimochodem pisze:

    A ja korzystałem w PON z usługi sms-y na e-mail (aktywność płatna, 1,99PLN/mies). Któregoś dnia przestały przychodzić. Myślę sobie: OK, znów zapomniałem doładować karty. Ale nie! Konto doładowane, próbuję włączyć i dowiedziałem się: „Usługa niedostępna dla Twojej oferty”. Wcześniej ani maila, ani sms-a, ani notki na blogu. Wiecie co Play? Płacę u Was za pięć numerów. Za jedne mniej (patrz wyżej), za inne więcej. Ale chyba wyślę Wam komunikat: „Pieniądze niedostępne dla Waszej oferty”.Raportuj

  9. Michał pisze:

    Możecie przestać już wysyłać te wiadomości o zmianach w cenniku? Trzeci raz dostaję na maila.Raportuj

  10. macq pisze:

    Krzysiek Sylwerski! – Proszę!, może Ty rozwikłasz zagadkę tych promocyjnych pakietów na start i na aplikacje… Wskazania w aplikacji swoje, po zalogowaniu na www swoje, kod *632# powiada, że nie masz takiego pakietu… Ktoś to kiedyś ogarnie??? Nie wspomnę, że przyszedł mi sms na pakiet z aplikacjami o wyczerpaniu… 2GB… no co jest??? :/Raportuj

  11. My-mobile.pl pisze:

    Jednak wole w papierze jak Newsweek Polska naj gazeta w salonie prasowym z #premium_content ;o)Raportuj

    • macq pisze:

      Nie wiem co Twoja opinia ma wspólnego z tematem tego bloga, ale pan lis nie jest dla mnie ŻADNYM autorytetem… i tyle w temacie newsweek… :PRaportuj

  12. My-mobile.pl pisze:

    Ano to, ze wole isc do salonu i wziac magazyn w papierze niz w necie klikac

    PS, Pan Lis pisze tylko wstepniak, reszta to niezwykle mocno inni utalentowani dziennikarze z Piotrem Milewskim na czele prosto z Nowego Jorku ;o)Raportuj

  13. 0w pisze:

    Jak sprawdzić zużycie danych w promocji 100 GB na lato w taryfie siema pl. Pytałem o to kilka razy i nikt nie jest w stanie udzielić mi odpowiedzi. Może 30 września wreszcie się dowiem.Raportuj

    • macq pisze:

      Tu nie chodzi tylko o Twoją taryfę, a o wszystkie! Nijak nie idzie tego sprawdzić! Zrobili 2 promocję, których ich system nie rozpoznaje i przez to jest jeden wielki BURDEL! Niestety nie pierwszy raz po uruchomieniu jakiejś promocji, play ma z nimi problem… Ot taka sieć… :)Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty