Niezbędnik rodziców – nowa Bezpieczna Rodzina

Udostępnij

Bezpieczeństwo bliskich, a szczególnie dzieci, jest jedną z najważniejszych wartości. Według badań dzieci żyją w świecie internetu, natomiast rodzice mają silniejszą potrzebę ochrony dzieci przed zagrożeniami:

80% dzieci używa smartfonów samodzielnie lub posiada własny smartfon

80% rodziców chce chronić swoje dzieci w sieci i mieć wpływ na to co robią w swoich telefonach

74% rodziców chce mieć możliwość lokalizowania swoich dzieci i wiedzieć gdzie przebywają

Doskonale o tym wiemy, dlatego od dłuższego czasu możecie skorzystać w Play z usługi Bezpieczna Rodzina, natomiast od teraz staje się ona jeszcze lepsza! Z Bezpieczną Rodziną opieka nad dzieckiem może stać się odrobinę łatwiejsza – to usługa łącząca dwie rzeczy:

  • lokalizację
  • ochronę dziecka w internecie

Filar lokalizacji pozwala być blisko dziecka, nawet gdy jest poza domem i na przykład sprawdzić, czy bezpiecznie wraca ze szkoły. To rozwiązanie, dzięki któremu można zapewnić dziecku przestrzeń do zabawy, a sobie spokój ducha – wystarczy skonfigurować na mapie bezpieczne strefy a w razie opuszczenia jej przez dziecko rodzic otrzyma powiadomienie informujące o tym fakcie wraz z obecną lokalizacją pociechy. Dodatkowo sprawdzenie lokalizacji jest możliwe aż do 7 dni wstecz.

Z kolei ochrona dziecka w internecie ułatwia zarządzanie czasem, które dziecko spędza korzystając ze smartfona. Pozwala ustalić dzienne limity i chronić przed nadmiernym spędzaniem czasu przed ekranem. W prosty sposób można skonfigurować z jakich aplikacji może korzystać dziecko i ile czasu może poświęcić danej aktywności. Co więcej, umożliwia sprawdzenie jakie odwiedzało strony czy jakie filmy oglądało w aplikacji YouTube. A w razie potrzeby może też zdalnie zablokować telefon dziecka z dedykowaną informacją od rodzica – na przykład „pora spać 🌒” lub „najpierw posprzątaj swój pokój 🧹”.

Chcemy edukować, doradzać i dawać rodzicom odpowiednie narzędzia, które mogą posłużyć do poprawy bezpieczeństwa ich dzieci i uczenia ich odpowiedzialności. Pamiętamy jednak o tym, że sami rodzice mogą decydować, jak z nich korzystać.

Z Bezpiecznej Rodziny można korzystać zarówno w ofertach abonamentowych, jak i MIX czy „na kartę”. Rodzice mogą obsługiwać aplikację zarówno na systemach Android i iOS, natomiast ochroną można objąć telefony działające w oparciu o system Android. Do dyspozycji oddajemy dwa warianty, aby każdy rodzic mógł wybrać najbardziej korzystne rozwiązanie dla siebie i swoich dzieci:

Wersja Standard to jedyne 9,99 zł miesięcznie, z kolei rozbudowana wersja Premium kosztuje 19,99 zł miesięcznie. Dla nowych użytkowników usługi pierwszy miesiąc korzystania jest darmowy, aby móc przetestować to rozwiązanie i przekonać się na własnej skórze, że warto 🙂 To jedyna tak kompleksowa aplikacja łącząca zarówno lokalizację jak i ochronę dziecka w internecie. Usługę dostarcza Locon – niekwestionowany lider na rynku.

Więcej informacji znajdziecie na dedykowanej stronie usługi Bezpieczna Rodzina w Play.

Zobacz więcej

17 KOMENTARZE

  1. Filar lokalizacji pozwala być blisko dziecka, nawet gdy jest poza domem i na przykład sprawdzić, czy bezpiecznie wraca ze szkoły. To rozwiązanie, dzięki któremu można zapewnić dziecku przestrzeń do zabawy, a sobie spokój ducha – wystarczy skonfigurować na mapie bezpieczne strefy a w razie opuszczenia jej przez dziecko rodzic otrzyma powiadomienie informujące o tym fakcie wraz z obecną lokalizacją pociechy. Dodatkowo sprawdzenie lokalizacji jest możliwe aż do 7 dni wstecz.
    Z kolei ochrona dziecka w internecie ułatwia zarządzanie czasem, które dziecko spędza korzystając ze smartfona. Pozwala ustalić dzienne limity i chronić przed nadmiernym spędzaniem czasu przed ekranem. W prosty sposób można skonfigurować z jakich aplikacji może korzystać dziecko i ile czasu może poświęcić danej aktywności. Co więcej, umożliwia sprawdzenie jakie odwiedzało strony czy jakie filmy oglądało w aplikacji YouTube. A w razie potrzeby może też zdalnie zablokować telefon dziecka z dedykowaną informacją

  2. Witam czemu po zmianie taryfy w Play na kartę wszystkie środki z konta głównego zniknęły? Czyżby jakąś zmiana w regulaminie??

  3. Zapomnieliście napisać tego, co na dole strony oferty małym drukiem: „Oferta dla przenoszących numer, dostępna z wybranymi modelami smartfonów. Opłata aktywacyjna wynosi 50 zł, umowa na 24 miesiące”. Właśnie się na to naciąłem – coraz „lepiej” dbacie o starych klientów grzecznie co miesiąc płacących abonament.

    • A to się tyczy Bezpiecznej Rodziny? Jeśli nie zgadzasz się z naliczonymi opłatami skontaktuj się z obsługą klienta.

      • Nie, tyczy się tego, że jako stały klient (od pięciu lat) nie mogę z tej usługi skorzystać i to jest frustrujące. Próbowałem uruchomić na różne sposoby – aplikacja, SMS, Play24, BOK i wszędzie informacja, że na moim numerze usługa niedostępna. W końcu znalazłem ten mały druk na dole strony…

          • Tak, chodzi o usługę „Bezpieczna Rodzina” (myślałem, że to oczywiste skoro piszę pod postem na ten temat ale widać nie…) – jako „stary” klient nie mogę jej włączyć, gdyż jest przeznaczona tylko dla przenoszących numer (cytat we wcześniejszym poście) o czym mikroczcionką informujecie tylko na dole tej strony: https://www.play.pl/uslugi/bezpieczna-rodzina/ – a nie ma tego ani we wpisie powyżej, ani w oficjalnym komunikacie prasowym. I to właśnie jest dla mnie frustrujące – jestem z Wami 5 lat, pojawia się usługa z której chciałbym skorzystać, a Wy mi mówicie: „nie dla psa kiełbasa”. Nie zależy Wam na starych klientach? Nie chcę nic za darmo – jak się usługa sprawdzi w okresie testowym, to chcę za nią usługę uczciwie zapłacić, ale nie mogę. Dlaczego?

            • To tyczy się zupełnie czego innego 🙂 Informacja, która znajduje się na stronie brzmi tak: „Usługę włączamy na czas nieokreślony. Zobowiązujesz się za nią zapłacić po zakończeniu okresu bezpłatnego (chyba, że wcześniej ją wyłączysz). Okres bezpłatny przysługuje Ci, jeśli włączasz Usługę po raz pierwszy. Po rozpoczęciu świadczenia Usługi masz prawo do odstąpienia od umowy (14 dni). Możesz też w każdej chwili wyłączyć Usługę wysyłając SMS o treści STOP pod numer: 241 (Bezpieczna Rodzina Standard), 242 (Bezpieczna Rodzina Premium) lub w aplikacji Play24.”

              • Tak, ale poniżej dokumentów do pobrania jest również taka informacja: „Oferta dla przenoszących numer, dostępna z wybranymi modelami smartfonów. Opłata aktywacyjna wynosi 50 zł, umowa na 24 miesiące.”

                Trzy proste pytania:
                1) Czy jako „stary” klient mogę z usługi skorzystać (mam taryfę Formuła Solo S)?
                2) Jeśli tak – to dlaczego nie mogę jej włączyć żadnym z podanych sposobów (SMS: Usługa dla Ciebie niedostępna, w BOK również dostałem taką informację) i kto może mi pomóc?
                3) Jeśli nie – czy faktycznie jest ona dostępna tylko dla przenoszących numer?

                • Ten dopisek nie dotyczy Twojego przypadku. Proszę zerknij na dokument „Regulamin usługi – Bezpieczna Rodzina w Play (MIX/Prepaid)”. Tam jest wszystko opisane. Wycinek z regulaminu:
                  „Zamówienie Usługi może zostać dokonane w następujący sposób:
                  3.1. na stronie http://www.24.play.pl lub http://www.gdziejestdziecko.pl/play;
                  3.2. w drodze kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta sieci P4;
                  3.3. w Punkcie Sprzedaży sieci P4;
                  3.4. w Aplikacji mobilnej Bezpieczna Rodzina;
                  3.5. w Aplikacji mobilnej PLAY24;
                  3.6. poprzez wysłanie bezpłatnej wiadomości SMS o treści START:
                  a. na numer 241 dla wariantu Standard
                  b. na numer 242 dla wariantu Premium”

                  • Czytałem regulamin, ale co mam zrobić jak żaden że sposobów nie działa i dostaję informację zwrotną, że usługa jest dla mnie niedostępna (w SMSie, z BOK, z Play24)?

  4. Mam 21 lat i moi rodzice bez mojej wiedzy widzą dzięki waszej aplikacji gdzie i kiedy jestem. Nikt z Playa nie zapytał się mnie o zgodę, nie zostałam nawet poinformowana o takim działaniu w moja stronę, z czego jestem bardzo niezadowolona. Czy to wogóle legalne?

    • Po pierwsze – na telefonie dziecka trzeba wyrazić zgodę na działanie aplikacji, więc telefon musiał być w ich posiadaniu, aby taką operację potwierdzić.
      Po drugie – naprawdę radzę porozmawiać z rodzicami.

  5. mam założoną aplikacje bezpieczna rodzina i będąc w jednym miejscu cały dzień po sprawdzeniu okazało się że o poranku byłem gdzieś indziej
    dlaczego tak pokazuje

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości