W obecnych czasach możliwość zdalnego zarządzania kontem w sposób bezpieczny, szybki i komfortowy jest bardzo ważną wartością. Nasza aplikacja Play24 jest obecnie najlepiej ocenianą apką do obsługi konta abonenckiego wśród telekomów! A teraz wprowadzamy do niej kolejne funkcje:
Wprowadziliśmy uwierzytelnianie biometryczne – zarówno przez odcisk palca jak i rozpoznawanie twarzy!
Jest to rozwiązanie oparte o standard FIDO (Fast Identity Online) z myślą o bezpieczeństwie danych klientów. Dzięki temu nie trzeba będzie zapamiętywać haseł czy czekać na kod z SMSa. Takie rozwiązanie jest nie tylko wygodniejsze, ale przede wszystkim bardziej bezpieczne. W ten sposób walczymy też z cyberprzestępczością i stronami, których celem jest przechwycenie haseł użytkowników.
Dajemy możliwość dodania do konta kilku usług jednocześnie!
To szczególnie ważna nowość dla osób, które mają więcej niż jeden numer w Play. Od teraz aplikacja umożliwi w jednym momencie dodanie wszystkich usług w Play, nawet w przypadku posiadania kilku numerów jednocześnie. Po rejestracji nowego użytkownika aplikacja rozpozna takie numery i zaproponuje ich wygodne i łatwe dodanie automatycznie. Oczywiście dodanie kolejnych numerów będzie wymagało dodatkowego potwierdzenia.
Wkrótce pojawi się także nowa forma potwierdzania operacji – zamiast kodu SMS będzie można wykorzystywać kod PIN. Play24 pobierzecie oczywiście za darmo ze sklepów Google Play i Apple App Store.
Chcielibyście zobaczyć w Play24 inne rozwiązania? Dajcie nam znać w komentarzach! 🙂
Brak możliwości podpięcia karty płatniczej by automatycznie pobierało kasę dla oferty karta. Ulżyło by to.
Nie ma takiej potrzeby, zaloguj się do swojej bankowości i ustaw doładowanie telefonu cykliczne. Korzystam z tego, nie musze myśleć o doładowaniach. 4 dni przed pobraniem należności za pakiet z automatu doladowywuje mi się konto. Ustawiasz kwotę , czas i to by się powtarzało co miesiąc.
pss. w sumie dla abonamentu to sam nie musisz wtedy tez pamiętać o rachunku i alertach powiadomienia zapłać,, bo ci doliczymy 5zł!..
Także zróbcie dla karty i abonament dać możliwość podpięcia karty.. nie jakieś polecenia itp.
Dla abonamentu jest od dawna. https://www.play.pl/pomoc/platnosci/cykliczna-platnosc-karta.html
W Sklepie Play niema u mnie dostępnej aktualizacji aplikacji.Jaki jest numer wersji najnowszej wersji aplikacji??
wersja to 7.2.0 ale dopiero zaczęli wypuszczać, stopniowo wszyscy będą dostawać aktualizację.
Zrobiliście aktualizacja launchera w play now boxie do 9.1.44 – działa sortowanie aplikacji czy przyciski a,b,c,d a zespuliście kompletnie dvb-t/c, nie działa ani skanowanie w launcherze, ani w live channels, ani w aplikacji producenta. Brawo WY!
Gdybyście tak jeszcze tylko jakimś cudem zadbali o aplikację muzyka na czekanie byłoby super a nie ze musze już kilka miesięcy tworzyć zgłoszenia ze nie da się wgrywac własnych utworów i słuchać odpowiedzi ,, już powinno działać ” , ,, włączę i wyłącze jakieś subskrypcje na pani koncie ” , ,, problem powinien już ustąpić ” a na dobrą sprawę do tej pory jak było tak jest a własnego utworu wgrać nie można :) tak samo jak nie można polegać ani na waszym dziale technicznym ani na konsultantach którzy nie rozumieją co się do nich mówi ;)
Kiedy apka będzie dostępna na telefony z HMS?
W jaki sposób przypisać przyciski ABCD? I jak działa sortowanie. Pomimo, że mam wersję o której piszesz nie ogarniam.
Wysyłacie info ot tak kierując na stronę inną niż play.pl ?
I to ma być bezpieczne ? domena uruchomiona w lutym … na firmę xxxx to jakoś mało wiarygodne.
To znaczy? Możesz uszczegółowić o czym piszesz?
Jestem teraz w PLUSie, bo niestety u mnie tylko zasięg z tej sieci (szkoda, że pogoniliście ich nadajniki), ale muszę przyznać, że wasza apka to mistrzostwo. 1000x lepsza od tego szajsu, na którego używanie skazany jestem u zielonych.
Jak można było tak skopać aplikacje to nie wiem. Zawsze logowałem się mailem i miałem wszystkie numery w jednym miejscu a teraz co mam je znowu pojedynczo dodawać ? to bez sensu. Zacznę znowu używać wersji www
Aplikacja powinna zaproponować dodanie wszystkich usług (na te same dane) automatycznie 😉
Po aktualizacji nie mogę się zalogować, mam „błędne dane”
Próbowałeś resetować hasło?