W Play dbamy o Ciebie #1 – mojeID także przez telefon i w ofertach dla firm

W kwietniu razem z KIR wdrożyliśmy w Play rozwiązanie mojeID, czyli szybki, komfortowy i bardzo bezpieczny sposób na potwierdzenie swojej tożsamości. Zawierając nową umowę lub przedłużając obecną przez nasz sklep internetowy możesz dokonać autoryzacji za pomocą logowania do bankowości elektronicznej. Dzięki temu szybko potwierdzisz swoją osobę w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot, na przykład bank.

Już widzimy, że nasi klienci bardzo lubią korzystać z tego rozwiązania i dlatego rozszerzamy zastosowanie mojeID także na oferty zawierane podczas rozmów telefonicznych oraz ofert dla firm.

Dla przypomnienia – dzięki nowemu procesowi potwierdzania tożsamości po złożeniu zamówienia:

  • łatwo i bezpiecznie potwierdzisz swoją tożsamość z wykorzystaniem bankowości elektronicznej,
  • zaakceptujesz umowę, którą otrzymasz na maila,
  • NIE będziesz musiał przekazywać kopii swojego dowodu osobistego kurierowi,
  • NIE będziesz musiał podpisywać żadnych dodatkowych dokumentów,
  • będziesz mógł odebrać przesyłki w wybranym przez siebie punkcie odbioru lub od kuriera.

To kolejne takie rozwiązanie, które wdrażamy, aby korzystanie z usług Play było dla Ciebie jeszcze łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej komfortowe.

Komentarze

  1. Jackson pisze:

    Czy jest szansa na Volte w telefonie Huawei p 10? W każdej sieci jest wspierane tylko nie u was. Dodam że WiFi caling działa na nim w PlayRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty