W Play dbamy o Ciebie #3 – Nowa strona Play. O kilka kliknięć bliżej Ciebie.

Udostępniliśmy klientom zupełnie nową stronę główną serwisu internetowego play.pl. Teraz do każdej usługi lub oferty można dotrzeć za pomocą trzech kliknięć, a zakupu online dokonać nawet w czasie zbliżonym do oczekiwania w samochodzie na czerwonym świetle.

Play jako największy operator komórkowy w Polsce przez ostatnie lata stale zwiększał portfolio usług i produktów stając się jednym z wiodących dostawców usług konwergentych w kraju.  Jednocześnie przy rosnącej ilości zakupów on-line, wyzwaniem stało się przejrzyste i proste zaprezentowanie użytkownikowi wielu kategorii usług, zachowując przy tym intuicyjną rolę informacyjno-pomocową serwisu.

Nowa strona play.pl ma całkowicie przebudowaną architekturę informacji. Do jej opracowania zaangażowaliśmy naszych klientów, aby poznać ich zwyczaje, potrzeby oraz język, jaki używają w kontekście smartfonów i usług telekomunikacyjnych. Nawigowanie po nowym portalu bazuje teraz głównie na potrzebach i intencji użytkownika. Umożliwia to znacznie szybsze dotarcie klienta, we właściwie miejsce, które go interesuje.

Serwis play.pl w obecnej odsłonie znacznie bardziej przypomina swoją budową sklep internetowy i sprzyja zakupom on-line, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem naszych klientów, szczególnie po okresie pandemii. Bezpośrednio ze strony głównej można zakupić najczęściej wybierane oferty abonamentowe lub bestsellerowe smartfony. To rozwiązanie często stosowane przez użytkowników potrzebujących podpowiedzi i rekomendacji podczas wyboru oferty.

Nowa strona główna wraz z architekturą informacji to kolejny etap przebudowy całego serwisu sieci Play i optymalizacji ścieżki zakupowej pod potrzeby użytkownika. Portal został zaprojektowany i wdrożony w technologii design systemu, umożliwiającego późniejsza pracę w nowym CMS na gotowych komponentach i składania kolejnych jego elementów prawie jak „z klocków” przy minimalnym nakładzie prac deweloperskich.

Ideą nowego serwisu Play było dostarczenie środowiska przyjaznego zarówno klientom „digital native” obytym z zakupami w internecie, jak i tym, którzy dotąd potrzebowali większego wsparcia konsultanta w salonie. Wierzymy, że nowy portal play.pl wraz z dedykowanymi promocjami dla użytkowników on-line, zyska uznanie naszych klientów i zachęci ich jeszcze w większym stopniu do zakupu naszych usług przez internet.

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty