Cykliczne doładowania w Play na Kartę

Udostępnij

Chcemy, aby korzystanie z naszych usług było jak najbardziej komfortowe, proste i po prostu wygodne. Dlatego do naszych ofert Play na Kartę dodaliśmy możliwość doładowań cyklicznych. Całość jest bezpieczna i bardzo prosta w konfiguracji, a po jednorazowym ustawieniu nie wymaga żadnych dodatkowych akcji. Wszystko odbywa się w aplikacji Play24.

Dajemy aż 3 opcje przy włączeniu usługi:

  • stały dzień miesiąca i stała kwota
  • przy utracie ważności konta stałą kwotą
  • przy odnowieniu pakietu cyklicznego (kwotą odpowiadającą cenie pakietu)

Dzięki temu każdy będzie mógł wybrać odpowiadający sobie tryb doładowań. Po wybraniu jednej z opcji wystarczy podpiąć swoją kartę płatniczą i to wszystko!

Każda operacja doładowania (lub jego nieskutecznej próby w przypadku braku środków na koncie bankowym) jest potwierdzana SMSem. Usługa jest bezpłatna – zarówno przy aktywacji jak i prowizji za doładowanie (100% kwoty trafia na konto główne).

Do tego proponujemy nowe bonusy za doładowania! Przy każdym doładowaniu za co najmniej 10 zł do końca stycznia 2022 roku dostaniecie pakiet:

  • 10 GB – przy doładowaniu cyklicznym
  • 5 GB – przy doładowaniu jednorazowym przez aplikację Play24 lub przez play.pl

Bonusowe dane są ważne 5 dni. Promocja obowiązuje dla taryf Play na Kartę, Formuła Play na Kartę, Play na Kartę Rok Ważności Konta i Play na Kartę odNOWA. Szczegóły znajdziecie jak zawsze na play.pl 🙂

Zobacz więcej

21 KOMENTARZE

  1. Co z bonusemza doładowania na konto promocyjne które było do tej pory? Doładowalam konto a środki promocyjnenie nie zostały przedłużone… :(

    • Bonusowe gigabajty zastępują bonus na konto promocyjne – jedna promocja się skończyła, inna zaczęła :)

  2. Niestety ale bonus strasznie lipny i słaby, mając pakiet Internetu w formule i tak nie jestem w stanie z niego skorzystać, a dodatkowe środki np. można było wykorzystać na mms, których notabene w miesiącu zdarzyło się wysłać z 3-4, a teraz zonk, bo albo trzeba konto doładować większa kwota niż pakiet, lub pożegnać się z mmsami. Niestety niektórzy dalej żyją w poprzedniej epoce i nie używają komunikatorów. Kolejna sprawa to wyłączenie zasięgu T-mobile, szkoda, że tylko nie sprawdziliście czy wszędzie akurat macie dobry zasięg – północno wschodnia część podlaskiego powstały dziury w zasięgi – jeziora, lasy a waszych masztów tam jak na lekarstwo…

    • Polecamy korzystać z automatycznego wyboru zasięgu – sieć Orange jest wciąż dostępna a jej pokrycie jest niemal identyczne co T-Mobile.

  3. Kiedyś miałem cykliczne doładowanie konta przez aplikację mobilną, generalnie spełniało to swoją funkcję ale to co proponujecie jest o wiele wygodniejsze :)
    Aktywowałem doładowanie konta „dzień przed” rozpoczęciem nowego pakietu (tego w aplikacji mobilnej nie ma, tam miałem na sztywno ustawiony konkretny dzień co się powtarzało raz w msc.)
    Teraz ofertę na kartę mam prawie jak abonament :P
    Brakuję tylko mms-ów w pakiecie za 25 zł :( (tak wiem że są w wyższych pakietach) :)

  4. Jestem zły bo nie działa to jak trzeba gdyż
    1 dodałem kartę
    2 aktywowałem usługę
    3 dzień przed odnowieniem pakietu przyszedł SMS że: „wygląda na to że nie masz środków na koncie więc doładuj się normalnie(środki byly)
    4. Doładowałem się jednorazowo oczywiście żeby dostać 3x po 10zl =15Gb bonusu
    5. Ok 21.00 przyszedł SMS że jednak doładowało automatycznie
    6. Dzięki Play nie miałem kasy na koncie na drugi dzień na obiad bo zapłaciłem za dwa doladowania

    • Mam nadzieję, że udało się jednak coś zjeść – dopytam nasz zespół pre-paid czemu mogło do czegoś takiego dojść i sprawdzimy takie ewentualne sytuacje.

  5. Czy Play Xtra Numer (czy ktoś jeszcze pamięta o tej usłudze? :D) również jest uwzględniany w opcji doładowania w trybie „przy odnowieniu pakietu cyklicznego (kwotą odpowiadającą cenie pakietu)”?

  6. Jeszcze jedno pytanie :) Przy usłudze „Cykliczna Karta” w abonamencie „partnerem” płatności jest Blue Media, które pobiera 1 zł za każdą płatność. Czy planujecie również zmienić tego partnera na PayU, żeby nie były doliczane dodatkowe opłaty, jak przy usłudze w wersji dla klientów prepaid?

  7. Doładowanie pobiera z konta tylko kwotę doładowania, natomiast promocja według informacji biura prasowego play jest ważna do 31 stycznia 2022r więc szału nie ma.

    • Usługa niestety ma pewien problem. Doładowanie realizuje się o godzinie 21 w dniu poprzedzającym aktywacje pakietu cyklicznego. Mimo to dostaję tego samego dni rano SMS przypominającego o doładowaniu, żeby moc odnowić pakiet. Po co? Skoro mam aktywną usługę to nie powinienem sobie zawracać głowy jakimś spamem SMS i z Play24 o doładowaniu.

      • Dodatkowo jedno doładowanie generuje:
        dwa maile z PayU (przyjęcie zlecenia i potwierdzenie realizacji zlecenia),
        dwa SMSy (jeden z numeru 100 – podziękowanie za doładowanie, drugi od PlayFinanse – potwierdzenie wykonania doładowania automatycznego).
        Czy na prawdę to rozwiązanie musi zasypywać użytkownika spamem? 4 wiadomości na temat jednego i tego samego doładowania.

  8. Czyli teraz nie ma możliwości przedłużenia ważności pakietu złotówek za pomocą doładowania i te pieniądze po prostu przepadną. Sprytne posunięcie. Dla mnie aż nadto sprytne. Trzeba będzie zmienić operatora.

    • Już od dłuższego czasu pakiety złotówek pozyskane w różnych datach nie sumowały się. Ta ostatnia zmiana nie miała na to wpływu 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości