Cykliczne doładowania w Play na Kartę
Chcemy, aby korzystanie z naszych usług było jak najbardziej komfortowe, proste i po prostu wygodne. Dlatego do naszych ofert Play na Kartę dodaliśmy możliwość doładowań cyklicznych. Całość jest bezpieczna i bardzo prosta w konfiguracji, a po jednorazowym ustawieniu nie wymaga żadnych dodatkowych akcji. Wszystko odbywa się w aplikacji Play24.
Dajemy aż 3 opcje przy włączeniu usługi:
- stały dzień miesiąca i stała kwota
- przy utracie ważności konta stałą kwotą
- przy odnowieniu pakietu cyklicznego (kwotą odpowiadającą cenie pakietu)
Dzięki temu każdy będzie mógł wybrać odpowiadający sobie tryb doładowań. Po wybraniu jednej z opcji wystarczy podpiąć swoją kartę płatniczą i to wszystko!
Każda operacja doładowania (lub jego nieskutecznej próby w przypadku braku środków na koncie bankowym) jest potwierdzana SMSem. Usługa jest bezpłatna – zarówno przy aktywacji jak i prowizji za doładowanie (100% kwoty trafia na konto główne).
Do tego proponujemy nowe bonusy za doładowania! Przy każdym doładowaniu za co najmniej 10 zł do końca stycznia 2022 roku dostaniecie pakiet:
- 10 GB – przy doładowaniu cyklicznym
- 5 GB – przy doładowaniu jednorazowym przez aplikację Play24 lub przez play.pl
Bonusowe dane są ważne 5 dni. Promocja obowiązuje dla taryf Play na Kartę, Formuła Play na Kartę, Play na Kartę Rok Ważności Konta i Play na Kartę odNOWA. Szczegóły znajdziecie jak zawsze na play.pl 🙂
Co z bonusemza doładowania na konto promocyjne które było do tej pory? Doładowalam konto a środki promocyjnenie nie zostały przedłużone… :(Raportuj
Bonusowe gigabajty zastępują bonus na konto promocyjne – jedna promocja się skończyła, inna zaczęła :)Raportuj
Skoro jedna następuje po drugiej to jaka promocja po zakończonej z dodatkowymi GB się zaczęła?Raportuj
10GB na 5 dni to oranie dzień i nocRaportuj
Wystarczy do intensywnego surfowania po Sieci ;)Raportuj
Niestety ale bonus strasznie lipny i słaby, mając pakiet Internetu w formule i tak nie jestem w stanie z niego skorzystać, a dodatkowe środki np. można było wykorzystać na mms, których notabene w miesiącu zdarzyło się wysłać z 3-4, a teraz zonk, bo albo trzeba konto doładować większa kwota niż pakiet, lub pożegnać się z mmsami. Niestety niektórzy dalej żyją w poprzedniej epoce i nie używają komunikatorów. Kolejna sprawa to wyłączenie zasięgu T-mobile, szkoda, że tylko nie sprawdziliście czy wszędzie akurat macie dobry zasięg – północno wschodnia część podlaskiego powstały dziury w zasięgi – jeziora, lasy a waszych masztów tam jak na lekarstwo…Raportuj
Polecamy korzystać z automatycznego wyboru zasięgu – sieć Orange jest wciąż dostępna a jej pokrycie jest niemal identyczne co T-Mobile.Raportuj
Kiedyś miałem cykliczne doładowanie konta przez aplikację mobilną, generalnie spełniało to swoją funkcję ale to co proponujecie jest o wiele wygodniejsze :)
Aktywowałem doładowanie konta „dzień przed” rozpoczęciem nowego pakietu (tego w aplikacji mobilnej nie ma, tam miałem na sztywno ustawiony konkretny dzień co się powtarzało raz w msc.)
Teraz ofertę na kartę mam prawie jak abonament :P
Brakuję tylko mms-ów w pakiecie za 25 zł :( (tak wiem że są w wyższych pakietach) :)Raportuj
Jestem zły bo nie działa to jak trzeba gdyż
1 dodałem kartę
2 aktywowałem usługę
3 dzień przed odnowieniem pakietu przyszedł SMS że: „wygląda na to że nie masz środków na koncie więc doładuj się normalnie(środki byly)
4. Doładowałem się jednorazowo oczywiście żeby dostać 3x po 10zl =15Gb bonusu
5. Ok 21.00 przyszedł SMS że jednak doładowało automatycznie
6. Dzięki Play nie miałem kasy na koncie na drugi dzień na obiad bo zapłaciłem za dwa doladowaniaRaportuj
Mam nadzieję, że udało się jednak coś zjeść – dopytam nasz zespół pre-paid czemu mogło do czegoś takiego dojść i sprawdzimy takie ewentualne sytuacje.Raportuj
Czy Play Xtra Numer (czy ktoś jeszcze pamięta o tej usłudze? :D) również jest uwzględniany w opcji doładowania w trybie „przy odnowieniu pakietu cyklicznego (kwotą odpowiadającą cenie pakietu)”?Raportuj
Xtra Numer nie jest pakietem cyklicznym, stąd nie sądzę, ale mogę się dopytać.Raportuj
Będę wdzięczny.Raportuj
Jeszcze jedno pytanie :) Przy usłudze „Cykliczna Karta” w abonamencie „partnerem” płatności jest Blue Media, które pobiera 1 zł za każdą płatność. Czy planujecie również zmienić tego partnera na PayU, żeby nie były doliczane dodatkowe opłaty, jak przy usłudze w wersji dla klientów prepaid?Raportuj
Przekażę opinię :)Raportuj
Dzisiaj doładowało mi konto automatycznie za 25zł i tyle samo pobrało z konta. PozdrawiamRaportuj
Doładowanie pobiera z konta tylko kwotę doładowania, natomiast promocja według informacji biura prasowego play jest ważna do 31 stycznia 2022r więc szału nie ma.Raportuj
Usługa niestety ma pewien problem. Doładowanie realizuje się o godzinie 21 w dniu poprzedzającym aktywacje pakietu cyklicznego. Mimo to dostaję tego samego dni rano SMS przypominającego o doładowaniu, żeby moc odnowić pakiet. Po co? Skoro mam aktywną usługę to nie powinienem sobie zawracać głowy jakimś spamem SMS i z Play24 o doładowaniu.Raportuj
Dodatkowo jedno doładowanie generuje:
dwa maile z PayU (przyjęcie zlecenia i potwierdzenie realizacji zlecenia),
dwa SMSy (jeden z numeru 100 – podziękowanie za doładowanie, drugi od PlayFinanse – potwierdzenie wykonania doładowania automatycznego).
Czy na prawdę to rozwiązanie musi zasypywać użytkownika spamem? 4 wiadomości na temat jednego i tego samego doładowania.Raportuj
Czyli teraz nie ma możliwości przedłużenia ważności pakietu złotówek za pomocą doładowania i te pieniądze po prostu przepadną. Sprytne posunięcie. Dla mnie aż nadto sprytne. Trzeba będzie zmienić operatora.Raportuj
Już od dłuższego czasu pakiety złotówek pozyskane w różnych datach nie sumowały się. Ta ostatnia zmiana nie miała na to wpływu 🙂Raportuj