Play otrzymał zgodę Komisji Europejskiej na nabycie UPC Polska

Udostępnij

Komisja Europejska wyraziła zgodę na nabycie przez P4 Sp. z o.o. („P4”) spółki UPC Polska Sp. z o.o. („UPC Polska”), stwierdzając, że nabycie nie budzi zastrzeżeń dotyczących konkurencji.

We wrześniu 2021 roku spółka P4 będąca częścią Grupy iliad, podpisała umowę nabycia UPC Polska, będącej częścią Liberty Global, w ramach transakcji o wartości 7 mld zł. Dzisiejsza zgoda Komisji Europejskiej jest kluczowym warunkiem pozwalającym na sfinalizowanie umowy w przybliżonej dacie 1 kwietnia 2022 roku, zgodnie z ustaleniami stron.

Pozytywna decyzja Komisji Europejskiej daje zielone światło do sfinalizowania transakcji i stworzenia zupełnie nowej jakości dzięki połączeniu najlepszych usług mobilnych, stacjonarnych i telewizyjnych na polskim rynku telekomunikacyjnym. Koncentrujemy się na przygotowaniu integracji Play i UPC oraz bardzo cieszymy się na współpracę z zespołem UPC. W tych trudnych i niepewnych czasach Play i UPC już pokazały, że łączą siły, aby wspierać obywateli Ukrainy. A wkrótce wykorzystamy potencjał obu organizacji do realizacji naszego strategicznego celu, jakim jest stworzenie silnego operatora konwergentnego w Polsce – powiedział Jean Marc Harion, Prezes Zarządu P4 Sp. z o.o.

W następstwie otrzymanej decyzji, strony transakcji pracują nad podpisaniem finalnej umowy i dokonaniem rozliczeń finansowych w możliwie najkrótszym czasie, zgodnie z umową SPA.

Nabycie przez P4 UPC Polska, największej pod względem przychodów spółki Liberty Global w Europie Środkowo-Wschodniej, otwiera nowe możliwości w obszarze usług konwergentnych dedykowanych klientom indywidualnym i biznesowym na polskim rynku. Transakcja realizuje także chęć przyspieszenia inwestycji w sieci światłowodowe oraz przyczynia się do wdrożenia wizji i ambicji spółki w zakresie inwestowania w najnowocześniejsze sieci, usługi mobilne oraz szerokopasmowe.

Zobacz więcej

1 KOMENTARZ

  1. Proszę o informację, czy istnieje intencjonalna blokada uniemożliwiająca rejestrację nowych SIM na podstawie karty SIM rejestrowanej wcześniej online (nie osobiście), czy też taka blokada wynika z błędu systemu?
    Mój pierwszy SIM Play rejestrowany osobiście jest nieaktywny i mam wyłącznie SIM-y rejestrowane online. Niedawno Play anulował opcję rejestracji przez czat i teraz próbując rejestracji przez SMS lub portal P24 mam odmowę rejestracji na podstawie posiadanych kart.
    Proszę też o wyjaśnienie, czy mogę odzyskać wspomniany nieaktywny numer? Przez czat dostałam info, że tak i sprawę przekazano do załatwienia, ale później via e-mail poinformowano mnie, że to niemożliwe, więc jak jest naprawdę?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości