Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Jednak Snapdragon a nie Mediatek – zmiana na lepsze
WHERE tłumacz z chińskiego? :D
Na ich fraze Dare To Leap jestem pierwszy w Google ;o)
Uważajcie na tą markę bo chyba wszystkie telefony Realme nie obsługują legendarnego już pasma B20 czyli częstotliwości LTE 800. Skutek jest taki, że w mniejszych miejscowościach internet jest wolniejszy i ciągle skaczę jego prędkość. U mnie Realme 7 pokazywał max 35MBs a u osoby mającej inny telefon z B20 90MBs w tym samym miejscu.
Uwaga. Sieć Play sprzedaje uszkodzone telefony.
Po odebraniu od razu do serwisu.
Żadnego zadość uczynienia dla klienta poza psuciem nerwów i walką reklamacyjna
Czy jest coś, w czym mogę pomóc?