W Play dbamy o Ciebie #7 – pamiętaj o bezpieczeństwie

Na początku kwietnia informowaliśmy Was o bardzo ważnym dla nas wydarzeniu – nabyciu UPC Polska. Bardzo się z tego cieszymy, nie możemy się doczekać wspólnych dalszych działań. Kilkukrotnie informowaliśmy wszystkich klientów obu firm, że dla nich na chwilę obecną nic się nie zmienia, także w przypadku numeru rachunku, na które należy dokonywać wpłat za usługi.

Taką okazję bardzo często jednak wykorzystują oszuści. Jesteśmy tego świadomi i poważnie podchodzimy do ostrzegania naszych klientów przed możliwymi próbami podszywania się pod nas. Zawsze staramy się ostrzegać i edukować w temacie bezpieczeństwa. Dlatego:

Jeśli otrzymasz maila, SMSa czy nawet telefon z informacją, że:

  • przyszłe faktury należy opłacać na inny numer rachunku

lub

  • z linkiem do szybkiej płatności za fakturę i zachęceniem do podania danych karty płatniczej lub zalogowania się do bankowości elektronicznej

pamiętaj o bezpieczeństwie, zachowaj ostrożność i na spokojnie przeanalizuj, czy wiadomość faktycznie pochodzi od Play lub UPC! Zawsze możesz potwierdzić jej wiarygodność kontaktując się z obsługą klienta.

Więcej informacji na temat przejścia UPC do PLAY możesz znaleźć na stronie internetowej, którą przygotowaliśmy w związku z tym wydarzeniem.

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty