NET BOX z nielimitowanymi danymi i zestawem 5G Nokia

Udostępnij

Pewnie znacie naszego NET BOXa – idealne rozwiązanie na internet na terenach podmiejskich i w małych miejscowościach. Świetnie sprawuje się tam, gdzie najbliższy nadajnik jest nieco oddalony od nas, gdyż potrafi wzmocnić jego sygnał i w efekcie zapewnić lepszy zasięg.

Właśnie wprowadziliśmy dwie nowe opcje dla najbardziej wymagających:

  • UNLIMITED
  • UNLIMITED 5G

Jak same nazwy wskazują w tych ofertach dane są absolutnie nielimitowane – zarówno pod względem ich ilości, jak i prędkości, natomiast w drugiej z nich dodatkowo zyskujecie dostęp do technologii 5G 😄 Można więc bez przeszkód oglądać ulubione filmy, seriale, pobierać duże pliki (na przykład gry na konsole nowej generacji) czy pracować i uczyć się zdalnie.

Nowy zestaw Nokia z 5G

Aby w pełni wykorzystać potencjał tej usługi do oferty dodaliśmy zestaw Nokia FastMile 5G Receiver + Beacon 2. Wygląda nowocześnie, jest odporny na warunki zewnętrzne, jest prosty w obsłudze a co najważniejsze – zapewnia bardzo dobre parametry sieci pozwalając na korzystanie z internetu w wygodny sposób. Zarządzanie nim jest możliwe przez przeglądarkę a także aplikację mobilną „Nokia WiFi”, dzięki czemu można na przykład łatwo zmienić nazwę i hasło do sieci bezprzewodowej.

Standardowo w tej ofercie przygotowaliśmy też opcję przetestowania usługi – w ciągu 21 dni można sprawdzić jak zmieni się zasięg po podłączeniu urządzenia. Bez względu na powody zestaw można w tym czasie zwrócić, a umowę rozwiązać bez konsekwencji. Dzięki temu upewnisz się, że NET BOX jest idealnym rozwiązaniem w Twoim domu i jego okolicy.

NET BOX brzmi jak coś dla Ciebie? Wejdź na naszą stronę, gdzie znajdziesz szczegóły oferty, w tym ceny oraz regulaminy 💪

Zobacz więcej

25 KOMENTARZE

  1. Witam, gdzie można się zapoznać z regulaminem oferty? Na stronie podlinkowanej w artykule znajduje się regulamin dla ofert Internet XL i Internet XL 5G (których nie widać na stronie). Nie ma nic o ofertach Unlimited oraz Unlimited 5G.

      • Bardzo dziękuję za odpowiedź. W takim razie mam drugie pytanie: w tym regulaminie widnieje taki zapis:

        „Usługa „Internet bez limitu” – W ramach Abonamentu”

        i dalej mamy taki zapis:

        „Usługa „Internet bez limitu GB (1000 GB z pełną
        prędkością)” – W ramach Abonamentu po zakończeniu Okresu
        Zastrzeżonego”.”

        W regulaminie ten ”Okres Zastrzeżony” to dwa lata. Czy oznacza to, że po dwóch latach wchodzi nam limit 1000GB?

        • Tak – po dwóch latach można będzie umowę:
          – przedłużyć na nowych warunkach
          – zostać na czas nieokreślony (wtedy jest pakiet 1000 GB)
          – zakończyć

            • Do oferty jaka będzie dostępna po zakończeniu okresu zobowiązania – kto wie, co przyniesie przyszłość :)

          • Panie Krzysiu ale w regulaminie przy obu opcjach – tzn.:
            Usługa „Internet bez limitu” oraz
            Usługa „Internet bez limitu GB (1000 GB z pełną prędkością)”

            jest dopisek:
            „Z Usługi możesz korzystać przez cały Okres Zastrzeżony oraz po przekształceniu Umowy, w Umowę na czas nieokreślony. „. Tak więc dotyczy to obu ww., czyli po przejściu na czas nieokreślony powinienem również mieć pełen no-limit.

            Dodatkowo przy obu pozycjach w regulaminie jest zapis, że są to usługi przyznawane w ramach oferty promocyjnej, czyli jak rozumiem – jednocześnie, co jest wg mnie bez sensu ;). Po co mi jednocześnie usługa totalnego no-limit i do tego 1000 GB z pełną prędkością? Co ciekawe, w tabeli na początku przy opcji 1000 GB jest dopisek: „W ramach Abonamentu po zakończeniu Okresu Zastrzeżonego”, co byłoby zgodne z logiką i z tym, co napisałeś. Niestety dalej regulamin jest niezrozumiały i jakby „pisany na kolanie”. Tak więc ja np. nie wiem po pierwsze – po co mi te 2 usługi w ramach okresu zastrzeżonego i co będzie po okresie umownym – tutaj na forum możemy sobie pisać wszystko, natomiast finalnie liczą się regulaminy. Moim zdaniem ktoś powinien je doprecyzować.

        • NET BOX to dwa urządzenia – jedno montowane na zewnątrz (zbierające sygnał) i drugie wewnątrz (router Wi-Fi) połączone kablem.

          • Czy antena musi byc podlaczona czy moze dzialac router jako LTE no i czy jak jest dobry zasieg czy antenamoze byc w srodku w pomieszczeniu?

            • Hej – tak, antena zewnętrzna musi być podłączona. Teoretycznie może być w pomieszczeniu, ale wtedy traci swoją największą zaletę, czyli możliwość wzmocnienia sygnału z zewnątrz.

  2. Panie Krzysztofie…
    Mam 3pytania do Pana
    1.
    Według strony bts serach.. dany BTS ma już pozwolenie na częstotliwość 5G.
    A rzeczywistości nie działa z tego nadajnika… Ile czasu trzeba czekać aż dopiero pojawi się 5G z tego nadajnika?
    2. Czy wszystkie nadajniki będą miały docelowo częstotliwość 5G (2100)
    3. Zauważyłem że na nadajnikach zmieniają się parametry eNBID? Jaki ma to cel? Modernizacja nadajnika?
    Dziękuję za odpowiedź
    Pozdrawiam Paweł

      • @Mike
        Masz wybór – natomiast pamiętaj, że są lokalizacje, gdzie różowi nie mają swojego nadajnika, a my owszem. Każdy ma prawo wybrać taką ofertę, która będzie mu najbardziej odpowiadać.

        • Argument dobry, faktem jest że za chwilę sieć pod względem ilości nadajników (stacji) będzie największa. A z ostatnich doniesień będzie jeszcze większa rozbudowa i pewnie kwestia czasu jak nolimit na rozmowy będzie także na GB dla indywidualnych.

    • @Paweł
      Po prostu Krzysiek :)
      1. W każdym przypadku jest to ustalane osobno – bazując na tym, jak wygląda sytuacja sieciowa w okolicy.
      2. Jak wyżej, chociaż nie ukrywamy, że sieć jest naszym priorytetem.
      3. Tworzenie sieci nie jest nigdy procesem skończonym – nasz zespół stale analizuje sytuacje i może rekonfigurować sieć w poszczególnych lokalizacjach, aby dostarczyć jak najlepsze parametry.

  3. Hej. Mam problem. Zakupiłam internet net box w salonie. Dostałam voucher na darmową instalację sprzętu. Monter przyjechał i zainstalował wszystko. Dopłacałam do tego z uwagi na fakt, że sprzęt był instalowany na wysokości. Po odjeździe montera okazało się, że sprzęt nie rozsyła sygnału 2.4 GHz. Zgłosiłam ten fakt poprzez infolinię play. Wysłano do mnie ponownie montera, aby sprawdził działanie sprzętu. Stwierdził, że nie działa poprawnie i należy go wymienić. Wypisał jakąś kartkę, z którą pojawiłam się w salonie i na jej podstawie wymieniono mi sprzęt na nowy. Otrzymałam również informację, że sprzęt muszę samodzielnie zamontować, gdyż „tylko pierwsza instalacja sprzętu jest darmowa”. Skoro firma wydała mi uszkodzony sprzęt to dlaczego nie ponosi za to odpowiedzialności i nie zamontuje mi nowego urządzenia? Zgłaszałam już ten fakt poprzez infolinię z prośbą o instalację sprzętu i otrzymałam odmowę. Sprzęt leży, nie znam się na jego montażu. Uważam, że skoro otrzymałam wadliwy router to Play powinien ponownie wysłać do mnie montera i na własny koszt zamontować mi poprawnie działający sprzęt.

  4. Mam pytanie techniczne do routerów z 5g

    Mam pytanie czy router mc7010 dostaje zasilanie:
    -własne
    – z PoE
    – czy od MF18A.
    i drugie pytanie czy odległość miedzy MC7010 i MF18A może wynosić +/- 70 metrów

    To samo pytanie mam względem routera Router Nokia NETBOX FastMile 5G Receiver + Beacon 2
    i który jest z nich lepszy
    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi

  5. Na tym zestawie są strasznie skaczące pingi od 18 do 200ms NIE POLECAM DO GRANIA, sprawa zgloszona do play i czekam jak to naprawia, wie ktos jak wejsc ustawienia odbiornika Nokia FastMile 5G Receiver 5G14-B, nie moge sie polaczyc przez bluetooth mimo ze mam kod qr, czyzby play zablokowal dostep?

    • NET BOX jest rozwiązaniem, gdy jesteś w znacznej odległości do nadajnika – natomiast dalej jest to sieć mobilna i jej parametry zależą od wielu czynników.

  6. Witam czy można gdzieś uzyskać informacje kiedy zostaną uruchomione nadajniki 5g w danej miejscowości ?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości