Od poniedziałku, 22 sierpnia, udostępniamy eSIM wszystkim klientom Play!
Dotyczy to zarówno ofert abonamentowych, MIX czy na kartę jak i klientów indywidualnych oraz biznesowych (korzystających z ofert dla Firm). Wystarczy od najbliższego poniedziałku przyjść do salonu Play i zlecić wymianę – jest ona bezpłatna! Upewnijcie się przedtem, że Wasze urządzenia wspierają takie rozwiązanie.
Jak aktywować eSIM w Play?
Właściciel numeru powinien przyjść do salonu i złożyć wniosek o wymianę karty SIM na eSIM. Po weryfikacji z dokumentem tożsamości (fizyczny dowód osobisty lub paszport) wniosek zostanie przyjęty i otrzymacie SMS jak poniżej:
Od tego czasu macie 3 godziny na kontakt z Obsługą Klienta, gdyby się okazało, że wymiana nie została zlecona przez Was. Po zleceniu wymiany otrzymacie na maila kod QR, który należy zeskanować telefonem. Po kliknięciu na niego (w wielu telefonach można skanować kod bezpośrednio z aplikacji aparatu) otrzymacie kolejne instrukcje:
Kolejne ekrany to po prostu wybór z jakiego źródła mają być czerpane usługi – pamiętajcie, że eSIM aktywuje się dopiero po 3 godzinach od momentu zlecenia wymiany.
To wszystko! eSIM jest gotowy na Twoim urządzeniu! Po upływie 3 godzin od zlecenia fizyczna karta SIM przestanie działać i można wyjąć ją z urządzenia, a jej rolę przejmie eSIM.
Miłego korzystania! 💪