W Play dbamy o Ciebie #11 – #PlayFutureFriendly

W ubiegłym tygodniu składaliśmy Wam świąteczne życzenia, jednocześnie w kilku słowach podsumowując ubiegły rok. Teraz przyszła pora na kolejne podsumowanie skupiające się wokół hasła Play Future Friendly. Choć często nie chwalimy się takimi inicjatywami to warto, abyście o nich wiedzieli. Nasze działania skupiamy na kilku ważnych obszarach. Nieustannie dążymy do tego, aby nasze inicjatywy przyczyniały się do komfortu i zadowolenia naszych klientów, dając im wolność wyboru, ale także miały pozytywny wpływ na otaczający nas świat. Takich inicjatyw ostatnimi laty było wiele i wierzymy, że kolejny rok przyniesie kolejne.

Najlepiej będzie jak zobaczycie to na załączonej grafice:

Komentarze

  1. Ron pisze:

    Do zrobienia: Subskrypcja jako EKO, zdalne przenoszenie numerów PrePaid, samodzielna wymiana karty SIM.Raportuj

    • Gie pisze:

      No właśnie. Dlaczego u jednego operatora można kupić sobie dowolną kartę NanoSIM. Odpowiednimi kodami przypisać do niej numer zgubionej karty SIM czy karty SIM/MicroSIM. I to nie jest problem. A u innego to już jest problem nie do przeskoczenia i konieczna jest wizyta w salonie. I co ciekawe nie słyszałem by u tamtego operatora były jakieś problemy z wyłudzaniem, podszywaniem się numerów telefonów a u tego który chce być „bezpieczniejszy” były.Raportuj

      • Krzysiek Sylwerski pisze:

        Nie zgodzę się – oszustwa się zdarzają w obu przypadkach. Jesteśmy bardzo wyczuleni na tym punkcie i zachowujemy najwyższą ostrożność.Raportuj

        • Ron pisze:

          Samodzielna wymiana robi się standardem. Wymiany można dokonać w 2 z 4W sieci. Bez przesady z tymi wyłudzeniami. tak to można zostać w latach 2005. Są różne sposoby weryfikacji. Tak samo podpisanie umowy można zrobić przez Profil Zaufany w Banku lub niedlugo przez mObywatel, a nie za pomocą kuriera czy salonu.Raportuj

  2. macq pisze:

    Jak dbacie, to proszę o info, czy po 24.01.2023 taryfa Play Na Kartę Rok Ważności Konta – oprócz zwyżki cen i niekorzystnych zmian ważności konta po doładowaniach, zostanie możliwość włączenia Rok Ważności Konta zgodnie z poniższym?
    https://www.play.pl/nowy/uslugi/rok-waznosci-konta
    https://media-play.pl/binaries/content/documents/administration/repositories/file-docs/b2c/regulaminy/uslugi/rok-waznosci-konta/regulamin-oferty-promocyjnej-rok-waznosci-kontaRaportuj

  3. Jan. pisze:

    Dla czego wprowadzacie klientów w błąd skoro dokładnie robicie wszystko na odwrót nie jesteście ani najlepsi ani ekologiczni ani nowocześni .Raportuj

  4. Sebastian pisze:

    Pisze do Państwa w sprawie przesłanej faktury. Uważam, że została nieprawidłowo wystawiona. Złożyłem wypowiedzenie usługi Internetu, z uwagi na to, że umowa była bez okresu zobowiązania czas wypowiedzenia 30 dni powinien być liczony od momentu wpływu pisma z rezygnacją, a nie od kolejnego pełnego okresu rozliczeniowego. Rozwiązując umowę bez zobowiązania operator UPC zastosował właśnie taki tryb liczenia 30 dni, czyli od momentu wpływu pisma. Dziwi mnie Państwa podejście dotyczące zbywania klienta, nie pierwszy raz do Państwa pisze. Zdawkowe odpowiedzi bez podstawy prawnej czy regulaminowej. Jako klient czuje się ignorowany i sprowadzony do płatnika bez możliwości otrzymania merytorycznej odpowiedzi. Wypowiedziałem umowę na Internet w Play ( umowa bez okresu zobowiązania ) i podpisałem nowa z UPC – teraz Play – jednak nowa umowa z UPC jest z okresem zobowiązania. Wygląda na to, że umowa terminowa nie znaczy nic dla Państwa. Jako wieloletni pracownik UPC zawsze, ale to zawsze uważałem, że lepszy klient z okresem zobowiązania niże bez. Ten bez zawsze może rozwiązać umowę – rozwiązałem z Państwem umowę i nikt się ze mną nie kontaktował w sprawie utrzymania usług – widać nie zależy Wam na kliencie. Żaden z Państwa konsultantów nie zadał sobie trudu sprawdzenia czy ten sam klient nie podpisał nowej umowy na tym samym adresie w Waszej grupie kapitałowej. Ja bym tak zrobił i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta anulował te 35 zł z uwagi na fakt, że klient związał się umową terminową.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski pisze:

      Panie Sebastianie, jeśli sytuacja jest dla Pana niejasna to wszystko najlepiej wytłumaczą przedstawiciele Obsługi Klienta i z nimi radzę się skontaktować.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty