Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Do zrobienia: Subskrypcja jako EKO, zdalne przenoszenie numerów PrePaid, samodzielna wymiana karty SIM.
No właśnie. Dlaczego u jednego operatora można kupić sobie dowolną kartę NanoSIM. Odpowiednimi kodami przypisać do niej numer zgubionej karty SIM czy karty SIM/MicroSIM. I to nie jest problem. A u innego to już jest problem nie do przeskoczenia i konieczna jest wizyta w salonie. I co ciekawe nie słyszałem by u tamtego operatora były jakieś problemy z wyłudzaniem, podszywaniem się numerów telefonów a u tego który chce być „bezpieczniejszy” były.
Nie zgodzę się – oszustwa się zdarzają w obu przypadkach. Jesteśmy bardzo wyczuleni na tym punkcie i zachowujemy najwyższą ostrożność.
Samodzielna wymiana robi się standardem. Wymiany można dokonać w 2 z 4W sieci. Bez przesady z tymi wyłudzeniami. tak to można zostać w latach 2005. Są różne sposoby weryfikacji. Tak samo podpisanie umowy można zrobić przez Profil Zaufany w Banku lub niedlugo przez mObywatel, a nie za pomocą kuriera czy salonu.
Jak dbacie, to proszę o info, czy po 24.01.2023 taryfa Play Na Kartę Rok Ważności Konta – oprócz zwyżki cen i niekorzystnych zmian ważności konta po doładowaniach, zostanie możliwość włączenia Rok Ważności Konta zgodnie z poniższym?
https://www.play.pl/nowy/uslugi/rok-waznosci-konta
https://media-play.pl/binaries/content/documents/administration/repositories/file-docs/b2c/regulaminy/uslugi/rok-waznosci-konta/regulamin-oferty-promocyjnej-rok-waznosci-konta
Dla czego wprowadzacie klientów w błąd skoro dokładnie robicie wszystko na odwrót nie jesteście ani najlepsi ani ekologiczni ani nowocześni .
Dlaczego tak uważasz? Masz przykłady?
Pisze do Państwa w sprawie przesłanej faktury. Uważam, że została nieprawidłowo wystawiona. Złożyłem wypowiedzenie usługi Internetu, z uwagi na to, że umowa była bez okresu zobowiązania czas wypowiedzenia 30 dni powinien być liczony od momentu wpływu pisma z rezygnacją, a nie od kolejnego pełnego okresu rozliczeniowego. Rozwiązując umowę bez zobowiązania operator UPC zastosował właśnie taki tryb liczenia 30 dni, czyli od momentu wpływu pisma. Dziwi mnie Państwa podejście dotyczące zbywania klienta, nie pierwszy raz do Państwa pisze. Zdawkowe odpowiedzi bez podstawy prawnej czy regulaminowej. Jako klient czuje się ignorowany i sprowadzony do płatnika bez możliwości otrzymania merytorycznej odpowiedzi. Wypowiedziałem umowę na Internet w Play ( umowa bez okresu zobowiązania ) i podpisałem nowa z UPC – teraz Play – jednak nowa umowa z UPC jest z okresem zobowiązania. Wygląda na to, że umowa terminowa nie znaczy nic dla Państwa. Jako wieloletni pracownik UPC zawsze, ale to zawsze uważałem, że lepszy klient z okresem zobowiązania niże bez. Ten bez zawsze może rozwiązać umowę – rozwiązałem z Państwem umowę i nikt się ze mną nie kontaktował w sprawie utrzymania usług – widać nie zależy Wam na kliencie. Żaden z Państwa konsultantów nie zadał sobie trudu sprawdzenia czy ten sam klient nie podpisał nowej umowy na tym samym adresie w Waszej grupie kapitałowej. Ja bym tak zrobił i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta anulował te 35 zł z uwagi na fakt, że klient związał się umową terminową.
Panie Sebastianie, jeśli sytuacja jest dla Pana niejasna to wszystko najlepiej wytłumaczą przedstawiciele Obsługi Klienta i z nimi radzę się skontaktować.
Tak, play bardzo o mnie zadbał, jednostronnie zmieniając umowę na rok ważności konta. Czuję się tak bardzo zadbany, że właśnie przeglądam oferty konkurencji. Nie trawię takiego cwaniactwa.
Promocje i oferty „na kartę” mają to do siebie, że obowiązują do odwołania. Jeśli nie akceptujesz zmian możesz oczywiście nie zgodzić się na nie i nie korzystać z usługi.