W Play dbamy o Ciebie #10 – zarządzaj wygodnie kontem przez aplikację Play24 i bez dodatkowych opłat za połączenia z Obsługą Klienta

Wiemy jak ważne jest znalezienie pomocy i odpowiedzi na nurtujące tematy w kwestiach dotyczących użytkowania telefonu i spraw związanych z usługami telekomunikacyjnymi, dlatego od 1 stycznia…

znosimy dodatkowe opłaty za połączenia z Obsługą Klienta!

Od 1 stycznia 2023 roku obniżamy konsumentom ceny połączeń głosowych z numerami Obsługi Klienta w ofertach PLAY, Virgin MOBILE, Red Bull MOBILE oraz Fakt Mobile. Stawka będzie wynosiła tyle, ile w cenniku danej oferty kosztuje minuta połączenia krajowego z numerem komórkowym w sieci Play.

Co to oznacza? Jeśli w swojej ofercie masz nielimitowane połączenia do Play to za telefon do Obsługi Klienta nie poniesiesz dodatkowych kosztów.

W niektórych ofertach dodatkowo ograniczamy koszt, który poniesiesz za połączenie do Obsługi Klienta, do wysokości poprzednio obowiązującej opłat – za minutę takiego połączenia oraz do łącznej kwoty za czas połączenia.

Pamiętaj, przed rozmową przygotuj najważniejsze dane dotyczące poruszanej przez Ciebie kwestii i krótki opis sytuacji. W celu weryfikacji możemy Cię poprosić o dane, takie jak imię i nazwisko, numer konta czy hasło abonencki (na umowie).

Do dyspozycji wciąż pozostaje nasza wysoko oceniana i nowoczesna aplikacja Play24

Aplikacja Play24 powstała, aby ułatwić klientom codzienne zarządzanie kontem. Jest ona jedną z najlepiej ocenianych wśród aplikacji operatorskich w Polsce w Google Play i Apple App Store. Umożliwia między innymi bezpieczne opłacanie faktur, doładowywanie konta w parę sekund, włączanie i wyłączanie dodatkowych pakietów oraz kontrolowanie stanu środków. To intuicyjne rozwiązanie, które pozwala na bieżąco monitorować historię zużycia internetu i wykonanych połączeń nawet na kilku numerach jednocześnie. Dodatkowo pozwala w łatwy sposób skontaktować się z konsultantem, np. za pomocą specjalnie przygotowanego chatu.

Przed kontaktem warto też rzucić okiem na naszą stronę pomocy, gdzie przygotowaliśmy pytania i odpowiedzi na najczęściej poruszane tematy.

Komunikat w sprawie zniesienia dodatkowych opłat wraz ze szczegółami możecie znaleźć na play.pl.

Komentarze

  1. Roman pisze:

    A w 5G też?Raportuj

  2. bull pisze:

    A co z kosztami do sieci MSWiA +47, dlaczego pobieracie opłatę, przecież to zwykła sieć stacjonarna.Raportuj

  3. Band pisze:

    Echh Nadal bark zamówienia duplikatu karty sim w aplikacji :( Tego brakuje w play.Raportuj

  4. Maciej pisze:

    W zasadzie wspaniałe, ale dotychczas opłaty były minimalne, głównie za współczynniki.Raportuj

  5. Ron pisze:

    szkoda że Virgin nie działa na Play2rRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty