W Play dbamy o Ciebie #13 – Virgin Mobile z VoLTE i Wi-Fi Calling
Dzisiaj news dość krótki, ale bardzo istotny dla wszystkich klientów Virgin Mobile. Udostępniliśmy dla nich dwie usługi, które bardzo podnoszą komfort korzystania z telefonu. Mowa oczywiście o tytułowych VoLTE i Wi-Fi Calling 💪
Jeśli wiecie, jak działają te technologie to super! Jeśli nie – spieszymy z pomocą:
VoLTE
To technologia, dzięki której można prowadzić rozmowy korzystając z sieci LTE. Co to daje? Poza lepszą jakością dźwięku bardziej zauważalną zmianą jest błyskawiczne nawiązywanie połączenia, czyli bardzo krótki czas od momentu naciśnięcia „zielonej słuchawki” do faktycznego „uzyskania sygnału”. Dzięki temu jeszcze szybciej można połączyć się z najbliższymi 😉
Wi-Fi Calling
Dzięki temu rozwiązaniu można nawiązywać i odbierać połączenia i SMS-y wszędzie tam, gdzie nie dociera zasięg sieci komórkowej, ale mamy dostęp do Wi-Fi. Jakie ma zastosowania? Na przykład podczas zagranicznych podróży – wystarczy połączyć się z hotspotem w hotelu czy restauracji i wykonywać połączenia tak, jakbyśmy byli w kraju. Pozwala to ominąć koszty roamingu 😉 A może masz warsztat lub pracownię w piwnicy? Jeśli sięga tam domowe Wi-Fi to nie musisz obawiać się o jakość dźwięku podczas rozmów.
Na chwilę obecną nowe usługi dostępne są w ofertach Virgin Mobile na Kartę – nad udostępnieniem ich w abonamentach intensywnie pracujemy! 💪
Telefony wspierające te technologie są identyczne jak w Play i możecie zapoznać się z nimi na specjalnej stronie.
Czy usługi są automatycznie aktywowane?
W Play na Kartę trzeba to robić to ręcznie za pomocą SMS lub przy pomocy konsultanta. Z automatu wbrew głoszonym legendom – nie działa.Raportuj
Dzisiaj tel świrował ale już wiem czemu. VoLTE działa No i aktywowałem VoWiFi:)Raportuj
Skoro dbacie o klienta to dlaczego nie zakończyliście w terminie ustawowym i waszego regulaminu mojej umowy w styczniu? Rezygnację zakończenie wysłałem w grudniu do was z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Jest marzec umowy nie zakończyliście łamiąc moje prawa i wasz regulamin.Raportuj
Jeśli masz jakieś wątpliwości to najlepiej jeśli skonsultujesz je z Obsługą Klienta. Nie mam wglądu w sytuację, nawet nie mam danych pozwalających na zidentyfikowanie sprawy.Raportuj
Czy firma oficjalnie współpracuje z rządem i urzędami? Czy jest prywatną i przestrzega prawa?Raportuj
Jest firmą prywatną działającą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Raportuj
Kiedy e simRaportuj
Jest: https://www.play.pl/nowy/uslugi/esimRaportuj
czy ktoś dostał zaproszenie od Virgin i ich firmy marketingowej smartscope do ankiety, za której wypełnienie dostaje się 20 zł doładowania???? Ja dostałem, ankietę wypełniłem a doładowania obiecanego jak nie było tak nie mamRaportuj
Witam, na kiedy jest przewidziane uruchomienie VoLTE w usługach abonamentowych Virgin?Raportuj