W Play dbamy o Ciebie #13 – Virgin Mobile z VoLTE i Wi-Fi Calling

Udostępnij

Dzisiaj news dość krótki, ale bardzo istotny dla wszystkich klientów Virgin Mobile. Udostępniliśmy dla nich dwie usługi, które bardzo podnoszą komfort korzystania z telefonu. Mowa oczywiście o tytułowych VoLTE i Wi-Fi Calling 💪

Jeśli wiecie, jak działają te technologie to super! Jeśli nie – spieszymy z pomocą:

VoLTE

To technologia, dzięki której można prowadzić rozmowy korzystając z sieci LTE. Co to daje? Poza lepszą jakością dźwięku bardziej zauważalną zmianą jest błyskawiczne nawiązywanie połączenia, czyli bardzo krótki czas od momentu naciśnięcia „zielonej słuchawki” do faktycznego „uzyskania sygnału”. Dzięki temu jeszcze szybciej można połączyć się z najbliższymi 😉

Wi-Fi Calling

Dzięki temu rozwiązaniu można nawiązywać i odbierać połączenia i SMS-y wszędzie tam, gdzie nie dociera zasięg sieci komórkowej, ale mamy dostęp do Wi-Fi. Jakie ma zastosowania? Na przykład podczas zagranicznych podróży – wystarczy połączyć się z hotspotem w hotelu czy restauracji i wykonywać połączenia tak, jakbyśmy byli w kraju. Pozwala to ominąć koszty roamingu 😉 A może masz warsztat lub pracownię w piwnicy? Jeśli sięga tam domowe Wi-Fi to nie musisz obawiać się o jakość dźwięku podczas rozmów.

Na chwilę obecną nowe usługi dostępne są w ofertach Virgin Mobile na Kartę – nad udostępnieniem ich w abonamentach intensywnie pracujemy! 💪

Telefony wspierające te technologie są identyczne jak w Play i możecie zapoznać się z nimi na specjalnej stronie.

Zobacz więcej

10 KOMENTARZE

  1. Czy usługi są automatycznie aktywowane?
    W Play na Kartę trzeba to robić to ręcznie za pomocą SMS lub przy pomocy konsultanta. Z automatu wbrew głoszonym legendom – nie działa.

  2. Skoro dbacie o klienta to dlaczego nie zakończyliście w terminie ustawowym i waszego regulaminu mojej umowy w styczniu? Rezygnację zakończenie wysłałem w grudniu do was z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Jest marzec umowy nie zakończyliście łamiąc moje prawa i wasz regulamin.

    • Jeśli masz jakieś wątpliwości to najlepiej jeśli skonsultujesz je z Obsługą Klienta. Nie mam wglądu w sytuację, nawet nie mam danych pozwalających na zidentyfikowanie sprawy.

  3. czy ktoś dostał zaproszenie od Virgin i ich firmy marketingowej smartscope do ankiety, za której wypełnienie dostaje się 20 zł doładowania???? Ja dostałem, ankietę wypełniłem a doładowania obiecanego jak nie było tak nie mam

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości