Klienci Play z terenów objętych skutkami klęski żywiołowej od 20 września otrzymają darmowy pakiet nielimitowanego internetu. Usługę włączymy automatycznie.
Już od tygodnia Polska zmaga się z powodzią na południu kraju. Na miejscu od początku pozostają pracownicy i ekipy Play – w ciągu ostatnich dni wykonali oni ogromną pracę w przywracaniu łączności w ramach zalanej infrastruktury.
W ostatnich dniach poszczególne stacje bazowe mogły być czasowo wyłączone przede wszystkim z powodu braku dostępu do zalanych terenów, rzadziej ze względu na brak zasilania (byliśmy na to przygotowani i wyposażeni w odpowiednią liczbę agregatów prądotwórczych).
Od początku jednak zarządzaliśmy siecią Play w taki sposób, by wykonywanie połączeń – mimo mniejszej niż zwykle liczby włączonych stacji w regionie dotkniętym powodzią – było możliwe.
Rozumiemy jednak, że przed mieszkańcami zalanych obszarów trudny czas, a dostęp do nielimitowanego internetu mobilnego przyda się szczególnie teraz. Dlatego klienci Play z terenów objętych skutkami klęski żywiołowej otrzymają darmowy nielimitowany pakiet internetu. Pakiety zaczniemy włączać automatycznie od dziś, potwierdzeniem będzie otrzymany SMS.
Pakiet udostępnimy wszystkim naszym klientom korzystającym z ofert w abonamencie, na kartę, mix i internetu mobilnego. Obejmie on zarówno abonentów indywidualnych, jak i biznesowych znajdujących się na dotkniętych obszarach. Pakiet aktywujemy bez żadnych kosztów i formalności. Będzie ważny przez 30 dni dla klientów z abonamentem i 31 dni dla osób korzystających z oferty na kartę. Każdy klient objęty nielimitowanym internetem otrzyma od nas SMS-a.