Kuba Wojewódzki reklamuje jeszcze większy zasięg sieci Play

Udostępnij

Prezentujemy materiały z najnowszej kampanii wizerunkowej Play :-)

1 marca rusza silna kampania reklamowa komunikująca jeszcze większy zasięg sieci Play. Po raz kolejny Play wykorzystuje w swojej komunikacji wizerunek znanego showmana, dziennikarza i satyryka ? Kuby Wojewódzkiego.

Nowa kampania jest kontynuacją współpracy Kuby Wojewódzkiego z Play. Tym razem jednak akcja przenosi się poza studio telewizyjne. Wojewódzki znalazł się nagle w samym środku dzikiej głuszy. Wyrusza na poszukiwanie pomocy i trafia do samotnej leśnej chaty. Jest przekonany, że kogo jak kogo, ale jego na pewno tam znają i udzielą mu pomocy. Rzeczywistość jednak daje mu pstryczka w nos. Okazuje się bowiem, że wbrew pozorom Wojewódzki nie wszędzie dociera, w przeciwieństwie do zasięgu sieci Play, który dociera nawet tam, gdzie Wojewódzkiemu się nie udało.

Głównym zadaniem kampanii jest poinformowanie, że teraz wszyscy Klienci Play mogą korzystać z jeszcze większego zasięgu ? aż 3 sieci komórkowych. Dzięki używaniu nadajników sieci własnej oraz dwóch partnerów roamingowych Play oferuje najpełniejszy zasięg wśród operatorów posiadających własną infrastrukturę radiową.

Reżyseria: Maciej Kowalczuk

Koncept kreatywny: Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek

Przedstawiciel Agencji: Magdalena Piotrowska, Weronika Lis

Przedstawiciel Klienta: Dorota Banaszek, Urszula Mucha, Aneta
Iwaniuk

Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny

Dom mediowy: Mediacom Warszawa

Agencja internetowa: K2, Monika Kamińska (P4)

Produkcja: Prime Time

Postprodukcja: Studio Orka

Outdoor

 

Prasa

Internet:

Spot

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IB0vIqziVng&feature=youtu.be[/youtube]

 

 

Zobacz więcej

Reszta wiadomości