Play we współpracy z agencją Grandes Kochonos przygotował kampanię Play Fresh, promującą FORMUŁĘ 4.0. Dzięki nowej przełomowej FORMULE 4.0, można wysyłać nieskończoną ilość SMS-ów do wszystkich z Orange, T-Mobile, Plus i Play przez cały miesiąc. A za to SMS-owe szaleństwo płaci się tylko 10 złotych miesięcznie i ani grosza więcej!
Dodatkowo w prezencie od Play, od 1 do 3 maja, wszyscy będą mogli przetestować FORMUŁĘ 4.0 z nielimitowanymi SMS-ami do czterech sieci za darmo. Aby skorzystać z promocji, wystarczy starter Play Fresh pod ręką!
Spoty reklamujące FORMUŁĘ 4.0, zostały przygotowane w stylistyce atrakcyjnej dla naszej grupy docelowej. Występują w nich młodzi wyluzowani ludzie, którzy w zabawny sposób zachęcają do skorzystania z tej wyjątkowej oferty. Jedni wyrzucają stare karty innych operatorów, inni żonglują telefonami, owładnięci SMS-ową gorączką. Są też tacy, którzy rozgrzewają nadgarstki, zanim wpadną w wir SMS-owania. Spotom towarzyszy młodzieżowa, dynamiczna muzyka.
Media: TV, OOH, prasa, internet, radio, niestandardy, BTL
Muzyka: Fresh/Majówka ? Friends Forever, Kompozytor: Marc Lane & Greg Hatwell, Fresh/Rozrzutność ? Joy Buzzer, Kompozytor: Steve Everitt
Start kampanii: 20 kwietnia 2012
Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Tunia Rozwadowska-Myjak (art director) Ewa Jaworska (copywriter)
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun
Kreacja internetowa: Małgorzata Chmiel (Play), Łukasz Kwapisz (K2)
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom Mediowy: MediaCom
Internet:
Radio
[audio:https://blogplay.pl/wp-content/uploads/2012/04/Play-przed-Majowka-rd-15s.mp3|titles=Play przed Majowka rd 15s]Telewizja
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cZYrMS-OT_k[/youtube]