Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Już nie mogę się doczekać 😁
Jestem szczerze podekscytowana :)
Co z tego. Będziecie mieć go w ofercie, a nawet z RCS i eSIM nie będzie można korzystać.
Rozumiem, że jest to dla Ciebie ważne i pracujemy nad tym, ale więcej powiedzieć na ten temat nie mogę.
kolor tych słuchawek (brąz złoto miedź) hmmm taki dziwny i błyszczą jak bombki na choince, nie śliskie?
Można to traktować jak biżuterię 😅 Jeśli się o to obawiasz to jeszcze są białe i czarne 😎
Czy tablet Samsung Galaxy Tab s7+ będzie dostępny w Play w przedsprzedaży?
Można link do przedsprzedaży bo szukam cały dzień i niestety nie ma nigdze.
Służę pomocą:
Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G: https://www.play.pl/telefony/samsung/samsung-galaxy-note-20-ultra-5g/?oid=4010137459&ogrp=abonament
Samsung Galaxy Note20 5G: https://www.play.pl/telefony/samsung/samsung-galaxy-note-20-5g/?oid=4010137249&ogrp=abonament
Słabo tylko traktujecie swoich klientów. Chcąc dobrać numer do oferty rodzinnej zmuszony jestm do wybrania albo całej nowej oferty rodzinnej z nowymi numerami bądź solo… To jest niefajne zagranie. Tak więc będę musiał przenieść numery i niestety pożegnać się z Państwem ponieważ nie pozwalacie mi dodać kolejnego numeru porażka
Dlaczego przez stronę, czat, infolinie nie moge zamówić a w salonie zrobiłem to bez problemu? proszę o dopowiedz a nie olewanie
Niewygodny post i konkretne pytania jak zawsze u Pana Panie Sylwerski do kosza, niestety ale masz Pan za nic powaznych uzytkownikow i ich konkretne problemy i pytania, wstyd Panie Sylwerski, wstyd. Nie stać Pana już na rzeczową dyskusję wiec po raz kolejny co Pan na to https://forumplay.pl/forum/pomoc-play/pomoc-play-aa/834730-samsung-s20-5g-i-5g i niech Pan po raz kolejny nie chowa głowy w piasek, badź Pan wreszcie mężczyzną i zmierz się po męsku z problemami. Znając jednak Pana obecna postawę to usunie Pan niewygodne pytanie i bedzie Pan udawał że problemu nie ma. Ze względu na dawna Pana współpracę z M.G nie rozmieniaj się Pan na drobne.